Milloin tiesit että et tule saamaan lasta?
36v ja reippaasti hoitoja takana.
Kommentit (13)
Kun miehelle vasektomian jälkeen tehty testi ei sisältänyt siittiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Kun miehelle vasektomian jälkeen tehty testi ei sisältänyt siittiöitä.
Saatathan sinä vielä vaihtaa miestä.
Olen aina tiennyt: jo pienena tiesin etta olen homo ja siihen aikaan oli selvaa etten saisi lapsia, enka menisi koskaan naimisiin.
Varmaan noin 18-vuotiaana. Teininä vielä vauvakuumeilin jonkin verran ja lapsena hoivasin nukkevauvoja, mutta aikuistuessa jotenkin iski päin kasvoja se, millainen paikka maailma on, ja siinä meni halut saada lapsia. Eivät ole palanneet, nykyään mieheltä on piuhat poikki. Itseltä ei ole vain siksi että naisen steri ei ole yhtä riskitön ja yhdenkin osapuolen steri riittää parisuhteessa.
Kun sairastuin vakavasti 27-vuotiaana. On minulla silti lapsia elämässäni vaikken itse ole synnyttänyt.
Tiesin jo teini-ikäisestä.