Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko enää mitään toivoa

Vierailija
10.12.2019 |

Olemme olleet miehen kanssa 13 v yhdessä. 2 lasta. Unohdimme hoitaa parisuhdetta ja arki on ollut yhtä riitaa ja huutoa. Pari viikkoa sitten mies totesi ettei jaksa enää. Olen yrittänyt puhua ja luvata tehdä kaikkeni suhteemme hyväksi. Mies ei osoita tunteitaan minua kohtaan millään lailla. Voiko kuolleet tunteet herätä enää eloon? Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se riita ja huutokin tunteiden osoittamista. Mitä se parisuhteen hoitaminen on? Nussimistako?

Vierailija
2/4 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herää enää tunteet eloon. Olette tulleet tien päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle parisuhdeterapeutti sanoi että vaikka jos on räiskyvää riitaa, vihantunteita ja huutoa, niin vielä on toivoa. Tunteita toista kohtaan on vielä olemassa.

Siinä vaiheessa kun puolisot muuttuvat ns. näkymättömiksi toisilleen eikä toista oikeasti lainkaan kiinnosta, missä puoliso viettää aikaansa, ei enää olla kiinnostuneita toisesta edes sen vertaa että viitsisi riidellä, niin silloin parisuhde on loppu.

Vierailija
4/4 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on mahdollisuuksia jos joskus ootte oikeesti olleet rakastuneita toisiinne. Mikä teitä uuvuttaa? Vaikea uskoa että vain hoitamaton parisuhde. Onko teillä ystäviä, omia ja yhteisiä. Miten suhteet sukulaisiin? Työstressiä? Rahavaikeuksia?