Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuneen miehen käytös

Vierailija
10.12.2019 |

Oon pidemmän aikaa jo miettinyt, on eräs mies ihastunut minuun ja jos on, onko hän tosissaan. Hän on jo pitkän aikaa kiusotellu mua ja kutsunu mua hellittelynimillä. Oon yrittänyt rohkaista häntä ja meidän jutuista on tullu entistä kaksmielisempiä. Viime aikoina oon huomannut, ett hän koskettaa mua melkein joka kerta, ku nähään: ensin käsivarteen, sitten tykkää "pörröttää" mun hiuksiin yms. Tilanne on vähän monimutkainen, koska ollaan työympäristössä. Oiskohan tässä kuitenkin jotain toivoa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettelee ha pörröttää sun hiuksia työpaikalla? Ei taida olla ihan sopivaa?

Vierailija
2/10 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on selvää ihastumista miehenkin puolelta. Eikä tuo nyt oo eka eikä vika työpaikalla alkunsa saanut ihastus. Ihminen voi ihastua missä vaan. Jopa siellä töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kesken hiuksia pörrötteli. :) Kyl mä oon kauan yrittänyt olla niinkuin ei olis mun suunnalta mitään ihastusta. Mutta ei sille loppupeleis mitään mahda. Pelottaa vaan ottaa asia kunnolla puheeksi, jos sit toinen kumminkin leikkii vaan.

Vierailija
4/10 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.. kuulostaa pelimieheltä, kun ei kerta kunnolla tee aloitetta vaan kiusoittelee.

Vierailija
5/10 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, ei tuollainen hiusten pörröttely sovi työpaikalle. Taidatte olla jossain nuorisotyöpaikassa.

Vierailija
6/10 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaise heti meetoo postaus someen , täysin sopimatonta käytöstä tollolta

Vierailija
7/10 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit oikeassa, täysi peluri oli ja mä idiootti, ku kuvittelin kaikkea. Ny saan kattella, ku se pyörittää toista ja ties montako muuta naista on yrittänyt saada sänkyynsä. Miks jotkut miehet tekee tollasta? Menee usko hyviinkin miehiin. Puhumattakaan omasta itsetunnosta, ny tuntee ittensä ihan rumaks ja tyhmäks. Oma vika, ku uskoin kaikenlaista.

Vierailija
8/10 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit oikeassa, täysi peluri oli ja mä idiootti, ku kuvittelin kaikkea. Ny saan kattella, ku se pyörittää toista ja ties montako muuta naista on yrittänyt saada sänkyynsä. Miks jotkut miehet tekee tollasta? Menee usko hyviinkin miehiin. Puhumattakaan omasta itsetunnosta, ny tuntee ittensä ihan rumaks ja tyhmäks. Oma vika, ku uskoin kaikenlaista.

No sentään ei edennyt pidemmälle, ja sitten "mulla on kyllä perhe, mutta avioero on vireillä..." Ole iloinen että jäit pelimiehen kelkasta alkumetreillä.

Vierailija
9/10 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi.. kuulostaa pelimieheltä, kun ei kerta kunnolla tee aloitetta vaan kiusoittelee.

Joo, nykyajan "pelimies" on sellainen joka antaa vähän siimaa ja tykkää kiusata, mutta mihinkään toimintaan ei ole aikomustakaan ryhtyä. Tällainen "pelimies" ei halua seksiä vaan huomiota ja viihdettä.

Vierailija
10/10 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiota nimenomaan haluaa ja oman egon nostamista kavereiden silmissä. On varmaan selittänyt kaikille, ett toi nainen on ihan kuumana häneen ja onpa kiva leikkiä, ku toinen on niin tyhmä. Hänpä ei vielä oo tajunnut, ett mä oon tajunnu. Tästä lähin hän on mulle pelkkää ilmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä