Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tarvitsen jatkuvasti naisten huomiota...

M.25
10.12.2019 |

Olen siis 25v ihan siististi pukeutuva ja ihan ok-näköinen mies, valmistuin pari vuotta sitten yliopistosta VTM-tutkinnolla ja olen tällä hetkellä suht. ok-palkkaisessa työssä konsulttina. Itsetunto sinällään ihan kunnossa, mutta huomaan ajautuvani jatkuvasti irtosuhteisiin, jotka ovat juuri sitä: pelkkiä irtosuhteita. Ei ole montaa viikonloppua takana jolloin en olisi hakenut baariseksiä ja päätynyt tuntemattoman naisen kanssa kotiini, vain löytääkseni itseni seuraavana aamuna krapulaisena tekemässä aamiasta kalsareillani jollekkin ihmiselle jota:

a) en tunne
b) josta en henkisesti välitä.

Ihmissuhteeni etenkin naisten kanssa tuntuvat tyhjiltä ja ontoilta, seksi on toki mahtavaa välillä - sen voi myöntää, mutta en ole ollut vakituisessa parisuhteessa paria kuukautta pidempään (joka on pisin parisuhteeni) koskaan elämäni aikana. Itsetunto on ihan ok-tolalla, mutta jostain syvemmästä varmasti tämä kyvyttömyys pitkäaikaisiin ja merkityksellisiin naissuhteisiin kumpuaa. Alkoholinkäyttö viikonloppuisin etenkin saa estot aika kokonaan veke ja se on menoa taas. Mitä lähteä muuttamaan. Siviilielämä ja työ maistuu ja näennäisesti kaikki on hyvin. Silti kaipaisin jotain syvempää ihmissuhteiden saralla. Seksi-addiktio on yksi mitä olen alkanut epäilemään, mutta tuntuisi jotenkin liian pelkistetyltä tuollainen diagnoosi. Terapiassa en ole vielä käynyt, mutta harkinnut sitäkin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin itse juuri sellaista miestä, joka antaa tilaa ja joka ei heti rakastu ensimmäisen tajunnanräjäyttävän seksikerran jälkeen. Ei ole yhtään f*ck buddya oman kokemuksen mukaan, no ehkä yksi taannoinen Espanjalainen koulukaveri, mutta harvassa on ne joille voi soittaa silloin tällöin ja seksi pysyy vain ihanana seksinä. Suomalaiset miehet oman kokemuksen mukaan aina rakastuvat ja sitten pitää ottaa taas etäisyyttä tai ghoustata kylmästi - vaikka en tuota haluaisi tehdä. Aina olen selkeästi ilmaissut myös omat haluni, mutta kun ei niin ei. : (

Vierailija
22/25 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on miesten selkäranka kadonnut. Hyi HEL*ETTI. 

T. vanhempaa laatua oleva nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin sun naisversio. Sitten menin naimisiin ja hankin 2 lasta. Tähän elämäntilanteeseen ei irtopanot sovi, mutta voin sanoa että tämä koira ei päässyt karvoistaan. Kaipaan sitä uuden ihastuksen huumaavaa alkuvoimaa ja tajunnan räjäyttävää seksiä... Pitää varmaan ruinata mieheltä joku avoimen suhteen mahdollisuus..? No joo, en tiedä. Olen ajatellut yrittää herätellä uutta liekkiä avioliitossa. Voihan olla että seksissä on vielä kokonaan uusi taso tutun ja rakkaan ihmisen kanssa, mutta mä en oo tota tasoa kokenut.

Ai että kokkaat ihan aamupalat hoidoillesi :)

Kuulostat ihanalta, kaikkea hyvää!

Miksi sitouduit? Ei missään suhteessa alkuhuuma kestä 2 vuotta pidempään. Sinun kaltaisesi pitäs olla vapaita. Kaikkea hyvää, toivottavasti liekki syttyy uudestaan sinun ja puolisosi välille.

Vierailija
24/25 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään tavannut sitä oikeaa kuin vasta 23-vuotiaana. Sitä ennen kaikki muut olivat turhia, keitä tapasin. Et ole vain löytänyt vielä sitä ykköstä. Tsemppiä, kyllä sen tietää, kun sellainen nainen osuu kohdalle. :)

Vierailija
25/25 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetöntä mielestäni tuossa iässä edes sitoutua kehenkään ihmiseen. Kyllä kakskymppisenä kuuluu hankkia seksikokemuksia eri ihmisten kanssa, se on aikaa elää nuoruutta ja miehen onnellisinta aikaan. Niin minä ainakin tein ja voin sanoa että en kadu sekuntiakaan sitä. Nyt kolmevitosena on vähän perspektiiviä asioihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä