Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (616)

Vierailija

Poika 6v
-Minecraft legosetti (se isompi)
-yksisarvis pehmolelu johon rakastui kerran kaupassa
-Harry Potter aiheisia vaatteita
-Pelastusasema jossa paloauto ja ambulanssi
-Kauko-ohjattava auto
-Namia

En tiedä ostaako lapsen isä mitään, sukua meillä ei ole. Tässä minun tekemät hankinnat. Mieheni on kans jotain hankkinut lapselle, mutten tiedä mitä.

Vierailija

Tyttö 10v
- Among us värityskirja
- Among us pehmolelu
- Hamahelmiä
- 2 Soturikissat kirjaa (Sinitähden tarina ja Keltahampaan salaisuus)
- Suklaarasia
- 1000 palainen palapeli

Isovanhempia ei ole enää elossa joten heiltä ei tule mitään. Kummi antaa lahjaksi 50 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meidän lapselle ostettiin kirja Tuli tähden tehtävä ja päiväkirja. Teimme myös hiukan ennen joulua hänelle kissa pehmolelun joka on Korppitassun näköinen. Hän siis on lukenut kaikki soturikissat. Ainoastaan Tulitähden tehtävä puuttui. Tädiltään sai lps hahmon.
Hän on siis 11.

5 vuotias sai potkulaudan, värityskirjan, heliumipallon, Dino ja ja vaateita.

3 vuotias sai vauvanuken, itse tehdyn pehmolelun ja lakana setin. Tädiltään sai palikoita.

Willeenin Sulotar

Vapun alla voikin miettiä joululahjoja joo. Saa mitä haluaa ja jopa halavalla.

Ota simaa.

LS

10-15v lapselle hyviä joululahjoja ovat:

Lahjakortti Prismaan tai Jumboon

Harrastukseen liittyviä asioita esim: uudet kengät, maila jos pelaa sählyä tai jääkiekkoa,  jersey.

kuulokkeet tai rc-auto.

Vierailija

Minä ostelin innoissani hyvissä ajoin tarjouksista leikki-ikäiselle Legoja sun muuta, ja nyt älysin että sen kuuluu saada esittää toiveita Joulupukille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä ostelin innoissani hyvissä ajoin tarjouksista leikki-ikäiselle Legoja sun muuta, ja nyt älysin että sen kuuluu saada esittää toiveita Joulupukille.

Hahha mutta varmasti hän on iloinen noista! Ainakin meillä meni se lelukirjan selaaminen siihen että hän ympyröi kaikki lelut sieltä. Jouluna sai ehkä just jonkun osumankin mutta oli vaan iloinen kaikesta. Siis kun oli pieni.

Nyt hän on 9v ja lelut ei vaan kiinnosta enää. On pitkään toivonut uutta puhelinta ja en ole periaatteesta ostanut toimivan sijaan uutta. Jouluna kuitenkin hän saa puhelimen, ei tiedä mitään asiasta. Sorruin siis aneluihin ja tulee joku iPhone malli sitten. En välttämättä kehota muita matkimaan tätä :D mutta krääsää en myöskään suostu ostamaan ja tiedän että puhelin tulee käyttöön ja on arvostettu lahja.

Vierailija

3,5v ja 2v saavat Ryhmä Hau vahtitornin ja pentuja yhteiseksi. esikoiselle on myös kirppikseltä löytynyt elsa-nukke. 8kk vauvalle yritän etsiä jonkun äänekkään ja värikkään lelusysteemin.
Itse ei muuta osteta, saavat kuitenkin kummeilta ja mummeilta muuta.

Vierailija

Teineille kännykät ja pelikonsoli. Siinä se sitten melkein onkin. No, ehkä jotain pientä lisäksi, yöpukua, korvakorua, kirjaa jne.

Vierailija

Tyttö 17v. : Matkan Arabiemiraatteihin, uusi puhelin, uusi skootteri, raha ajokorttiin, sekä lahjakortti ja rahaa.

Poika 4v. : Läppäri, PS5, Legoja sekä rummut.

• ylös 4
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kolme täysikäistä ja kukin saa 500€ setelin.

Mistä pankista annetaan setelirahaa? Kiinnostaa tietää. Olisin tarvinnut isoa lahjaa varten isompaa seteliä, niin pankin ainoalta tiskiltä sanottiin, että olemme luopuneet käteisen antamisesta. Kysyin mistä saan, niin vastaus oli että automaatilta. Eli automaatilta 50 seteleinä piti käydä nostamassa.

Vierailija

Mulla on ollut jo vuosia periaate, että lelutoiveista hankitaan yksi iso lahja ja yksi pienempi lahja. Tänä vuonna toinen lapsi saa ison legosetin ja siihen täydennysosan, toinen saa ison hatchimalin ja yksisarvispehmon. Näiden lisäksi olemme antaneet lahjatoiveita kyseleville isovanhemmille ostettavaksi kirjat ja yhteiseksi lautapeliksi lasten Aliaksen. Myös käyttövaatetta saavat joka vuosi. Pyrimme pois jättimäisistä lahjakasoista ja ylikulutuksesta, vähempikin määrä riittää.

Vierailija

Tyttö 9v:
50€
Suklaalevy
Käännettävä mustekala pehmolelu
Jätti iso mustekala pehmolelu
Tehtäväkirja
Palapeli

Tyttö 8v:
50€
Lol auto
Lol lahjarasia
Tehtäväkirja
Suklaalevy
Palapeli

Yhteisiksi:
Arvaa kuka?
Jungle escape room
Silk clay muovailumassaa

Lisäksi tulee sukulaisilta/kavereilta
100€ molemmille
Lego laatikko 9v:lle
Barbi 8v:lle
Karkkia
Kirjoja
Exit pakohuonepeli

Rahoilla ostavat itse puhelimen tai tabletin

Vierailija

Tyttö 3v
- pieni leikkiliesi

Ison suvun kesken vietetään joulua niin ei tuon "enempää" itse hankita tytölle kun lahjoja tulee myös suvulta.

Vierailija

3v poika saa muistipelin. Kirpparilta löytyi mutta avaamaton paketti, muoveissa vielä. Olisin toki myös ihan käytetynkin voinut ostaa mutta kiva kun ei tuossa mitään käytönjälkiä ole. Just vietettiin hänen synttäreitä ja sai kasapäin lahjoja, lisäksi tiedän että saa joulupaketteja isovanhemmilta ja muilta sukulaisilta. En siis koe tarvetta itse ostaa tuon enempää kun lahjoja tulee kuitenkin. Isompana tämä mun ostama yksittäinen joululahja voi olla jotain kalliimpaakin jos on jotain tiettyä mitä kovasti haluaa. Jos lahjoja ei tulisi keneltäkään muulta, ostaisin varmaan enemmänkin kun pakettien aukaseminen on pienille niin kivaa ja jännittävää.

Sivut