Olen sekä vasemmistoliittolainen ja kokoomuslainen, mikä on oikea sana sille?
Olen sekä vasemmistoliittolainen ja kokoomuslainen, mikä on sille oikea sana?
Kommentit (26)
Jos on molempien puolueiden jäsenkortti olet kummajainen.
Otapahan vähän selvää mitä nuo asiat tarkoittavat, et voi olla molempia.
Oletko kadonnut johonkin madonreikään itsesi sisälle? Toinen käsi pitää omista rahoista kiinni ja toinen käsi yrittää repiä niitä itselleen?
Sekaisin? Vai oletko siis niitä harvoja fiksuja, jotka näkevät eri puolia molemmissa?
Jos on vasemmistolainen tai kokoomuslainen on varas. Jos on vasemmistolainen ja kokoomuslainen on mestarivaras.
Ehkä olen vain kokoomuslainen, uskon ihmisen omien valintojen ja työnteon merkitykseen menestyksessä, syrjäytymisen periytyvyys huomioon ottaen. Uskon eettiseen johtamiseen. Vasemmistoa on taas, miksei kokoomustakin itsellä ehkä työntekijöiden oikeuksien arvostaminen ja se, että pidän ammattiliittoja äärimmäisen tärkeinä, vaikka paikallista sopimista tietysti esim. pienyrityksissä voi harjoittaa.
En halua että pienituloisilta vähennetään mitään, päinvastoin pitäisi korottaa tukia , toisaalta yrityksiä ja elinkeinoelämää pitää myös tukea, koska taloudellinen kasvu toisi lisää ja hyvää myös vähempiosaisille.
Mene ja tiedä, keskustalainen en ole.
Vierailija kirjoitti:
Sekaisin? Vai oletko siis niitä harvoja fiksuja, jotka näkevät eri puolia molemmissa?
Kiitos kohteliaisuudesta.
Sehän on selvä kansallissosialisti!
Keskustalainen en ole koska maaseudun asiat tai yhteisöllisyys ei kiinnosta minua pätkääkään, uskon induvidualismiin ja yksilön vapauteen, en myöskään halua leikata pienituloisilta, kuten keskustan viime hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen vain kokoomuslainen, uskon ihmisen omien valintojen ja työnteon merkitykseen menestyksessä, syrjäytymisen periytyvyys huomioon ottaen. Uskon eettiseen johtamiseen. Vasemmistoa on taas, miksei kokoomustakin itsellä ehkä työntekijöiden oikeuksien arvostaminen ja se, että pidän ammattiliittoja äärimmäisen tärkeinä, vaikka paikallista sopimista tietysti esim. pienyrityksissä voi harjoittaa.
En halua että pienituloisilta vähennetään mitään, päinvastoin pitäisi korottaa tukia , toisaalta yrityksiä ja elinkeinoelämää pitää myös tukea, koska taloudellinen kasvu toisi lisää ja hyvää myös vähempiosaisille.
Sulla on tässä ihan hyvä alku kohti oikeaa ajattelua... mutta miten samaan aikaan myönnät lisää varoja sekä tukia nostavilla että yrityksille? Mistä ne rahat tulee?
a) dissosiatiivinen identiteettihäiriö
b) neoliberaali
c) epäpoliittinen urpo joka on imenyt hegemonisen ideologian koukkuineen, siimoineen, vapoineen ja onkijoineen
Kaksi viimeistä ovat sama poliittinen kanta kahdella eri ymmärryksen tasolla. Missään tapauksessa et ole vasemmistolainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo taitaa olla ihan kokoomuslaisuutta. Kyseessähän on puolue, jonka sisällä on hyvin monenlaista ainesta. Sanoisin, että edustat sellaista maltillista kokoomuslaisuutta.
Kun en ole punavihreä mutta mikä?