Lukuja vaille LÄÄKÄRI vastailee hetken kysymyksiinne.
Kommentit (46)
Herään yöllä, vasemmanpuolen hampaita vihloo, vain vasemmalta puolelta, tuntuu kuin selkä yläselkä olisi rampissa vasemmalta puolelta, samoin etupuolella tuntuu sellaista ahdistavaa kipua ja henki ei meinaa kulkea oikein, tätä kestää noin 5 minuuttia sitten se loppui.
Oletkohan unissasi nielaissut rautakangen? Kannattaisi tutkia asia.
lieviä ylävatsakipuja ja voisiko sanoa kouristuksia, sitten välillä keskivatsakipeä ja usein ripulia.
Sinulla taitaa olla mahakipua. Koita kippura-asentoa!
Mulla on nyt n. kuukauden ajan ollut hengenahdistusta, joka tulee yleensä makuuasennossa (siis tuntuu kuin henki loppuisi). Voiko se johtua ihan vaan jämähtäneistä lihaksista (siis mun koko yläkroppa on ihan jumissa).
Voi se olla sitäkin. Mutta ihan ensin kääntyisin makaamaan selälleni. Saa paremmin happea niin.
Mulla on samalaista nyt toista viikkoa, ja lääkäri kertoi, kun kävin, että nyt riehuu mahatautia, missä on tällaiset oireet ja voi kestää parikin viikkoa. Ei siis mitään oksenteluja eikä ripuleja, vaan ylävatsakipu, välillä kouristuksia, ja kipu voi välillä vaihtaa paikkaakin.
t: 11, ei enää ihan niin epätietoinen, mutta sitäkin onnettomampi
Kesäaikaan ampparit ovat yleisiä. Ja usein epämiellyttäviä. Talvella tätä ongelmaa ei enää ole.
Oireet kyllä kovasti siihen suuntaan viittaisivat. Selkätauti on tässä tapauksessa poissuljettu.
kun pottuvarpaiden väliä kutisee niin saamaristi, millä tätä hoidetaan?
Raaputa varovasti. Vaihda sukat aina välillä.
Diagnoosivirhe. Raaputa varovasti ja vaihda alushout aina välillä.
POTTUvarpaiden VÄLIÄ!!!
MIKÄ on sulla kahden pottuvarpaan välissä????
*Virn*
Ei sinänsä hoitovirhe, ei sukkien vaihdostakaan haittaa ole.
Eli olet lääkäri joka ei ole vielä aloittanut lääkiksessä?