Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäisyys ja sinkkuus, syntyvyyden romahdus mun lähipiirissä. Lukekaa.

Vierailija
10.12.2019 |

Minun lähipiirissä on 26-40 vuotiaita naisia. Ei yksikään heistä ole koskaan seurustellut eikä löytänyt miestä. Ainoastaan minä ja pari muita löydettiin heti 18 vuotiana ja sen jälkeen seurustellut, molemmat koulujen kautta löytyi.

Asutaan kaikki Helsingissä. Suurin ongelma on se ettei näitä 30- 40 vuotiaita miehiä näy missään ympäristöissä. Kertakaikkiaan loistavat poissaolollaan.

Muistan kuinka tämä lähipiirin 39 vuotias oli jo 25 vuotiaana surullinen ja oli miehen kaipuu. Työpaikoilla harvoin on miehiä, eikä missään muualla heitä näe. Vuodet vierivät ja jäät yksin.

Samoin kaikki muutkin naiset. Rankkaa on kun ei oikeasti missään näe näitä miehiä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Helsingissä on vaikka miten miehiä, jopa tuossa 30-40 ikäluokassa. Myös sinkkuisejä löytyy, kaikki eivät ole varattuja.

Vierailija
2/23 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehiä löytyy kasapäittäin esim. naapurikaupungista Espoosta jossa sijaitsee Teknillinen korkeakoulu (Aalto yliopisto, Otaniemi) ja useita teknologiayrityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan. Kävin n. 25 vuotiaaksi baareissa festareilla. Nykyään kalsariryyppäilen. Kun töiltä kerkiää.

Vierailija
4/23 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ei iha hirveetä :(

Pitäisikö sun tuttavapiirin vaikka laihduttaa? Kukaan ei halua mätisäkkiä.

Vierailija
5/23 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Itse olen koodarinainen ja töissä firmassa jossa on lisäkseni 80 miestä, ei muita naisia. Kyllä vientiä riittäisi vaikka tavis olenkin enkä mikään suuri kaunotar :D 

Vierailija
6/23 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on korkeakoulukaupunki ja korkeakouluista ne miehet ovat katoamassakin, jäävät landelle. Tampereellakin melkein 60% asukkaista on naisia mutta siellä seudulla voi näkyä miehiäkin enemmän baareissa ja katukuvissa. Uudessakaupungissa on vakava naispula tällä hetkellä kun se autotehdas toi paljon uusia nuoria miespuolisia kuntalaisia mutta hyvin vähän naisia.

Vierailija
7/23 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin täällä etsin. Missä näitä voi konkreettisesti nähdä?

Vierailija
8/23 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin Helsingissä asuvan 36-vuotiaan mieheni, yllätys yllätys, Tinderistä, itse en asu pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
9/23 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 33 vuotias sinkku mies, käyn töissä ja sitten menen kotiin.

Olen itse vähän sitä mieltä että naiset ymmärtävät asioita sitten kun on liian myöhäistä. Opiskeluaikoina oli vielä löysää aikaa jolloin olisi voinut vaikka seurustella.

Vierailija
10/23 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmhh, kuoleva kansa fantsuu.

Vierailija
11/23 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankalaa on löytää esim. työpaikkaa jos ei tee itse asian eteen mitään.

Kotiisi ei tulla tarjoamaan duunia vaikka miten voivottelisi.

Sama juttu parisuhteiden kanssa.

Vierailija
12/23 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit ja Tinder kokeiltu? Itse ainakin jouduin tässä näkemään vaivaa ja menemään epämukavuusalueelleni, jotta löysin (yli kolmekymppisenä) miehen. En minä ollut koskaan baareissa viihtynyt, mutta tajusin että ei ole kovin todennäköistä että kukaan tulee minua kotoa hakemaan, eikä Suomessa ole sellaista kulttuuria oikein, että esim. kadulla tai harrastuksissakaan tutustuttaisiin ja suhteita muodostuisi. Niinpä aloin käydä baareissa ihan sillä tarkoituksella, että katselen miehiä jos joku sopiva löytyisi. Ensin löysin yhden josta ei kuitenkaan tullut pitkäaikaista suhdetta, kun mies oli vähän turhan kovasti alkoholin perään, mutta lopulta löysin Mummotunnelin kesäilllasta itselleni mukavan, kunnollisen diplomi-insinöörin josta parin vuoden päästä tuli aviomieheni. Yksin olisin jäänyt jos olisin pysynyt ennakkoluuloissani että baareista löytää vain juoppoja eikä siellä käy kunnon ihmisiä. Nykyään toki sitten myös Tinder vaihtoehtona.

Vierailija
13/23 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä nuori polvi jos lukee tämän aloituksen osaa toimia toisin ja napata kumppanin koulusta, jossa niitä poikia vielä näkyy.

Vierailija
14/23 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus kunnollisena 33v miehenä on ollut se että en kelpaa naisille romanttisessa mielessä, kaveriksi kyllä.

Vierailija
15/23 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä miehiä ei yksinkertaisesti tule vastaan, täytyy ymmärtää, että kyse on omista valinnoista. Voit mennä jonnekkin, missä niitä miehiä on, tai elää yksin ja olla valittamatta.

Vierailija
16/23 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niitä miehiä ei yksinkertaisesti tule vastaan, täytyy ymmärtää, että kyse on omista valinnoista. Voit mennä jonnekkin, missä niitä miehiä on, tai elää yksin ja olla valittamatta.

Itse opiskelin tkk:lla ja kuuntelin sitä hupaisaa vitsailua miten kaikki teekkaritytöt ovat varattuja tai lesboja. Itse olin 50kg sinkku, hetero teekkarityttö eikä minusta kukaan välittänyt.

Nyt olen 50kg 33kg hetero ikisinkku, ei minusta ikinä kukaan välittänyt.

Vierailija
17/23 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse opiskelin tkk:lla ja kuuntelin sitä hupaisaa vitsailua miten kaikki teekkaritytöt ovat varattuja tai lesboja. Itse olin 50kg sinkku, hetero teekkarityttö eikä minusta kukaan välittänyt.

Nyt olen 50kg 33kg hetero ikisinkku, ei minusta ikinä kukaan välittänyt.

Mistä se johtuu?

Vierailija
18/23 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ulkonäkökriteerit naisille on niin tiukat ettei useimmille kelpaa kukaan.

Vierailija
19/23 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mitä olin töissä tarjoilijana/ravintolatyöntekijänä Krunassa lähinnä iltavuoroissa opiskelijana niin nuoria miehiä riitti, komeita ja huonoja flirttejä (varmaan harjoittelivat tarjoilijoihin rentoutumista) ja maksoivat pankilla (ei luotolla). Asiakkaina oli enemmän miehiä kuin naisia, joitain teenjuojia ja supersmoothien ostajia oli naisiakin, yleensä naiset olivat miehen kanssa ja miehiä paljon yksin tai miesporukassa. Ehkä olivat sitten kaikki homoja eikä lasketa? Tai ehkä naiset eivät syö ja siksi asiakkaat olivat lähinnä miehiä... Joka tapauksessa minulla oli jo siinä vaiheessa mies enkä asu Helsingissä, joten en tiedä varmasti mikä tilanne siellä on. Mutta jos etsisin n. 30-vuotias akateemista ja komeaa, poikamaisen hauskaa miestä niin etsisin noin kilometrin säteellä steissiltä jostain kivasta hipsteri-ravintolasta. Siellä ne itse etsivät naista, joita on selvä vähemmistö mielestäni. Voin olla väärässä......

Vierailija
20/23 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae oikea harrastus, vaikka leiikimielellä. Tuttavani löysi miehen golf-kurssilta. Ei hän itse mikään pelaaja ole, mutta joskus käy kuulemma kävelemässä greenillä. Miehiä on mm. metsästyksen parisssa, ampumisharrastuksessa, itsepuolustuslajeissa, autonäyttelysissä, rakennusmessuilla, digi- ja high tech-tapahtumissa, Pörssisäätiön tilaisuuksissa, suunnistuksessa jne. Samalla oma kunto ja tietämys lisääntyvät. Mene mieluiten yksin, saat paremmin kontakteja.