Jos olisit lomalla loppusiseen asti
Mitä tekisit jus oisit lomalla loppiaiseen asti? Mulla on ensimmäinen loma eikä mitään käsitystä miten käytän tämän ajan. Rahaa on niukasti. Ei riitä mihinkään matkusteluun.
Kommentit (16)
Olen lomalla myös sen loppiais viikon. Käytän ajan harrastuksiin.
Isoja projekteja.
Ankeeta olis elämä ilman, varsinkin jos yksin.
jos oisin lomalla loppusiseen asti, ihmettelisin missä hitossa oon!
Vierailija kirjoitti:
Olen lomalla myös sen loppiais viikon. Käytän ajan harrastuksiin.Isoja projekteja.Ankeita olis elämä ilman, varsinkin jos yksin.
Niinpä. Olen yksin. Ei ole projekteja eikä harrastuksiakaan. Pari päivää olen katsonut telkkaria ja käynyt kävelemässä. Syönyt jotain pientä ja keittänyt kahvit. En tosiaan tiedä, miten selviän.
2000-palainen palapeli on aikasyöppö. kokeile sitä.
Lomailemme ulkomailla loppiaiseen saakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lomalla myös sen loppiais viikon. Käytän ajan harrastuksiin.Isoja projekteja.Ankeita olis elämä ilman, varsinkin jos yksin.
Niinpä. Olen yksin. Ei ole projekteja eikä harrastuksiakaan. Pari päivää olen katsonut telkkaria ja käynyt kävelemässä. Syönyt jotain pientä ja keittänyt kahvit. En tosiaan tiedä, miten selviän.
Hyvin sä selviät! Jatka samaan malliin, tottuminen vie aikansa.
Vierailija kirjoitti:
Lomailemme ulkomailla loppiaiseen saakka
Mitä ulkomailla lomailuun sisältyy?
Jos ei ole lomalla varaa matkustella eikä tehdä oikein mitään niin ehkä kannattaa silloin mennä töihin tienaamaan sitä rahaa seuraavaa lomaa varten. Loma aika on kuitenkin se ainoa aika jolloin voi matkustaa.
Olen usein halveksunut niitä jotka aloittavat "uuden elämän" joulun ja uudenvuoden jälkeen. Nyt olen kuitenkin siinä tilanteessa itse. Onneksi sali, uimahalli ja lenkkipolku on tuttuja. Kuntoutumiselle olisi nyt paikkansa.
Lisäksi pari kirjaa pitäisi lukaista.
mä voin olla vaikka seuraavaankin loppusiseeseen vapalla, tekemistä piisaa ja talous kestää
Olen lomalla vappuun asti ja hyvin menee. Parhaillaan parvekkeella kahvilla ja +30 lämmintä
Olen loppuelämän lomalla ja otan chillisti
Käyn salilla, lenkkeilen, tapaan ystäviä, jne ihan tavallista arkea, paitsi etten käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lomalla vappuun asti ja hyvin menee. Parhaillaan parvekkeella kahvilla ja +30 lämmintä
hyi helvetti miten kuuma.yks kaveri lähti kesällä kreikkaa hikoilemaa oli ollu yli 40koko aja kysyin oliko kivaa ni suuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeminen kannattaa aina. Uskon, että löydät lukemattomia kirjoja. Välillä voi kirjoittaa.
No mulla on lomaa loppiaiseen asti. Pääasiassa vietän sen sohvalla syöden suklaata ja katsellen suoratoistoa. Yhden palapelin meinaan tehdä (jos jaksan). Parasta on kun ei tarvitse tehdä mitään tai mennä mihinkään. Saa vain olla.