Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kesän/syksyn 2006 vauvakuume morsiamia?

08.06.2006 |

Elikkäs me ollaan miehen kanssa menossa naimisiin syksyllä ja olisin tiedustellut onko vauvakuumetta potemassa muita morsiamia? Meillä kävi vähän mielessä, että pitäisikö kuitenkin hieman lykätä vauvasuunnitelmia, että ei häissä olisi sitten ison vatsan kanssa.

Päädyttiin kuitenkin toisin ;) Tai siis toivotaan, että kävisi toisin, vielä ei ole pikkuisesta tietoa.

Täytyy vaan vähän lykätä tuota hääpuvun hankintaa, ettei tule turhan pientä ostettua.

Muita samoissa fiilareissa?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö muita?

Vierailija
2/39 |
09.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vappupäivänä ilosesti kaksi viivaa tupsahti testiin, joten olen nyt onnellinen odottaja:) Häät on kolmen viikon päästä:)

Alotettiin vauvakuumeilu sillä " aikataululla" että häiden aikaan lapsi ois jo ainakin puolivuotias, mutta eihän se suunnitelmien mukaan mennytkään. Oltaisiin syksyllä aloitettu lapsettomuustutkimukset, kun olisi tullu yritystä 1,5 v täyteen.

Ajateltiin pitää taukoa niin ettei laskettu aika olisi kesä eikä heinäkuussa, kun häät on 1.7, mutta ei me siitäkään sitten pidetty kiinni, kun ei lasta ruvennut kuulumaan.

Nyt on jo vähän maha tullut esiin, taitaa kyllä olla turvotusta vielä tässä vaiheessa, saa nähä joutuuko anoppi juhannuksena puvunkorjaus hommiin:)

Toivottavasti teilläkin tärppäisi pian ja oikein paljon onnea tuleviin häihin!!

-Beijaflor rv 9+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai, rouva jo=) Häät oli viime lauantaina ja toista yritetään tästä kierrosta alkaen=)

Vierailija
4/39 |
09.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs häät ovat lokakuussa ja vähän samoissa ajatuksissa mentiin että odotellaan aloitusta niin että jos sattuu tärppäämään niin ei olisi vielä massua häissä, mutta nyt päätettiinkin jo aloittaa yritys tässä kuussa eihän sitä tiedä jos ei tärppääkkään. Mun pitäisi puku ommella itse ja juurikin mietin kun mallia sovitettiin, että miten sitä voi tehdä ollenkaan kun kuppikoko voi muuttua ja mahaa voi jonkun verran olla. No täytyy nyt juhannuksen yli katsoa ja jos ei ole tärpännyt niin sitten on murheet turhia :)

Vierailija
5/39 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beijaflor: varmasti mukava kokemus kun tavallaan " koko perhe" on häissä mukana. Ja toisaalta raskaudella voi varmentaa sen, että häistä tulee ikimuistettavat eikä kuohuvalla tule liikaa juhlittua. Harva varmaankaan haluaa omissa häissään olla humalassa.

surullinensiili: meillä melko samat suunnitelmat. kirkko on tosiaan marraskuun alkuun varattu ja laskeskeltiin, että jos nyt tärppäisi olisi kyllä häissä jo melkoinen masu! Hääpukua en ole itse tekemässä, joten aattelin lampsia kauppaan/vuokraamoon vasta syys/lokakuun puolella.

Millaista pukua olet väsäämässä? Voiskohan siihen saada " pelivaraa" vaikkapa nyöreillä ja joustavalla kankaalla? Korsetit lienee ainakin syytä unohtaa jos onni käy myöten :)

Vierailija
6/39 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut tuoreelle rouvalle! Tulihan hääyö varmasti hyödynnettyä kunnolla?! ;).

Miten häät muuten meni? Miten esikoinen otti häähumun vastaan?

Plussaonnea teidän perheelle +++++!

Vierailija
7/39 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ootte ratkaissu alkoholi asian häissä? Onko teillä polttarit? Mä en haluais että raskaus paljastuis ennen häitä ja polttarit aiheuttaa päänvaivaa. En mä mikään kauhea ole juomaan, mutta varmati herää epäilys jos en tippaakaan ota. Häissä kyllä varmaan pystyy oleen juomatta, kun hälinän keskellä ei kukaan huomaa jos ei ota. Vauvasta ei vielä ole siis tietoakaan, mutta toiveet on kovat :)

Pukua just sovittelin ja mietin että jos on massua niin näkyy kyllä aika hyvin. Mutta katsellaan nyt tärppääkö vaiko eikö.

Kertoilkaapa vähän enemmän itsestänne ja kuulumisianne :)

Vierailija
8/39 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

beijaflor: ihana että teillä plussa tupsahti, onnea! Niin pitkän odotuksen jälkeen on varmasti aika huikea olo. Täällä nöyränä odottelen kohtaloani että kuinkahan käy tuleeko odotuksesta yhtä pitkä. Nyt siis vasta ensimmäinen virallinen yrityskierto, mutta mä olen ikuinen pessimisti/realisti.

Vierailija
9/39 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan onhan sekin mielessä jo käynyt. Ajattelin polttareiden kanssa lähteä siitä ajatuksesta, että yritän saada kaverit pitämään ne vasta ihan lokakuun lopussa, jolloin on jo (toivottavasti) niin pitkällä, että sen voi ääneen sanoa. Katsotaan nyt nappaako!

Meillä miehen kanssa eka siis yrityksessä ja yritystä vasta toista kiertoa. Fiilarit on hyvät ja jännäillään vähän molemmat sitä miten käy. Muutettiin juuri hetki sitten omakotitaloon, joten kaverit on kiusoitelleet " jokos pulla on uunissa" -meininkiä jo pidempää. Kovasti vauvaa toivotaan ja vauvakuumetta on nostanut se, että niitä ihanuuksia on tupsahdellut kaveripiiriin nyt viimeaikoina aika paljon.

Ei varmaan tule alkoholista ongelmaa häissä tosiaan. Ja toisaalta aika tarkkanäköinen saa olla jos juhlissa pommacin ja kuoharin erottaa.

Onko teillä lokakuun alussa vai lopussa juhlat? Minkä kokoisia juhlia olette miettineet?

Vierailija
10/39 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääyö kyllä hyödynnettiin, mutta ovis ei vaan sattunut siihen:( Mutta nyt alkaa olla se aika, joten eiköhän tässä hyödynnetä tämä aika=) Häät meni mielettömän hyvin, muutama pikku moka pitopalvelulta, mutta ei sellaisia, että juhlat olisivat menneet pilalle, huh. Poika otti juhlan vastaan aivan uskomattoman hyvin, oli illan päätähti=) Kirkossakin oli kuin herran enkeli=))))) Ja juhlapaikalla mm. leikki uudella autollaan (ostin ihan sitä varten, että viihtyy paremmin uuden kuin vanhan lelun kanssa) ja välillä tanssitti vieraita jne. Anoppi ja appi vei pojan nukkumaan n. 21.30 ja hyvin jaksoi sinne asti=)

Plussaonnea myös sinulle=)

Vierailija
11/39 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on häät 21 lokakuuta elikkäs tässä viikkoja laskeskellaan et kuinka pitkällä vois olla ja millon raskaus alkaa näkyä, mutta eipä tuota tiedä tärppääkö joten vähän sillä fiiliksellä eletään. Mietin just tota kuohari juttua, et voihan sitä ihan kuohariakin ottaa, juottaa sen sitten vaan miehelle. Enkä mä usko et yks pieni lasi kuoharia olis edes haitaks kun kai lasin siideriäkin vois juoda. Joten jos hörpyn ottaa ja " unohtaa" lopun niin hyvin se menee niinkin. Mutta pommacia molemmille niin ei kukaan huomaa :) Meillä on n. 60 hengen häät ja erittäin pienellä budjetilla. Häät on ravintolatyyppisessä paikassa joten suurin osa menee siihen. Täällä Tampereella siis ollaan.

Onko teillä kampaajat varattu kuinka hyvissä ajoin? Ja onko kampaaja ja meikki ollu samasta paikasta? Mua stressaa tää asia ja miten hiusten värjäys, voiko alku raskauden aikana värjäyttää hiuksia? Voiko muuten häälahjaksi pyytää vaunuja? :)

Mistäpäin maailmaa te muuten olette?

Vierailija
12/39 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis..meillä syksyllä myös häät tulossa ja plussaa jännitetään juhannus vklle..

Saa nähdä mtn käy..

Pariin kertaan on jo hieman mietityttänyt että miten käy hääpuvun JOS masu jo silloin pullottaa..mutta kaipa se tästä..<3

Onnea kaikille tuleville ja oleville morsiammille!

Vierailija
13/39 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeri: Tosi hyvä idea tuo uusi auto pojalle häihin. Täytyykin ehdottaa miehen veljen perheeseen samaa niillä tosin tyttö. Kiva kun teilläkin tärppäisi pian niin tulisi toinen aika hyvin häihin nähden :)

Mites olette ajatellut voiko raskauden kertoa häissä? Vai kannattaako kertoa ennen tai jälkeen? Jos siis tilanne sellainen että on mahdollista eikä esim massu paljasta :) Mä en haluis et asia tiedettäis ennen häitä en halua että kaikki sukulaiset tulee asiasta uteleen. Kai se on sellanen empire tyylinen hamonen hankittava :)

ON: kp 16 ja kovasti jo toivoisin että ovis olis käsillä. Tosi hyvin oon aikaisemmin sen bongannut mutta nyt ei mitään merkkejä outoo. Juhannuksena sitten jäskäillään. Minkäslaisia kiertoja teillä muuten on?

Vierailija
14/39 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kierto 33pv ja ovis siinä aika lail vko ennen menkkoja..

Vierailija
15/39 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Tuli kiireinen duunimatka keskelle viime viikkoa (hemskutin pomo!), joten ei tähän tullut vastailtua... Nostampa tämän hieman ylemmäs.

uppista!

Vierailija
16/39 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ajateltiin siis kertoa häissä jos menossa on rv 15 ->... silloinhan se taitaa massukin jo näkyä vähäsen. jos rv vähemmän, tuskin kerrotaan. On parempi ottaa varman päälle. Nyt kp 15/27-29 käynnissä ja kovasti on duunimatkasta huolimatta yritetty kokoajan " treenata" vauvantekoa.

Toivottavasti kova työ palkitaan :)

Tuo autojuttu on tosiaan ihan loisto keksintö. Täytyykin pistää joku " leikkinurkka" pystyyn lapsille häihin ja hankkia vaikkapa jokaiselle joku muutaman euron lahja - jaksavat pysyä kiinnostuneina siitä sitten hetkosen.

Sussu: mulla samaa funtsintaa tuon puvun suhteen... Ei viitsisi vielä hankkia, jos massu on niin iso häissä, ettei pukuun mahdu. Itse ajattelin mennä vasta syksyllä katsomaan alennusmyynneistä. Kuulemma on puvut silloin aika edukkaita.

Vierailija
17/39 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin eilen kirjoittaa toiselta koneelta viestiä ja siitä puuttui jotkut javatuet, eli ei sit onnistunu....

Nyt en sit muistakaan mitä piti kirjoitella...

Huomasin eilen töissä että yksi työkaveri on raskaana, massu näkyi jo selvästi, meinasin kysyä et kuinka pitkällä on mut en kehdannu... Sillä oli just sen verran massua että just ja just vois peittää mut kiree paita ja autuas katse paljasti :) Tahtoo kans :)

Nyt muistankin, niistä hääpuku alennusmyynneistä, niin mihin hintaan niitä sitten syksyllä saa? Myyvätkö pois vuokrapukujakin? Niitä kun vois saada tosi halvalla. Mulla itse ompelun perusta on täysin taloudellinen mutta jos samaan hintaan saa valmiin niin en kyllä tekemisen vaivaa jaksa nähdä vaikka simppelin puvun haluankin.

Vierailija
18/39 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan muutama naistyökaveri, ja uskon, että miehet ei varmasti tule huomaamaan vaikka olisi viidennellä kuulla - sen verran ne on sokeita ;)

Musta syksyllä puhutaan ihan selkeästi jostain -40 - -60 % alesummista, että ihan kunnon alennuksista on kyse. En nyt muista mikä paikka helsingissä on yksi sellainen ihan must-alennus paikka, mutta joku siellä oli. Pitää vähän kysellä kavereilta.

Tuota ei mieleen tullutkaan - voisihan sitä kysellä josko myyvät vuokrapukuja pois. Mitäs hyviä vuokrapuku/hääpukuliikkeitä sitä onkaan?

Mulla kanssa toiveissa simppeli puku, joka ehkä enemmän vakoinen iltapuku kuin hääpuku. Sitten ajattelin hiukan kukkia hiuksiin ja tosin luonnolliset meikit. Iltapuku olisi mukava olla jotain liukasta mutta venyvää kangasta... sellaista tiettyä (oiskos lycra sekoitusta?) kagasta, vaikea selittää tuon täsmällisemmin. Talvihäiden takia saa olla aika paksuakin.

Millastas pukua tarkalleen olit miettinyt?

Vierailija
19/39 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa onki taas kulunu kun en oo onnistunu ketjuakaan bongaamaan, vaikka juuri eilen tätä mietin.

Hih, häät on jo 1,5 viikon päästä:) Ja raskausviikkojakin koossa tänään 11. Tosin nyt onnea varjostaa hieman viimeviikkoinen lääkärillä käynti. Käsikopelolla tunnustellessaan sanoi, että hänen mielestään kohtu on hieman pieni viikkoihin nähden. Myöskään sydänääniä ei saatu kuulumaan, tosin se on kuulemma normaalia, kun viikot olivat silloin 10+2. Huomenna on tarkistusultra. Ei varmaan tarvitse lisätä, että tunteet on ollu paniikista ja itkusta lähtien kaikkea mahdollista. Nyt kuitenkin suht luottavainen, koska tippaakaan vuotoa eikä kipuja ole.

Äidille sanoin, että mitä jos pahin tapahtuu, en pysty menemään naimisiin. äiti hieman lakonisesti totesi, että järjestelyt on niin pitkällä eikä pysty enää perumaan. No turha kai maalata piruja seinille. Eikä tarkoitus ole myöskään tällaista surullista viestiä ympätä teidän vauvakuumeisten ketjuun. Pahoittelen.

Mutta sitten positiivisiin asioihin. Ei oo vielä maha eikä rinnat juurikaan kasvanu, joten pukuun varmasti mahdun:) Äiti ja anoppi on läträilly kivennäisvettä ja omppumehua ja keksinyt oikean suhteen jolla se näyttää kuohuviiniltä:) Sitä sitten naukkailen siellä. Ehkä 10 vierasta tietää raskaudesta, loput ei. Eivätkä saakaan tietää. Tämä viikko on ollut niin pelottava, että en halua enää kertoa raskaudesta kenellekään. En jaksaisi selitellä jos joku menee pieleen. Tällä hetkellä harmittaa, että ekan ultran jälkeen kerrottiin koko lähipiirille.

Pitäkää peukkuja että kaikki on hyvin. Tuun kertomaan ultrakuulumisia ja sitten jo kohta hääkuulumisia:)

Plussasäteitä ihan hirmuisesti kaikille!!!!!!

Beijaflor rv 11+0

Vierailija
20/39 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beijaflor (meniköhän edes sinnepäin...) täällä ainakin sormet ja varpaat pystyssä toivotaan parasta. Älä vielä heitä toivoa, kaikki on varmasti hyvin. Tulehan pian kertomaan mitä ultrassa selvisi. Ihana että äitisi ja anoppisi ovat ottaneet " kuohuviinin" sekoituksen asiakseen, hyvä vinkki täytyy laittaa korvan taakse :)

Muistelisin että joku puhui amoriinista kun puhui halvoista puvuista tai siis alennuspuvuista (onko siellä edes sellaista liikettä...), mutta itse asun täällä Tampereella enkä niin tiedä helsingin liikkeistä. Silloin kun siellä asuin ei ihan ollut ajankohtaista :) Täällä ainakin samt liikkeet myös vuokraa pukuja jotka niitä myy. Ja ymmärtääkseni kolme kertaa vuokrataan ja sit se myydään. Mä olen ajatellut sellaista olkaimetonta ihan kapean ja a-linjaisen välistä olevaa pukua johon tulee vyötärölle sellaiset laskokset. Vaikee selittää ja saa nähdä kuinka on toteutuksen kanssa... Ei kauheen leveetä kuitenkaan eikä mitään rimpsuja :) Kuulostaa hyvältä peipposka toi sun puku toive mä kun kans pidän yksinkertaisesta :) Mietin kans ihan kapeeta just iltapukutyyppistä, mut sen kanssa voi massua olla vaikee peittää.