Naiset! Mitä ajattelette miehistä joilla on treffipalstalla nimimerkkinä joku mikä viittaa heidän sukuelimeensä?
Kommentit (61)
En piittaa pätkääkään. Enkä niistä jotka sanovat että heitä on kehuttu "kielitaidoista" se ei yleesäkkään pidä paikkaansa, jotenka, Miehet! Ei kannattas mainostaa olemattomilla asioilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset luulevat, että omissa profiileissaan mainitut kulttuurit, kynttiläillalliset ja romantiikka kiinnostaisi miehiä?
Ja matkustelu! Se on joka vvitun akan intohimo! WTF!?
Ei kiinnosta pätkän vertaa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset luulevat, että omissa profiileissaan mainitut kulttuurit, kynttiläillalliset ja romantiikka kiinnostaisi miehiä?
Ehka vaikea uskoa, mutta tammoisiakin miehia on. Tiedan, koska loysin itse semmoisen. Naitten lisaksi hanta kiinnostaa myos ruuanlaitto. :)
Vierailija kirjoitti:
En piittaa pätkääkään. Enkä niistä jotka sanovat että heitä on kehuttu "kielitaidoista" se ei yleesäkkään pidä paikkaansa, jotenka, Miehet! Ei kannattas mainostaa olemattomilla asioilla.
Mut jos se kehu on tullut samasta suusta kuin ”komeaksi kehuttu”, eli omalta äidiltä?
Kyllä minusta ainakin on tykätty kovastikin.
Ajattelisn, että siinä vasta täysi m...kku.
treffit kirjoitti:
Aahhaaahh nikeista tuli mieleen, tormasin kerran yhteen jonka nikki oli "Bitemarks".
Tyyppi oli kaksimetrinen ja kalju, oli ajellut kulmakarvansa(kin), profiilikuvassa oli maaninen tuijotus eika hymyn haivettakaan, ja etsi "polyamorisen suhteen kolmanneksi osapuoleksi sub-tyttoystavansa kanssa naista, joka haluaa tulla alistetuksi".
Harvoin on pelkka tuntemattoman profiili noin saikayttanyt :D
Meinasin jo poistaa koko sovelluksen.
Hän ilmaisi selkeästi mitä on tarjolla ja mitä hän etsii. Mikä siinä on ongelma?
Hyvin moni treffipalveluja käyttävä loukkaantuu tai muuten järkyttää mielensä, kun vastaan tuleekin ihmisiä, jotka eivät hae juuri sitä mitä itse ovat hakemassa. Ikäänkuin kaikkien profiilien tulisi olla itseä miellyttäviä.
Jos joku hakee kaksimetristä anaaliporaa kumiasussa, niin antaa hakea. Jos et ole etsityn kaltainen, siirry seuraavaan ilmoitukseen. Mitä siinä jäädä märehtimään?
Kohtupora kirjoitti:
Kyllä minusta ainakin on tykätty kovastikin.
Uskon. Nimimerkki antaa jo lupauksen, että sieltä se unelmien prinssi saapuu, elin edellä.
Näillä miehillä on kummallinen fiksaatio yhteen ruumiinosaan, joka löytyy jokaiselta heidän kilpailijaltaan myös. Ihmettelen vain, missä ovat kaikki nimimerkit tyyliä ”Kädellinen”, ”Syvä_Napa” tai ”2silmää”.
Anneliporaaja kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Aahhaaahh nikeista tuli mieleen, tormasin kerran yhteen jonka nikki oli "Bitemarks".
Tyyppi oli kaksimetrinen ja kalju, oli ajellut kulmakarvansa(kin), profiilikuvassa oli maaninen tuijotus eika hymyn haivettakaan, ja etsi "polyamorisen suhteen kolmanneksi osapuoleksi sub-tyttoystavansa kanssa naista, joka haluaa tulla alistetuksi".
Hän ilmaisi selkeästi mitä on tarjolla ja mitä hän etsii. Mikä siinä on ongelma?
Hyvin moni treffipalveluja käyttävä loukkaantuu tai muuten järkyttää mielensä, kun vastaan tuleekin ihmisiä, jotka eivät hae juuri sitä mitä itse ovat hakemassa. Ikäänkuin kaikkien profiilien tulisi olla itseä miellyttäviä.
Jos joku hakee kaksimetristä anaaliporaa kumiasussa, niin antaa hakea. Jos et ole etsityn kaltainen, siirry seuraavaan ilmoitukseen. Mitä siinä jäädä märehtimään?
Ei siina sinansa mitaan ongelmaa ollutkaan. En siis esim. ottanut mieheen yhteytta ja moralisoinut hanen valintojaan. :D
Siirryin siis seuraavaan ilmoitukseen, mutta tuo hatkaytti kun olin just taas sinkkumarkkinoilla ekaa kertaa 16 vuoteen.
Ukko37 (myös mahtika-lu) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä nuo naiset eivät myöskään halua juuri sinun kaltaistasi miestä? Mä en ymmärrä, mikä tässä on ongelma! Eikö noiden esittelytekstien ole edelleen tarkoituksena löytää ihminen, jonka kanssa on jotain yhteistä? Jos profiili ei puhuttele, niin miksi siitä pitää suuttua? Osaako joku selittää tämän mulle?
Vierailija kirjoitti:
Eli sua ei kiinnosta kulttuuri, kynttilaillalliset, romantiikka tai matkustelu?
Mika sitten kiehtoo? Keppana ja p*rno vai?
(Alan olla enenevissa maarin onnellinen omasta puolisostani - han myos matkustelee mielellaan :D)
Kohtupora? Eli jonne 13 v, jolle naisen fysiikka on tuntematon.
Vierailija kirjoitti:
Kohtupora? Eli jonne 13 v, jolle naisen fysiikka on tuntematon.
Merkitys selkosuomelle käännettynä: kierrä kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt sivuaa ketjun aihetta mutta tästä tuli mieleeni, kun olen tavannut ties kuinka monta sellaista miestä, jotka uskovat, että syy siihen miksi en välitä miehen antamasta "kielikylvystä" on se, että kukaan aiemmista miehistäni ei ole osannut hommaansa. Ei, kyse ei ole siitä. Olen antanut miesten kokeilla kun niin ovat kinunneet, mutta kun se ei tunnu minusta miltään, niin ei tunnu enkä minä sille mitään voi eikä kyse ole miesten taitojen tasosta. Tuntuu ettei monet ihmiset tajua naisten olevan yksilöitä ja kuvittelevat että jos 4 exäänsä on tykännyt kielikylvyn saamisesta, niin minunkin on automaattisesti tykättävä.
Vierailija kirjoitti:
No mulle se on intohimo ja siksi juuri haluan löytää miehen, jolle se on kanssa intohimo. Eiks se ole juuri hyvä, että heti tossa alkuvaiheessa huomaa, että onko samanlaiset kiinnostuksen kohteet. En usko, että parisuhde onnistuu, jos toinen haluaa nähdä koko maailman ja toinen ei koskaan halua lähteä kotikaupungin ulkopuolelle.
Katkarapu82? Lörppänen? Mulquist?
Kikkelejä kovasti miettivä mies ei yleensä ole hetero. Homopiireissä nikki toimisi.
Jos nimimerkki viittaan sukuelimeen, ajattelen miehen hakevan seksiä eikä parisuhdetta. Bigdick77 -tyyppiä voi kerran tai pari polkaista, mutta seurusteluun hakisin neutraalin tai kulttuuriharrastuksiin viittaavan nimimerkin.