Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tulee jotenkin kuva, että ulkoministeri Haavisto on pyrkinyt nimenomaan tekemään kaiken oikein

Vierailija
10.12.2019 |

Mutta että jotkut virkamiehet ovat yrittäneet estää häntä toimissaan. Ilmeisesti Haavisto on todellakin laittanut itsensä likoon ratkaissaakseen tuon vaikean ongelman. En ole vihreiden kannattaja.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkunhan se on likainen työ tehtävä.

Vierailija
2/28 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Kyseessähän on ongelma jolle on pakko tehdä jotain. Ei voi vain sulkea silmiä ja korvia niin kuin eräät tahot haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisin itsekin samaa mieltä, mutta miksi Haavisto ei voinut päätöstä tehdä omissa nimissään vaan yritti pakottaa siihen virkamiehen. Jos kerran kaikki on laillista, olisihan hän voinut itsekin kunnian/vastuun ottaa.

Vierailija
4/28 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia vastuun olisi pitänyt ottaa yksittäinen virkamies sen sijaan että vastuussa olisi "ulkoministeriö", "ulkoministeri" tai "Suomen valtio"?  

Vierailija
5/28 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä ole. Eihän se vastaa edes suoriin kysymyksiin vaan läpättää jotain ihan muuta asian vierestä.

Vierailija
6/28 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia vastuun olisi pitänyt ottaa yksittäinen virkamies sen sijaan että vastuussa olisi "ulkoministeriö", "ulkoministeri" tai "Suomen valtio"?  

Joo, tuo on ehkä negatiivinen piirre jos poliittista vastuuta on haluttu vältellä.

Itse pyrkimys ratkaista ongelma on kuitenkin ollut hyvä.

Vierailija
7/28 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap kanssa aivan samaa mieltä.

Kun on eri medioista lukenut asiasta, on saanut käsityksen että ulkomonisteriössä ollaan yleensäkin laiskoja työntekijöitä.

Ei haluta tarttua hommiin. Haavisto taas on tunnetusti työteliäs ministeri ja vaatii varmasti samaa ministeriöltäkin.

Vaan valtion viroissa ei saa vaatia työntekijöiltä työn tekemistä, ei edes pomon.

Valtion virastojen työntekijät ovat tottuneet oleskelemaan työpaikoillaan, ei työskentelemään.

Vierailija
8/28 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskinähän oli jopa yli 10 vuoden vankeusrangaistus? Eikö virkamies näin arvellut?

Vierailija
9/28 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mielikuva, että Haavisto yrittää ajaa pelkästään omaa agendaansa muista välittämättä ja vastoin kansan tahtoa.

Vierailija
10/28 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäillyt tätä virkamiestä alusta alkaen, vaikka palstalla öyhötettiin Haavistosta!

Vierailija
11/28 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee mielikuva, että Haavisto yrittää ajaa pelkästään omaa agendaansa muista välittämättä ja vastoin kansan tahtoa.

Eikö siitä ollut tullut joku oikeuskanslerin tulkinta, että ne lapset ainakin pitäisi saada leiriltä pois. En tosin ole perehtynyt tähän asiaan kunnolla.

Vierailija
12/28 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riskinähän oli jopa yli 10 vuoden vankeusrangaistus? Eikö virkamies näin arvellut?

No ei taatusti pidä paikkaansa. Virkamies ei mitään vankeutta olisi saanut. Ministerihän se johtaa asioita ja viime kädessä olisi joutunut vastuun kantamaan.

Vierailija
13/28 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siitä ollut tullut joku oikeuskanslerin tulkinta, että ne lapset ainakin pitäisi saada leiriltä pois. En tosin ole perehtynyt tähän asiaan kunnolla.

Miksi lapset erotettaisiin vanhemmistaan? Eikö ne sitten siitä ainakin kärsi ja mene sekaisin?!

Esim. ne sotalapset mitä Suomesta Ruotsiin lähetettiin turvaan. Monet niistä kuulemma kärsi ja sai ikuiset traumat.

Vierailija
14/28 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto on tottunut aikaisemmissa hommissaan vähän siihen, että muut tekee työn ja hän sluibailee siinä ohessa.

Vierailija
15/28 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkamiehen jutut oli outoja. Hän teki itsestään tärkeän Rambon.

Ruotsalaisia on nyt leiriltä paennut, Ruotsin hallitus ja virkamiehet hipihiljaa.

Vierailija
16/28 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei taatusti pidä paikkaansa. Virkamies ei mitään vankeutta olisi saanut. Ministerihän se johtaa asioita ja viime kädessä olisi joutunut vastuun kantamaan.

Virkavirhe on isompi kuin poliittinen vastuu.

Vierailija
17/28 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei vastuuta sitten ottanut ministeri/ministeriö? 

Vierailija
18/28 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapset erotettaisiin vanhemmistaan? Eikö ne sitten siitä ainakin kärsi ja mene sekaisin?!

Esim. ne sotalapset mitä Suomesta Ruotsiin lähetettiin turvaan. Monet niistä kuulemma kärsi ja sai ikuiset traumat.

SE sekaisin meno on valiettavasti tapahtunut jo kauan sitten.

ÄLÄ ENÄÄ IKINÄ VERTAA Suomen sodan lapsia näihin ääri-iiislamistisiin petoihin. ONKO SELVÄ!!!

Vierailija
19/28 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule tässä tapauksessa on ihan lasten etu että pääsevät tuollaisten "äitien" kynsistä pois. Silloin niistä lapsista EHKÄ kasvaa vielä kunnon kansalaisia. Miten voit olla noin pihalla? Onko sinulla mitään käsitystä mitä ne mutsit siellä ovat tehneet ja miten ne lapsetkin on jo aivopesty. Luuletko oikeasti että siellä on vaan puuroa keitelty ja vaippoja vaihdeltu??

Vierailija
20/28 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No perehdypä asiaan kunnolla, ettet levitä väärää tietoa. Oikeuskanslerin tiedote on löydettävissä ihan täältä netistä. Hän ei kehottanut hakemaan lapsia pois leiriltä, vaikka Haavisto niin antoi ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä