Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko erehtyneet kemiasta sinun ja jonkun miehen välillä?

Vierailija
09.12.2019 |

Niin että ensin teille on tullut olo että välillänne on jotain, mutta ei ole pitänytkään paikkansa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/16 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ei voi käydä. Miehestä ainakin näkee ihastuksen heti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä... nolottaa vieläkin.

Vierailija
4/16 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai naisille noin voi käydä. Naisethan ovat tunteiden, eleiden ja rivienvälistätulkitsemisen asiantuntijoita.

Vierailija
5/16 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä. Jos hän halusi antaa minulle vaan itsetuntobuustin tai jotain..?

Ap

Vierailija
6/16 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä. Jos hän halusi antaa minulle vaan itsetuntobuustin tai jotain..?

Ap

No tuskin..todennäköisesti jotain muuta

mies51v

Vierailija
7/16 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemian aistii, mutta miehen tarkoitusperiä ei pysty tulkitsemaan. Eli et tiedä haluaako mies vain panna sinua vai onko ihastunut ja haluaa seurustella kanssasi.

Vierailija
8/16 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä olen erehtynyt.

Vierailija
9/16 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein usko noihin kemiajuttuihin 52 ikävuoden kokemuksella. Nuorena kyllä kuvittelin, että on oikeenlaista kemiaa. Sittemmin totesin sen olevan lähinnä keskinäistä vetovoimaa, joka voi loppua yhtä nopeasti kuin on alkanutkin. Lisäksi se vetovoima, attraktio, voi olla täysin yksipuolista. Olen itsekin sortunut siihen, että tunnen vetovoimaa jotakuta kohtaan ja kuvittelen tunteen olevan molemminpuolinen, mutta sitten homma lässähtää.

Vierailija
10/16 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Seurustelin 1, 5 vuotta, sanoi rakastavansa mua jne. Lopulta yritin vain olla mieliksi kun toinen äyski ja oli koko ajan vihainen (olisi tahtonut erota mut tollalailla perseilemällä vinkkas ettei tahtonut enää jatkaa)

En ole hoikka fitness typy, vain sellaiset kelpaa miehille, viis luonteesta kunhan on super kaunis ja hoikka

Vierailija
11/16 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tai oli sitä, mutta se oli hetkellistä ovulaatiokemiaa. Seuraavilla treffeillä mies ei enää kiinnostanut.

Vierailija
12/16 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kuvittelin että meillä oli mahtava kemia (meillä oli siis lyhyt suhde). Ilmeisesti mies ei sitten ollut samaa mieltä. 😂

Vierailija
13/16 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä kemialla sinänsä ole merkitystä. Vaikka sitä olisikin, toinen voi joka tapauksessa vetäytyä ja katkaista vaikka yhteydenpidon kokonaan. Ehkä se kemia tosiaan voi loppua yhtä nopeasti kuin alkaakin tai sitten henkilö ehkä tuntee kemiaa useiden kanssa ja keskittyy niistä johonkin toiseen. Väittäisin että en ole erehtynyt, mutta ne on silti tuollaisia ohimeneviä juttuja.

Vierailija
14/16 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa en. Joskus on selvinnyt pitemmän ajan jälkeen, että olin oikeassa. Kaikki ei kuitenkaan aina ole johtanut mihinkään ja kemiaa olen tuntenut myös ihmiseen, jonka kanssa en ole halunnut mitään enempää.

Vierailija
15/16 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti. Itse tunsin todella vahvaa vetoa. Niin vahvaa, että pidin mahdottomana sitä, että se olisi yksipuolista. Mutta koska mies pystyi sen ohittamaan, yksipuolista sen täytyi kuitenkin olla. Jälkikäteen olen miettinyt, mistä se tuntemani veto oikein syntyi. Ehkä tyyppi käytti muhun jotain pelimiehen tekniikoita :)

Vierailija
16/16 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena joo. Ihastuin muutenkin helposti. Töissä oli yksi mies, josta hetken ajattelin niin, todellisuudessa miehellä oli sutinaa (josta en sillä hetkellä tiennyt) ja se hehku hänessä sitten sai minut ajattelemaan, että se on jotain meidän kahden välistämme "kemiaa".

Muutenkin ihastuneena mielestäni saattaa olla taipuvainen ajatteleman noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä