Mies ei muistanut mitenkään synttäreitä
Täytin pari päivää sitten pyöreitä. Puhuin tästä jo hyvissä ajoin miehelle ettei unohtaisi. En odottanut mitään ihmeitä mutta jonkinlainen muistaminen olisi ollut kiva, itsekin häntä aina synttäreinä muistan koska on minulle tärkeä ihminen. Edes kukat tai sitten joku tulevaisuudessa toteutettava juttu jos se budjetista on kiinni. Odottelin eilisen ja tämän päivän josko kumminkin jotain mutta ei. Varsinaisena päivänä totesi vain että enhän mä tarvitse mitään.
Kommentit (16)
No kerrankin voin sanoa: JSS!
(jätä se sika)
Juhlapäivissä kulminoituu sukupuolten väliset erot.
Varsinainen sika mieheksi!
Ei miehesikään synttäreitä tarvitse mitenkään huomioida.
"Varsinaisena päivänä totesi vain että enhän mä tarvitse mitään". eli sitä lahjatoivetta oli kysytty, mutta sinä vastasit ettet tarvitse mitään?
Jos hoit ja höpötit tulevista synttäreistä kuin pikkulapsi, niin en ihmettele.
Mulla on vaimon syntymäpäivä ja hääpäivä kalenterissa ja se muistuttaa mua ekan kerran viikkoa aikaisemmin ja sen jälkeen päivittäin kunnes tuo päivä on käsillä - ja vielä kyseisenä aamuna. Muuten unohtaisin autuaasti molemmat päivät.
Itse olen taas tyytyväinen, että löysin miehen joka on tässäkin asiassa samoilla linjoilla kuin minä. Kumpikaan ei muista mitään päiviä :D
Mistä teitä naislapsia oikein sikiää?
"Yhyy, en saanut yksisarvista ja barbien avoautoa, nyt itkettää!"
Tuntuu varmasti kurjalta ap. Kerro tunteistasi miehelle. Voisi kuvitella, että aikuinen mies ymmärtää, miten puolison syntymäpäivänä toimitaan, mutta tämä maa tuntuu olevan täynnä miehiä, joille asia pitää vääntää rautalangasta.
Tämä maa on täynnä miehiä, joilta puuttuu käytöstavat ja toisen huomioiminen ja nähtävästi palsta täymnä naisia, jotka pojista kasvattaa sellaisia
Älä välitä ap. Tiedän tunteesi. Jätä mies jouluna lahjoitta tai hanki rakastaja, joka muistaa.
Mikä monia miehiä vaivaa? Kamalaa ettei muista edes pyöreitä vuosia. Minun mielestäni pitää muistaa joka vuosi. Vaikka suomalaisilla on tapana vaatia nöyrää ja itsestään melua pitämätöntä käytöstä, niin pitkällä kokemuksella olen sitä mieltä, että näissä synttäriasioissa pieni etukäteisprinsessailu ja toiveista toitottaminen ei ole pahitteeksi. :) Kyllä jokaisella on oikeus toivoa läheisiltä ihmisiltään muistamista.
Oikea periaate, en reagoi "juhlapäiviin" mitenkään.
Ei se mielipaha tule siitä, että ei tule lahjaa, vaan kumppanin välinpitämättömyydestä. Että toiselle ei tarvitse tuottaa hyvää mieltä. Ei tämä ole mitään ydinfysiikkaa, vaan peruskäytöstapoja ja suhdetta vahvistava asia. Tuskin lahjan arvokaan on se olennaisin tässä.
On ihan mahdollista opetella muistamaan tärkeitä päiviä, jos haluaa. Nykyään lähes kaikilla on kännykät, joten muistutus kalenteriin auttaa. Mutta jos ei halua, niin kertoohan se jotain ihmisestä.
En ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Tämä maa on täynnä miehiä, joilta puuttuu käytöstavat ja toisen huomioiminen ja nähtävästi palsta täymnä naisia, jotka pojista kasvattaa sellaisia
Älä välitä ap. Tiedän tunteesi.
Tämä! Parhaillaan iso osa vauva-palstaa lukevista kasvattaa poiki jotka ei osaa huomioida.
Mieti, juuri sinä jolla on oma poika: millä tavoin oma-aloitteisesti(!) hän huomioi muita??
Ja kyllä, jo 3 vuotias tyttöni tekee tuota.
Oletko joku kakara, jolle tätyyy puhallella ilmapalloja? Jos aikuinen ihminen odottaa synttäreinään jotain erityishuomioita, joku on siinä aikuiseksi kasvamisessa mennyt pahasti pieleen.
Itsepähän olet Turhapurosi valinnut.