Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi kyllä hankala kuvitella menevänsä illalla nukkumaan ilman että ottaa rauhoittavia lääkkeitä

Vierailija
09.12.2019 |

Onko muilla samaa? En ole vuosikausiin mennyt nukkumaan ilman lääkkeitä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin eilen ihan luomuna... Pitääpä mennä ottamaan melatoniini, se onneks tehoo useimmiten mulla. Rauhottava, jos ihan varman päälle pitää ottaa.

Vierailija
2/17 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittavia en käytä, mutta nukahtamislääkkeitä kyllä. Oletko kokeillut mennä nukkumaan ilman niitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi. Vaikka ajoittaista unettomuutta onkin, oon sen ilman troppeja vielä saanut selätettyä. Ainoa kerta kun sitä toivoi jotain millä saisi tajun kankaalle johtui juurikin lääkkeistä. Murtuneen sormen kipuihin määrättiin jotain reumalääkettä. Lääkäri vielä varoitti että nukun kuin kuollut sen lääkkeen ottamisen jälkeen, että kannattaa ottaa illalla jos meinaa töissä olla seuraavana päivänä. Muutaman napin jälkeen alkoi yöunet lyhenemään, ja siinä eräs yö sohvalla istuessani, kello puoli viisi aamuyöstä, työpäivän alkua odotellessa, tajusin että nukkunut olen viimein noin 60 tuntia sitten, eikä väsytä ollenkaan. Tsekkasin sivuvaikutuslistan niistä napeista. Sain unettomuuden joka on äärimmäisen harvinainen, one in a million. Totesin että taitaa olla paras vaihtaa buranaan.

Vierailija
4/17 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saa rauhoittavia unettomuuteen? Minä olen saanut vain kuppaisia nukahtamislääkkeitä, jotka eivät auta. Rauhoittavat olisivat muutenkin toisinaan tarpeen.. on aika kova sosiaalisten tilanteiden pelko.

Vierailija
5/17 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut parikymmentä vuotta rauhoittavilla. Toleranssia ei ole ilmennyt, aika pienellä annoksella.

Vierailija
6/17 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö rupsahtaa hiljalleen noista napeista.

Vierailija
7/17 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee Xanor illalla. Eli ei varsinainen nukahtamislääke vaan vähän tehokkaampi rauhoittava. Tai onhan Tenox tehokas jos jollekin sitä määrätty. Terv. Ap

Vierailija
8/17 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittavan lisäksi tarvitsen vielä puolikkaan Stilnoctin ja herätessä kolmelta aamuyöstä toisen rauhoittavan tai taas puolikkaan Stilnoctin. Ilman näitä en nuku silmäystäkään.

Vierailija
9/17 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö rupsahtaa hiljalleen, kun ei nuku. Nukkumattomuudella voi tappaa itsensä ennen vuoden loppua, jos aloittaa heti tänään.

Vierailija
10/17 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistien kokoontumisajot.

Vierailija
11/17 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoittavan lisäksi tarvitsen vielä puolikkaan Stilnoctin ja herätessä kolmelta aamuyöstä toisen rauhoittavan tai taas puolikkaan Stilnoctin. Ilman näitä en nuku silmäystäkään.

Eräs geriatri varoitti stilnoctista. Sanoi nähneensä vanhuksen nukahtavan kävellessään.

No, hän oli vanhus, joten ehkä se vaikutti voimakkaammin, mutta silti.

Vierailija
12/17 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan illalla 1,5-2 opamoxia ja 25 mg ketipinoria.

Jos herään liian aikaisin, otan vielä 1,5 opamoxia.

Vierailija
13/17 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan illalla 1,5-2 opamoxia ja 25 mg ketipinoria.

Jos herään liian aikaisin, otan vielä 1,5 opamoxia.

,

Miksi tälle alanuoli. Mikä on toiminnassani vikana?

Vierailija
14/17 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö rupsahtaa hiljalleen, kun ei nuku. Nukkumattomuudella voi tappaa itsensä ennen vuoden loppua, jos aloittaa heti tänään.

Sulla on napit jo sekoittaneet päätä ihan tosissaan.

Vierailija
15/17 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lekuri kirjoittaa teille noita niin että riittää illaksi ja vielä aamuyöksikin?

Vierailija
16/17 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lekuri kirjoittaa teille noita niin että riittää illaksi ja vielä aamuyöksikin?

Kirjoittaa, kun muuten yöni saattaa mennä pilalle, jos alan herätä liian aikaisin.

Kun liian aikaisin herääminen alkaa, sitä jatkuu ja jatkuu.

Jännitän herätyskellon soivan ihan kohta. Ja sitten en enää saa unta, vaikka kello olisi vasta puoli neljä yöllä ja kello soisi seitsemältä. Katon kerran ja sitten en seuraa ja en osaa arvioida miten aika kuluu. (toinen mahdollisuus on, että alan tarkkailla kelloa ja en sittenkään nuku)

Vierailija
17/17 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nuku edes lääkkeiden voimalla. Stilnocteja käytin pitkään kunnes teho meni. Sitten oli Tenoxit, ja vaikka se paras lääke olikin niin sumensi ajattelua liikaa. Nyt menee Atarax ja Sirdalud, paskalääkkeitä molemmat, eikä Sirdaludillakaan ole enää mitään tehoa. Atarax vie ikävästi voimat kropasta ja pakottaa vintin pimenemään kun heittää riittävän monta nappia naamaan. Nukun silti surkeasti, ja herään silti joka yö ottamaan lisää. Onneksi kuolema sentään korjaa joskus uni- ja vitutusvelat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan