Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu ex miehen kanssa?

Joulua odotellessa
09.12.2019 |

Täällä on aikaisemmin keskustelu aiheesta
Minun nykyinen kihlattunsa sanoi että haluaa viettää joulun exän ja aikuisten poikiensa kanssa,pojat 26 ja 28 vuotiaita.
En hyväksy että hän viettää joulua exän ja poikien kanssa,he ovat virallisesti eronneet ja ex ei myöskään hyväksy että minä menen jouluna sinne.
Olen sanonut nykyiselle puolisolle,että jos ex ei hyväksy,niin miten minä voisin hyväksyä myös?
Lisäksi olen korostanut että pojat on liki 30v.

Nyt puolisoni sanoo että hän viettää kanssani joulun, tietäen, että hyvää ei seuraa jos hän menee exän ja poikien kanssa joulun viettoon..?(ero tulee?)

Mitä mieltä olette?
Olemme 58v kihloissa oleva pari

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kumppaniasi kiinnostaa ex seksimielessä, exästä ei tietoa. On ehkä kohtuullista pyytää, ettei hän vietä exänsä kanssa jouluaattoa. On silti tärkeää että vanhempi voi olla lasten seurassa, ellei välimatka estä tai lapset rasitu. 

Vierailija
22/23 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kumppaniasi kiinnostaa ex seksimielessä, exästä ei tietoa. On ehkä kohtuullista pyytää, ettei hän vietä exänsä kanssa jouluaattoa. On silti tärkeää että vanhempi voi olla lasten seurassa, ellei välimatka estä tai lapset rasitu. 

En minä usko siihen sex mielessä..

Mutta hänen pitää katkaista napanuora exään ja viettää jouluaatto/päivä uuden puolison kanssa eikä entisen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko Mies käydä esim. juomassa päiväkahvit siellä ja tulla sitten loppuillaksi kanssasi?

Vähän ohis, mutta eikös tässä ap ole nyt se mies ja hänen naiskihlattunsa on menossa ex-miehen- ja heidän poikiensa kanssa viettämään joulua?

Anyway:

Mielestäni ei ole sopivaa hänen mennä. Asia olisi jotenkin eri, jos sinä olisit estynyt viettämään joulua hänen kanssaan (esim. töissä koko joulun), mutta näin ei nyt ole.

Juu tää joulutrolleista puhuva ei ole lukenut juttua kunnolla...kyseessä nainen joka menee jouluaattona exän ja lapsien luo,ei mies ...

Jutun aloittaja...siis minä olen 58v. Mies,en nainen kuten tuo trollaaja puhuu

Mielestäni ei myöskään sopivaa että nykyinen naiseni menee exän luo jouluna ja pojat ovat liki 30 vuotiaita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän