Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu ex miehen kanssa?

Joulua odotellessa
09.12.2019 |

Täällä on aikaisemmin keskustelu aiheesta
Minun nykyinen kihlattunsa sanoi että haluaa viettää joulun exän ja aikuisten poikiensa kanssa,pojat 26 ja 28 vuotiaita.
En hyväksy että hän viettää joulua exän ja poikien kanssa,he ovat virallisesti eronneet ja ex ei myöskään hyväksy että minä menen jouluna sinne.
Olen sanonut nykyiselle puolisolle,että jos ex ei hyväksy,niin miten minä voisin hyväksyä myös?
Lisäksi olen korostanut että pojat on liki 30v.

Nyt puolisoni sanoo että hän viettää kanssani joulun, tietäen, että hyvää ei seuraa jos hän menee exän ja poikien kanssa joulun viettoon..?(ero tulee?)

Mitä mieltä olette?
Olemme 58v kihloissa oleva pari

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kohtuullista olla jouluna sen kanssa, jota rakastaa. Toki ymmärrät senkin, että puolisosi haluaisi olla myös lastensa kanssa. Olisiko molempia toiveita mahdollista yhdistää, esim jollain puolueettomalla maaperällä?

Vierailija
2/23 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuollainen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietettiin eksän kanssa yhteisiä jouluja muutaman vuoden ajan eromme jälkeenkin, kun lapset olivat pieniä. Mutta eipä sen jälkeen enää :)

Kuulostaa todella hassulta, että teillä on tällainen ongelma, vaikutatte ihan kaikki vähän oudoilta, pråvåiltakin jopa :D

Vierailija
4/23 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun mies ei edes ehdittele moista. Olis parisuhde kriisissä sen jälkeen. Me ollaan naimisissa, miehellä on yksi lapsi entisen avopuolisonsa kanssa. Lasta voi tavata niin paljon kuin tykkää ja lapsi saa aina tulla tänne ja exänkin kanssa on hyvät välit ja joulukukka tms. vaihtuu puolin ja toisin joka vuosi, mutta en ihan purematta nielis ideaa mennä exänsä ja tämän perheen joulupöytään sanalla, kun nykyisenä vaimona odotan kotona.

Vierailija
5/23 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon,nainen uudessa suhteessa,samoin ex ja lapset liki 30 vuotiaita!!

Vierailija
6/23 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä tuollainen mies.

Ota huomioon,nainen uudessa suhteessa,samoin ex ja lapset liki 30 vuotiaita!!

Vierailija
7/23 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mun mies ei edes ehdittele moista. Olis parisuhde kriisissä sen jälkeen. Me ollaan naimisissa, miehellä on yksi lapsi entisen avopuolisonsa kanssa. Lasta voi tavata niin paljon kuin tykkää ja lapsi saa aina tulla tänne ja exänkin kanssa on hyvät välit ja joulukukka tms. vaihtuu puolin ja toisin joka vuosi, mutta en ihan purematta nielis ideaa mennä exänsä ja tämän perheen joulupöytään sanalla, kun nykyisenä vaimona odotan kotona.

Samaa mieltä,tavatkoot aikuisia poikiaan niin paljon kuin huvittaa,mutta en puremasta niele että viettää joulua ex aviopuolison kanssa + 26&28 vuotiaat pojat

Minulle Se myös aiheuttaa tilanteen,että ehkä parempi silloin erota,koska miksi minun pitäisi odottaa muualla joulu aaton,kun nykyinen vaimo juhlii joulua ex puolison ja aikuisten lasten kanssa!!!

Vierailija
8/23 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me vietettiin eksän kanssa yhteisiä jouluja muutaman vuoden ajan eromme jälkeenkin, kun lapset olivat pieniä. Mutta eipä sen jälkeen enää :)

Kuulostaa todella hassulta, että teillä on tällainen ongelma, vaikutatte ihan kaikki vähän oudoilta, pråvåiltakin jopa :D

No minusta myös vaimoni ehdotus viettää joulua exän ja aikuisten poikiensa kanssa tosi hassu ajatus,hän ei näe siinä pahaa, mutta mielestäni se ei ole oikein uutta puolisoa kohtaan...

Vierailija
9/23 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miesystäväni on viettänyt viime ja toissa joulun exänsä luona, vaikka olemme seurustelleet. Heidän aikuinen lapsi siellä myös. Kyllä tuo tuntui pahalta, mutta en ole sanonut mitään. En ole miesystäväni perhettä. Näin hän minulle sanoi, kun muusta asiasta puhuttiin. Varmaan menee myös tulevana jouluna. Itse olen töissä joulun.

Vierailija
10/23 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas sama aloitus mutta hieman eri tavalla kirjoitettuna. Keksi uusia provoja. 0/5

Vierailija
11/23 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu sex-miehen kanssa.

Vierailija
12/23 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai taas sama aloitus mutta hieman eri tavalla kirjoitettuna. Keksi uusia provoja. 0/5

No voi kauheeta...

Varmaan tapahtunut virhe,kun kysyn, että mitä mieltä muut on ja kyseessä aikuiset lapset,ei pienet lapset!!!

Ymmärtäisin itsekkin jos lapset pieniä, mutta kyseessä liki 30 vuotiaat pojat...

Eikä kyse ole provosta vaan oikea juttu

Kysyn muiden mielipiteitä...

Sulatatko itse jos vaimosi tai miehesi juhlii joulua exän kanssa ja joudut olemaan piilossa sen aikana? Ja lisäksi lapset aikuisia miehiä,ei lapsia enään...

Vierailija
13/23 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu sex-miehen kanssa.

Heh,ei kuulemma ole ollut sexiä exän kanssa 15 vuoteen,takana 20 Vuorinen avioliitto hänellä

Vierailija
14/23 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulua odotellessa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulu sex-miehen kanssa.

Heh,ei kuulemma ole ollut sexiä exän kanssa 15 vuoteen,takana 20 Vuorinen avioliitto hänellä

Kirjoitus virhe....20 vuotinen avioliitto

Vierailija
15/23 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Mies käydä esim. juomassa päiväkahvit siellä ja tulla sitten loppuillaksi kanssasi?

Vierailija
16/23 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma miesystäväni on viettänyt viime ja toissa joulun exänsä luona, vaikka olemme seurustelleet. Heidän aikuinen lapsi siellä myös. Kyllä tuo tuntui pahalta, mutta en ole sanonut mitään. En ole miesystäväni perhettä. Näin hän minulle sanoi, kun muusta asiasta puhuttiin. Varmaan menee myös tulevana jouluna. Itse olen töissä joulun.

Nämä niitä asioita,kuten mainitsit...tuntui pahalta....meillä taasen sellainen asia,etten ole enään työelämässä ja voin viettää nykyisen kanssa joulun, mutta hänen idea viettää exän kanssa..?tosin hän tullut toisiin ajatuksiin ja viimeinen uutinen, viettää minun kanssani..?

Vierailija
17/23 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko Mies käydä esim. juomassa päiväkahvit siellä ja tulla sitten loppuillaksi kanssasi?

??

Kyselyn aloittaja siis joulua odotellessa...olen mies,en nainen

Jos ymmärsin kysymyksestä,että luulet että olen nainen ja sitten myöhemmin mies tulee luokseni...?

Vierailija
18/23 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutustasi ei selviä onko kyse aatosta vai kaikista kolmesta joulupyhästä? 

Olen saman ikäinen kuin te olette ja mietin, etten itse jaksaisi tuollaista tahkoamista. En enää. 

Olen viettänyt niin monet joulut niin monella tavalla, joten jos toinen kokisi elämää suurempaa tarvetta notkua joulua exänsä nurkissa aikamiespoikiensa kanssa en estelisi.  JOulu ei ole minulle se elämää suurempi juttu ja joulua voi viettää yksinkin. Miettisin kuitenkin  kiinnostaako moinen vellihousu joulun jälkeen enää enempää vai laittelenko jo uutta deitti-ilmoitusta kehiin, jos joku aikuisempi ja itsenäisempi ukko tulisi vielä vastaan.

Kaikki, mikä perustuu painostamiseen ja vaatimiseen on tuhoon tuomittua. Ei, vaikka olisi itse kuinka oikeassa, niin toista ei saa muutettua kuin hänen omasta tahdostaan.

Sain itsekin kutsun jouluksi sukulaiseni luokse, jossa on hänen uusi perheensä ja hänen  exänsä uusi perhe. He viettävät kaikki joulut yhdessä, joten maailmassa ratkaisuja mahtuu.

Vierailija
19/23 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulua odotellessa (mies) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??

Kyselyn aloittaja siis joulua odotellessa...olen mies,en nainen

Jos ymmärsin kysymyksestä,että luulet että olen nainen ja sitten myöhemmin mies tulee luokseni...?

no sinullaha on jännä ajatusmaailma. 

Miksi mies ei voi juodan joulukahveja lastensa ja eksänsä kanssa? Oletko siis joulutrolli.

Vierailija
20/23 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohis, mutta eikös tässä ap ole nyt se mies ja hänen naiskihlattunsa on menossa ex-miehen- ja heidän poikiensa kanssa viettämään joulua?

Anyway:

Mielestäni ei ole sopivaa hänen mennä. Asia olisi jotenkin eri, jos sinä olisit estynyt viettämään joulua hänen kanssaan (esim. töissä koko joulun), mutta näin ei nyt ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme