Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vanha potilasvahinko

näinoulussa-
09.12.2019 |

Mitähän tässä voisi tehdä. Vuonna 2004 viisaudenhampaanpoiston yhteydessä ammattitaidoton hammaslääkäri rusautti välilevyni irti. Potilasvahingon tein mutta kuulemma aikaa oli kulunut liikaa(yli kymmenen vuotta) eli ei ksitelty. Nyt tein muistutuksen mutta kuulemma ei ole virhe kun hammaslääkäri ei ollut kirjannut että mitään outoa olisi käynyt. Minulla oli silloin vauva jota miesystäväni hoiti ulkopuolella sen ajan ja sekin sanoi että "mitä kasvoilleni kävi kun ovat oudot ja miksi suuni ei aukea jne". Myös äitini joka on sairaanhoitaja havaitsi oireita joita ihmetteli ja joutuivat vauvaa hoitamaan oireiden vuoksi. Myöhemmin selvisi siis yli kymmenen vuotta myöhemmin etä völilevyni on irti ja sain siihen ihan diagnooin palautuva diskusdislokaatio. Myös menin sen jälkeen yksityiselle korvalääkärille joka totesi että rusahataneen puolen välilevy on sairas ja avautuu vinoon. ämä oli 1kk hampaan poiston jälkeen. Siis huonrrssa oli vain minä ja hammaslääkäri eikä hammaslääkäri kirjoittanut ylös vaikka huusin au täysillä kun tapahtui. Olin siis tuota ennen terve. Muistutuksessa minun sukulaisia tai miestä ei kuultu vaan päätös tehtiin sen perusteella kun "hammaslääkäri ei ole kirjannut mitään outoa". Voikohan tässä enään mitään tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se välilevy on suusa? Mitä aiheuttaa?

Vierailija
2/5 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilevy on selässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä haluaisit tehdä?

Vierailija
4/5 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välilevy on selässä.

Kyllä leukaluissakin on välilevyt. Jos ne luiskahtaa pois paikoiltaan, syntyy leukalukko.

Vierailija
5/5 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avaat suusi muodostuuko kasvojesi sivuille outoja aaltoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän