Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietetään oikein halpa joululomaa

Vierailija
09.12.2019 |

Kotona, mökillä, pari päivää kylpylässä. Vähän lahjoja ja ruokaa. Miten muut köyhäilijät?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietetään sitä aikaa ihan vaan kotona.

Vierailija
2/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Ei tämä meidänkään joululoma paljoa maksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatto aidin luona. Lahjabudjetti oli 30 euroa per henki --> lahjoihin meni alle satanen.

Joulupaiva meidan luona, ruokiin menee varmaan n. 50 euroa + pari pulloa viinia --> yhteensa alle satanen.

Meidan joulu tulee siis maksamaan maksimissaan 200 euroa. 

Ai juu plus joulukuusi 20 euroa. 

Vierailija
4/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, meillä ei ole varaa siihen vähäänkään. Harvalla köyhällä on varaa lähteä sinne kylpyläänkään sillä ainakin meidän matka tyssäisi jo niin bussilippuihin. Te menette tietty autolla? Ja kenen se mökki on?

Vierailija
5/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, meillä ei ole varaa siihen vähäänkään. Harvalla köyhällä on varaa lähteä sinne kylpyläänkään sillä ainakin meidän matka tyssäisi jo niin bussilippuihin. Te menette tietty autolla? Ja kenen se mökki on?

Autolla mennään. Mies peri halvan, vaatimattoman mökin.

Vierailija
6/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autolla mennään. Mies peri halvan, vaatimattoman mökin.

Eli teillä on mökki ja auto? Ja tulet puhumaa köyhyydestä? Vaikka kuinka olisi vaatimaton siitä joutuu maksamaan esim. kiinteistöveroa. Ja auton kuluista puhumattakaan. Ja mihin kylpylään pääsee halvalla joulunaikoihin? 

Vierailija
7/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on teille köyhäilyjoulu, niin millainen teidän normaali joulu on?

Vierailija
8/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap puhunut köyhyydestä vaan köyhäilystä. Kylpylä ei tosin kuulu köyhäilyynkään. Peritty mökinrähjä ehkä just just menettelee.

Vierailija
9/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan halpaa joo. Ammattivalittajalla on pii lovittuilun taito hyvin hallussa.

Vierailija
10/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietetään miehen kanssa miniloma joulun tietämillä sairaalassa synnytysosastolla, mikäli saadaan perhehuone. Toivottavasti saadaan. tuleehan tästä n.350€ lasku.

Vierailija
11/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toi mun mielesta pii lovittu*lua ole. Luulee vaan raukka etta voi henkseleita paukutella kun on ihan rahaa laittaa kylpyloihin sun muihin, ikaankuin tuommoinen yltakyllainen, rahvaanomainen kulutusjuhlajoulu olisi enaa millaan muotoa muodissa nain uuden vuosikymmenen kynnyksella. 

Ja ei, en ole kade - haluan viettaa joulun ihan vaan kotona, saunoa puusaunassa ja syoda miehen grillaamia herkkuja joulupaivana. :) 

Vierailija
12/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toi mun mielesta pii lovittu*lua ole. Luulee vaan raukka etta voi henkseleita paukutella kun on ihan rahaa laittaa kylpyloihin sun muihin, ikaankuin tuommoinen yltakyllainen, rahvaanomainen kulutusjuhlajoulu olisi enaa millaan muotoa muodissa nain uuden vuosikymmenen kynnyksella. 

Ja ei, en ole kade - haluan viettaa joulun ihan vaan kotona, saunoa puusaunassa ja syoda miehen grillaamia herkkuja joulupaivana. :) 

En mä mitään henkseleitä paukuttele. Minusta tämä on aito köyhäilyloma, koska meillä ei ole varaa mihinkään ulkomaanreissuun.

Vierailija
13/15 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä mitään henkseleitä paukuttele. Minusta tämä on aito köyhäilyloma, koska meillä ei ole varaa mihinkään ulkomaanreissuun.

Ahaa, no sittenhan se on oikeasti koyhailyloma sulle. Mulla olisi varaa, mutta mun mielesta jouluna pitaa olla kotona, rauhoittua ja syoda maha tayteen jouluruokia. :) 

Vierailija
14/15 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Taisi olla jokin aivopieru nyt aamutuimaan? Köyhällähän ei ole mökkiä eikä kylpyläänkään asiaa.

Vierailija
15/15 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen köyhä koska ei ulkomaanreissua". Mitä helvettiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan