Vietetään oikein halpa joululomaa
Kotona, mökillä, pari päivää kylpylässä. Vähän lahjoja ja ruokaa. Miten muut köyhäilijät?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Vietetään sitä aikaa ihan vaan kotona.
Ok. Ei tämä meidänkään joululoma paljoa maksa.
Aatto aidin luona. Lahjabudjetti oli 30 euroa per henki --> lahjoihin meni alle satanen.
Joulupaiva meidan luona, ruokiin menee varmaan n. 50 euroa + pari pulloa viinia --> yhteensa alle satanen.
Meidan joulu tulee siis maksamaan maksimissaan 200 euroa.
Ai juu plus joulukuusi 20 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, meillä ei ole varaa siihen vähäänkään. Harvalla köyhällä on varaa lähteä sinne kylpyläänkään sillä ainakin meidän matka tyssäisi jo niin bussilippuihin. Te menette tietty autolla? Ja kenen se mökki on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, meillä ei ole varaa siihen vähäänkään. Harvalla köyhällä on varaa lähteä sinne kylpyläänkään sillä ainakin meidän matka tyssäisi jo niin bussilippuihin. Te menette tietty autolla? Ja kenen se mökki on?
Autolla mennään. Mies peri halvan, vaatimattoman mökin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autolla mennään. Mies peri halvan, vaatimattoman mökin.
Eli teillä on mökki ja auto? Ja tulet puhumaa köyhyydestä? Vaikka kuinka olisi vaatimaton siitä joutuu maksamaan esim. kiinteistöveroa. Ja auton kuluista puhumattakaan. Ja mihin kylpylään pääsee halvalla joulunaikoihin?
Jos tuo on teille köyhäilyjoulu, niin millainen teidän normaali joulu on?
Ei ap puhunut köyhyydestä vaan köyhäilystä. Kylpylä ei tosin kuulu köyhäilyynkään. Peritty mökinrähjä ehkä just just menettelee.
Ihanan halpaa joo. Ammattivalittajalla on pii lovittuilun taito hyvin hallussa.
Me vietetään miehen kanssa miniloma joulun tietämillä sairaalassa synnytysosastolla, mikäli saadaan perhehuone. Toivottavasti saadaan. tuleehan tästä n.350€ lasku.
Vierailija kirjoitti:
Ei toi mun mielesta pii lovittu*lua ole. Luulee vaan raukka etta voi henkseleita paukutella kun on ihan rahaa laittaa kylpyloihin sun muihin, ikaankuin tuommoinen yltakyllainen, rahvaanomainen kulutusjuhlajoulu olisi enaa millaan muotoa muodissa nain uuden vuosikymmenen kynnyksella.
Ja ei, en ole kade - haluan viettaa joulun ihan vaan kotona, saunoa puusaunassa ja syoda miehen grillaamia herkkuja joulupaivana. :)
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi mun mielesta pii lovittu*lua ole. Luulee vaan raukka etta voi henkseleita paukutella kun on ihan rahaa laittaa kylpyloihin sun muihin, ikaankuin tuommoinen yltakyllainen, rahvaanomainen kulutusjuhlajoulu olisi enaa millaan muotoa muodissa nain uuden vuosikymmenen kynnyksella.
Ja ei, en ole kade - haluan viettaa joulun ihan vaan kotona, saunoa puusaunassa ja syoda miehen grillaamia herkkuja joulupaivana. :)
En mä mitään henkseleitä paukuttele. Minusta tämä on aito köyhäilyloma, koska meillä ei ole varaa mihinkään ulkomaanreissuun.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä mitään henkseleitä paukuttele. Minusta tämä on aito köyhäilyloma, koska meillä ei ole varaa mihinkään ulkomaanreissuun.
Ahaa, no sittenhan se on oikeasti koyhailyloma sulle. Mulla olisi varaa, mutta mun mielesta jouluna pitaa olla kotona, rauhoittua ja syoda maha tayteen jouluruokia. :)
Jaha. Taisi olla jokin aivopieru nyt aamutuimaan? Köyhällähän ei ole mökkiä eikä kylpyläänkään asiaa.
"Olen köyhä koska ei ulkomaanreissua". Mitä helvettiä?