Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Velan vanki - taas kerran on faktat pielessä.

Vierailija
09.12.2019 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4f7252f9-c8d6-4771-a506-bc172a6ee709
Henkilöltä viedään ulosoton kautta 1300e. Joten nettotulot on 3900 (maks 34% menee ulosottoon) ja käteen jää 2600. Tekstin mukaan on 2 lasta, joten suojaosuus n. 1400e. Nettotulot on siis yli 2 kertaa suojaosuus joten ei ole oikeutta vapaakuukausiin vaikka henkilö toisin itkeekin lehdessä.

Miksi näihin juttuihin ei voida laittaa kaikkia tietoja ja nekin olisivat oikein mitä laittaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tehtailla lisää suita ruokittaviksi kun talous on jo ennestään päin persettä.

Pitäisikö sitten odottaa 45-vuotiaaksi kunnes talousasiat ovat kunnossa?

Lapsia tehdään silloin kun ollaan siinä iässä, tai sitten niitä ei tehdä.

Voihan sitä lapsen tehdä vaikka lähes seitsemänkymppisenä. Mallia on näyttänyt Suomen tasavallan presidentti. 45-vuotias on vielä nuori mies. Ja voi ottaa nuoren naisen sen lapsen pyöräyttämään, jos on tosiaan riittävästi varallisuutta saanut kerättyä.

kerrotko miten nuori nainen "otetaan"?

Kyllä minunkin olisi kannattanut tehdä lapsia vaikka silloin kuin olin työttömänä kolmekymppisenä

T: 46v mies jolla ei lapsia ja talousasiat kunnossa

Voi.. minulle tuli surullinen olo puolestasi, jos olisit kuitenkin halunnut lapsia..? Ei se liian myöhäistä vieläkään ole. Itse olen nätti, sellainen naapurintyttö, mutta pikkukaupungissa yllytettiin missikisoihin ym. Olen kiva ja sosiaalinen, reilu ja silti itselläni kesti pitkään löytää mies, joka myös halusi lapsia. Uskon, että jos aidosti tahdot vielä perheen, niin voit sellaisen kumppanin löytää. Nykyään on kiven alla miehet, jotka tahtovat vauvan. 

On se myöhäistä sillä alle nelikymppiset eivät tavallisesta miehestä kiinnostu.

Vierailija
22/23 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että oli jäänyt vapaaehtoisesti lapsettoman vangiksi, olisi ollut mielenkiintoisempi tarina.

Luulin samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten seuraava IL-"köyhä" jolla "ei rahaa ruokaan" kun meni kaikki edellisviikon baarireissuihin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi