Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä (ilmeisesti salattavaa) voi tarkoittaa kun tapailemallani naisella on joka kuukausi suunnilleen samoina päivinä merkattu kolme punaista rastia?

Vierailija
09.12.2019 |

Nainen pyysi minua pitämään laukkuaan kun kävi wc:ssä. Selailin ajan kuluksi hänen kalenteriaan (ei kieltänytkään) ja joka kuukaudelle oli merkattu 3-4 isoa punaista rastia suunnilleen samojen päivien kohdalle. Kysyin naiselta, jolloin hän vastasi ärtyneen oloisena "ei taida olla kuule sun päänsärkys" ja nappasi kalenterin itselleen.

Mitä tuollaista "salattavaa" se voisi olla? Kyse oli siis tämän vuoden kalenterista.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kai vaan uskoa, että aloittaja on oikeasti noin helkutin typerä.

Vierailija
22/41 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat vitsailla vai etkö oikeasti älyä? Menkkapäivät merkitty.

Miksi sinun piti alkaa jäykistellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten kalentereita ei tutkita, luulisi kuuluvan yleissivistykseen!

Vierailija
24/41 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenelläkään ole noin lyhyitä menkkoja. Entisillä tyttöystävillä kesti aina 5-8 päivää.

Ja kaikki maailman naiset ovat identtisiä kopioita sinun existäsi?

Vierailija
25/41 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menkat olisi joka kk samoina päivinä, siksi en ajattelisi että olisi menkat.

Vierailija
26/41 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyydetään pitelemään jotain (sukupuolesta riippumatta) toisen henkilön omaisuutta, reppua, kassia, laukkua tms. niin eikö pitäisi olla itsestään selvyys että sitä ei aleta tonkimaan ilman että pitäisi erikseen kieltää?

Vierailija
27/41 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kyllä sanoa. Koskaan en ole moiseen törmännyt. Ehkä menkat, jos punaisella merkitty. Mut miks etukäteen niitä merkkaisi? Itse en koskaan merkkaa etukäteen menkkoja.

Vierailija
28/41 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenelläkään ole noin lyhyitä menkkoja. Entisillä tyttöystävillä kesti aina 5-8 päivää.

Kahdeksan päivän menkat viittaavat siihen, että yritti vältellä sexiä kanssasi. Tai sitten kohdussa on myooma kuten minulla.

Vierailija
29/41 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kestää 2-3 päivää kuukautiset ja harrastan kierron merkkaamista kalenteriin. Entiset tyttöystäväsi ovat kai olleet jotenkin ongelmaisia koska yli 5 päivän kuukautiset alkaa olla jo liialliset.

Vierailija
30/41 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käy panemassa salarakastaan tuolloin.

Vierailija
31/41 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sattumoisin täyden kuun aikaan, huomasitko?

Vierailija
32/41 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa kyllä sanoa. Koskaan en ole moiseen törmännyt. Ehkä menkat, jos punaisella merkitty. Mut miks etukäteen niitä merkkaisi? Itse en koskaan merkkaa etukäteen menkkoja.

Aloituksessa luki että kyse oli tämän vuoden kalenterista.

Vierailija
33/41 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa kun SUN edellisillä kesti 5-8 pv, niin kellään ei voi kestää kolmea päivää? Ainakin toi mansplainaus on sulla hallussa, kun tuut tänne kertoon naisille miten kauan meidän menkat kestää. Mulla kestää sen 3 päivää.

Vierailija
34/41 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kestää 2-3 päivää kuukautiset ja harrastan kierron merkkaamista kalenteriin. Entiset tyttöystäväsi ovat kai olleet jotenkin ongelmaisia koska yli 5 päivän kuukautiset alkaa olla jo liialliset.

Kyllä minulla kestää aina viikon. Varsinaista vuotoa on ehkä nelisen päivää ja loppuaika sitten semmoista pientä tihrua, että ei tarvitse paksua sidettä mutta ei vielä voi uimaankaan mennä.

Jos minulla olisi säännölliset kuukautiset (luonnostaan tai pillereiden avulla), voisin hyvinkin merkitä kalenteriin jo etukäteen tulevien menkkojen ajankohdan. Voisin sitten suunnitella esim. kesälomamatkaa tai kylpyläreissuja.

Vierailija
35/41 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä päiviä, kun sulla olisi tilaisuus ehdottaa kakkosta.

Vierailija
36/41 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on suunnilleen kerran kuukaudessa kiima-aika eli kuukautiset noin 3-4 päivän ajan. Harmi, että tapaamasi nainen sanoi sinulle noin, sillä hän ei siis selvästikään halua sinua tyydyttämään itseään niiden kiima-aikojensa aikana.

Minä luulin, että ap puhuu naisesta eikä eläimestä. Bilsan tunnilla nukuttu?

En tiedä mikä transu tai eläkemummo olet - mutta sen verran on tietoa naisista (kolme kertaa kihloissa ja edelleen kimpassa niistä yhden kanssa vuodesta -93), että tiedän naisten olevan nimenomaan kiimaisimmillaan kuukautisten aikana.

Sinulla kaiketi sellaisia ei ole.

Kuukautisia.

Se kiima on ovulaation aikaan, ei kuukautisten aikaan. Kuukautisten aikaan sattuu, kun kohdun seinämät repeävät irti. On turvotusta, vit*utusta, karsea nälkä, väsymystä ja unettomuutta samaan aikaan. Jos joku äijä siinä kohtaa ehdottaisi yhtään mitään pane*iseen viittaavaa, saisi mustan silmän.

Vierailija
37/41 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa entinen tyttöystäväsi on poikkeus säännöstä. Suurimmalla osalla naisista menkat kestävät 3-5 päivää. Se, että menkat kestävät 5-8 päivää, ei välttämättä viittaa mihinkään ongelmiin, jos ne ovat olleet aina niin pitkät. Itselläni on aina kestänyt 6-8 päivää, silloin kun mitään ongelmia ei ole. Kun oli ongelmia, menkat kestivät 2-3 viikkoa.

Ja ei ole kaikilla naisilla menkkojen aikaan "kiima". Olen joskus kokeillut seksiä menkkojen aikaan, ja se teki niin kipeää, että ei kiitos enää.

Vierailija
38/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että naisella on noina päivinä joku meno josta ei halua muiden tietävän tarkemmin. Siksi vaan ruksit merkkinä ja selittäisi ärtymyksen.

Vierailija
39/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko päiviä kun suurin tod näk tulla raskaaksi. Ole tarkka ehkäisyn kanssa varsinkin noina päivinä. Ärtymys viittaa tuohon myös.

Vierailija
40/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa ovulaatio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi