Oletteko koskaan kotipihallanne perse paljaana?
Kommentit (13)
En oo voinut kun asuin talossa jossa ei edes parveketta. Joskus sitten.
No, asun kerrostalossa, joten en mielelläni menisi etupihalle paljastelemaan, sen sijaan parvekkeella kyllä olen alasti kesäisin. Asun ylimmässä kerroksessa, joten suloni näkevät vain ne, jotka sattuvat tiirailemaan parvekkeelleni puolen kilometrin päästä kiikareiden kanssa. Näin ei ole tietääkseni vielä tapahtunut.
Kyllä ja innostun lisää kun naapurin mies katselee
Kyllä. Oma talo maalla, tiellekin sen verran matkaa ja puita ja muuta kasvustoa edessä, ettei helposti näy. Siis ne harvat kerrat kun täällä edes ketään liikkuu...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Oma talo maalla, tiellekin sen verran matkaa ja puita ja muuta kasvustoa edessä, ettei helposti näy. Siis ne harvat kerrat kun täällä edes ketään liikkuu...
Mä oon kerran järkyttänyt naapurin teinipojan, kun ajattelin että "ei täällä koskaan kukaan liiku", no just silloin sattui 15-v poika ajamaan pyörällä ohi. Mopo lienee ollut rikki tai jäähyllä, koska normaalisti sen kulkemiset kyllä kuuli pitkän matka päästä :D. Tulin kesällä pihasaunasta ja pyyhe oli unohtunut matkasta...
Mä hypin kesällä trampoliinilla alasti, oli aika hassua. Varmasti myös mahdollisten muiden näkijöiden mielestä.
Asun kerrostalossa. Parvekkeella riippumatossa otan rajatonta kesäisin. Rippumatto on kyllä parvekkeen kaiteen alapuolella, ja olen aika laajasti kiertänyt talon sitä puolta ympäriinsä ja tarkistanut näkyykö riippumatto jostain nurkasta, mutta ei näy. Eli kyllä.
No juu! Kerrankin kesällä keskellä päivää tulin suihkusta ja mieleeni juolahti tarkastaa erillisestä varastorakennuksesta yksi juttu. Matkalla siinä keskellä pihaa tajusin että alastihan täällä juoksennellaan :D Ihan taajama-alueella asutaan eikä ollut mikään ainutkertainen tapaus.
Sisälläkin nakuilen verhot auki sen kummemmin ajattelematta, huvitti kun miesystäväni alkuaikoina juoksi siinä vaiheessa vetämässä verhoja kiinni. Nyt nakuilee sujuvasti itsekin, välillä vilkuilee kyllä huolestuneena tielle liikkuuko siellä ketään :)
Monta kertaa..