Veromaksajan elämän tarkoitus elättää pienituloidia
Meitä on paljon Suomessa jotka olemme sossutuen varassa. Käyt siksi töissä että elatat keitä masentuneita tyottomia Hgissa.
Kommentit (10)
Voi lapsi kulta kun suurin osa meistä töissä käyvistäkään ei tule koskaan tule siirtymään nettomaksajaksi vaikka miten laskisi.
Hyvä yritys. Pienituloinen ei ole sama asia kuin työtön tai sairas. Myös työssäkäyvä voi olla pienituloinen.
Näin se on Suomessa ja samalla tavalla jatkuu kunnes Kokoomus tai Perussuomalaiset on vallassa.
Minä käyn töissä ensisijaisesti siksi, että elätän itseni!
terveisin pienituloinen
Pakastepitsaslaissit eli PS tai kokkareet pitävät juurikin tästä huolen että veronmaksaja elättää Suomessa yrityksiä ja maailmasta tehtdään vain astetta huonompi ja epäoikeudenmukaisempi kaikille.
Oletko koskaan miettinyt että verorahoista kustannetaan myös yritystukia yrityksille ja asumistukia niille jotka omistavat paljon asuntoja?
Jäätävää.
Minä kusetan kelaa kaikki työtulot saan pimeänä 2000e kk sen lisäks oon virallisesti työtön ja nostan tukia yhteensä 1300e kk ja vuokrastaki kelaa maksaa suurimman osan. Ei haittaa pätkääkään että työtä tekevien veroista elämäni kustannetaan, raatakaa jatkossaki lima niskassa et saan sossu-suomesta koko elämän tuet!
0/5, kaikki Suomessa ovat veronmaksajia, toiset maksaa enemmän ja toiset vähemmän mutta kukaan ei välty veronmaksulta.
Vierailija kirjoitti:
Minä kusetan kelaa kaikki työtulot saan pimeänä 2000e kk sen lisäks oon virallisesti työtön ja nostan tukia yhteensä 1300e kk ja vuokrastaki kelaa maksaa suurimman osan. Ei haittaa pätkääkään että työtä tekevien veroista elämäni kustannetaan, raatakaa jatkossaki lima niskassa et saan sossu-suomesta koko elämän tuet!
Provoaja tai huumeiden kaupittelija spotattu
Tästä syystä sijoitamme rahamme turvaan teiltä.