Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoivat aikuiset bussissa?

Vierailija
09.12.2019 |

Olenko ainoa, joka ihmettelee tälläistä, että urheiluseura lähtee pelimatkalle ja taukopaikoilla valmentajat vetää tupakkaa ja sitten koko pikkubussi haisee siltä karsealta käryltä? Että ne lapset, jotka ei kotona joudu tupakalle altistumaan niin altistuu sille urheiluseuran matkalla?

Ja aiheesta on ihan itse lapsi valittanut, että se haju on kamala, kun joka pysähdyksellä useampi aikuinen polttaa ja tulee sitten haisemaan bussiin. Olenko nipo, kun mietin, että ei oikein ole kivaa eikä soveliasta?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monella nuorella on nykyään nuuska huulessa? Jotenkin jännästi on nuuskan käyttö yleistynyt paljon kun sitä ei saa myydä suomessa.

Ja se liittyy tähän miten?

Se liittyy siten että nuuska vaikuttaa samalla tavoin kuin tupakka. Se nikotiini on aine joka aiheuttaa nopeasti riippuvuuden. Tässä sanotaan 5 vuoden aikana olen nähnyt kuinka nuuskan käyttö on kasvanut paljon.

Nuuska ei todellakaan ole sama asia kuin poltettu tupakka. Nikotiini ei ole sen kummoisempi aine kuin kofeiini, molemmat on mietoja stimulantteja.

Saletisti nuuskan käyttäjä. En tuomitse mutta älä sinäkään leiju ylemmyyttä.

Vierailija
22/28 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessani bussissa sai takana polttaa  ja koulumatkat olikin tupakansavuisia.  Muistaakohan joku, minä vuonna tämä kielettiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monella nuorella on nykyään nuuska huulessa? Jotenkin jännästi on nuuskan käyttö yleistynyt paljon kun sitä ei saa myydä suomessa.

Se liittyy siten että nuuska vaikuttaa samalla tavoin kuin tupakka. Se nikotiini on aine joka aiheuttaa nopeasti riippuvuuden. Tässä sanotaan 5 vuoden aikana olen nähnyt kuinka nuuskan käyttö on kasvanut paljon.

Nuuska ei todellakaan ole sama asia kuin poltettu tupakka. Nikotiini ei ole sen kummoisempi aine kuin kofeiini, molemmat on mietoja stimulantteja.

Miksi joku pitäisi tuomita nuuskan käyttämisestä? Olen kovemmassa kunnossa kuin sinä ja mulla on kauniimmat ja valkoisemmat hampaat kuin sinulla vaikka mulla on mälli huulessa 10h per day. Kannattaa tsekkaa googlesta kuinka paskaseksi menee muovipullo kun sen läpi vedetään yksi tupakki. Nyt kuvittele että aski menee läpi. Keuhkoihin savua vai mälli kihelmöimään huuleen? Huuleen kiitos ahnaasti.

Vierailija
24/28 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Ketjussa iskee sensuuri järkipuheisiin väitteistä "kolmannen asteen tupakoinnista". Miksi edes postaatte jos ette kestä keskustelua?

Vierailija
25/28 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas. Ketjussa iskee sensuuri järkipuheisiin väitteistä "kolmannen asteen tupakoinnista". Miksi edes postaatte jos ette kestä keskustelua?

Sehän on palstalla tapana kaikissa aiheissa. Jos ei oma näkemys voita niin vaaditaan sensuuriin.

Vierailija
26/28 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se rööki haisee kuvottavalta, mutta miten estät toisen henkilön pääsyä bussiin pelkän hajun takia? Monet naiset ja miehetkin "tuoksuvat" välillä niin voimakkaasti hajusteiltaan ja siitä vasta tuleekin päänsärkyä, mutta mikäs teet.

Vierailija
27/28 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se rööki haisee kuvottavalta, mutta miten estät toisen henkilön pääsyä bussiin pelkän hajun takia? Monet naiset ja miehetkin "tuoksuvat" välillä niin voimakkaasti hajusteiltaan ja siitä vasta tuleekin päänsärkyä, mutta mikäs teet.

Nyt oli kyseessä pienen piirin bussimatkasta,urheilujoukkue.

Joku roti pitäs olla!

Vierailija
28/28 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku pitäisi tuomita nuuskan käyttämisestä? Olen kovemmassa kunnossa kuin sinä ja mulla on kauniimmat ja valkoisemmat hampaat kuin sinulla vaikka mulla on mälli huulessa 10h per day. Kannattaa tsekkaa googlesta kuinka paskaseksi menee muovipullo kun sen läpi vedetään yksi tupakki. Nyt kuvittele että aski menee läpi. Keuhkoihin savua vai mälli kihelmöimään huuleen? Huuleen kiitos ahnaasti.

Ei ole kauaa valkoiset hampaan. Googletapa huviksesi suusyöpä ja kuvahaku.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän