Miksi terapeutti valehteli osoitteen?
Kyse ryhmäterapiasta. Sanoi puhelimessa eri osoitteen yhdestä ryhmästä jonne ei mua päästänyt( olisi voinut olla mulle hyvä asia) ja jouduin toiseen ryhmään ja silloin tämä sanoi että täällä toimii se toinen ryhmä( jonka osoitteen valehteli).
Outoa!
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Että mitä?
Valehteli ryhmän kokoontumispaikan osoitteen ja nyt se paljastui kun olin saman vetäjän toisessa ryhmässä ja selvisi että molemmat ryhmät pidetään samassa paikassa.
Mitä oikein haluat terapeutista? Alatko stalkata saadaksesi oikean osoitteen? Mene hoitoon nopeasti!
Ehkä se terapeutti pystyi paremmin arvioimaan mikä ryhmä olisi sinulle paras. Mutta valehteleminen tietty on huono asia. En tiedä miksi hän niin teki.
Sanoi ajatuksissaan eri osoitteen. Valehtelusta puhuminen kertoo jotakin sinusta ja asenteistasi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein haluat terapeutista? Alatko stalkata saadaksesi oikean osoitteen? Mene hoitoon nopeasti!
Kerroin jo että tiedän osoitteen.
Et käsittänyt että se ei ole yksityisen ihmisen kokoustila.
Vierailija kirjoitti:
Sanoi ajatuksissaan eri osoitteen. Valehtelusta puhuminen kertoo jotakin sinusta ja asenteistasi.
En usko. Se on totta.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän väärän osoitteen sanoi, hän valehteli, yksiselitteisesti.
Valehteliko tahallaan vai oliko vahinko, sitä ei pysty sanomaan.
Tällaista "tuo kertoo sinusta enemmän kuin arvostelusi kohteesta" -viisautta esiintyy palstalla usein, tässä se nousee uudelle tasolla.
Että mitä?