Ja remontti naapurissa jatkuu. Olen eläkkeellä ikää päälle 70 vuotta ja nukun nyt huonosti kun on ollut meteliä monta kuukautta.
Kommentit (11)
Miksi kerrostaloissa pitää olla muita ihmisiä?!
Remontoidaanko siellä yöllä vai miksi se haittaa nukkumista?
Oletko varma, että on vain remontti?
Jospa ovat perustaneet verstaan sinne?
Laita isännöitsijälle viestiä/soita ja kerro pitkittyneestä häiriöstä.
Kerro, milloin alkoi ja montako tuntia päivässä, mihin aikaan remonttiääniä kuuluu.
Ärsyttää kun eläkeläiset yrittävät saada säälipisteitä sillä että ovat eläkkeellä..! Kamalampaa on minusta olla työssäkäyvä ja kärsiä unettomuudesta, kuin olla aivan jokaisen päivän vapaalla ja kärsiä unettomuudesta. Muutenkin, yölläkö siellä remontoidaan?
Ei ne yöllä remontoi tietenkään. Mut olen tottunut hiljaisuuteen en kestä meteliä. t.ap
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun eläkeläiset yrittävät saada säälipisteitä sillä että ovat eläkkeellä..! Kamalampaa on minusta olla työssäkäyvä ja kärsiä unettomuudesta, kuin olla aivan jokaisen päivän vapaalla ja kärsiä unettomuudesta. Muutenkin, yölläkö siellä remontoidaan?
Tää ap on nyt se, joka esittää eläkeläistä, keksii mahdollisimman tyhjänpäiväisiä aloituksia. Pari viikkoa "viihdyttänyt" palstaa jo.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne yöllä remontoi tietenkään. Mut olen tottunut hiljaisuuteen en kestä meteliä. t.ap
Kannattaa muuttaa maalle
Vierailija kirjoitti:
No muuta muualle? Tässä maailmassa et saa täydellistä hiljaisuutta kun metsän keskellä mökissä. Jos remontointi tapahtuu yleisen hiljaisuuden ulkopuolella, niin sinänsä valittamisoikeutta ei ole. Jos kotiin kuuluva meteli häiritsee, niin lähde päiväsaikaan käymään muualla. Varmasti jonkinnäköinen aktiviteetti kotona kököttämisen sijaan parantaisi muutenkin mieltä.
Minustakin on mukavaa, että kotona on hiljaista ja rauhallista. Voin kuunnella radioita ja äänikirjoja pienelläkin volyymilla, samalla askareita tehden.
Muilla asukkailla ei ole mitään oikeutta häiritä kotirauhaani. En minäkään häiritse heitä. Fiksut ihmiset ymmärtävät ottaa toiset huomioon. Jos itse tykkää metelistä ja paukkeesta, menkööt he asumaan sinne korpeen.
Olen puhunut.
olen puhunut my ass
olisit hiljaa
Ei me voida tietää.