Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"..Tuotannon ruuhkautumisen vuoksi emme valitettavasti toistaiseksi pysty selvittämään tai kiirehtimään yksittäisen lähetyksen tai lähetyserän kulkua postinkäsittelyssämme"

Vierailija
09.12.2019 |

Olen tilannut joululahjoja 8.11., 11.11. ja 15.11. MITÄÄN näistä en ole vielä saanut, vaikka Postin lakon ei pitänyt edes vaikuttaa paketteihin. No sitten vaikuttikin ja sitten olikin jotain häikkää asiamiespostien järjestelmissä.

Postista ei saa mitään kysellä, kun eivät toistaiseksi pysty selvittämään mitään. Ihan kiva. Olin TOSI ajoissa ja tilasin lahjat oikeasti ajoissa, mutta silti pitää jännittää, että tuleeko ne lahjat jouluksi ollenkaan :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma. Tulee ankea joulu tätä menoa.

Vierailija
2/7 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän tein niin, että päätin tänä vuonna tämän lakon takia ostaa lahjat paikallisista kaupoista. Itselleni tilasin paketin ulkomailta muutamaa päivää ennen lakkoa ja olin valmistautunut odottamaan sitä pitkäänkin, tulikin sitten viime viikolla.

Kyllä kuka tahansa normaalilla järjellä varustettu ihminen tietää että jos työntekijät on lakossa, ei paketit liiku vaikka Posti muuta väittääkin. Rikkurit joita kukaan ei ole kerennyt opastaa ei saa niitä töitä samalla tavalla hoidettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän tein niin, että päätin tänä vuonna tämän lakon takia ostaa lahjat paikallisista kaupoista. Itselleni tilasin paketin ulkomailta muutamaa päivää ennen lakkoa ja olin valmistautunut odottamaan sitä pitkäänkin, tulikin sitten viime viikolla.

Kyllä kuka tahansa normaalilla järjellä varustettu ihminen tietää että jos työntekijät on lakossa, ei paketit liiku vaikka Posti muuta väittääkin. Rikkurit joita kukaan ei ole kerennyt opastaa ei saa niitä töitä samalla tavalla hoidettua.

Ai jos sanotaan, että lakko vaikuttaa vain kirjepostiin, niin varmuuden vuoksi kannattaa olla matkustamatta bussilla ja ostamatta kanaa, koska oikeasti se lakko voi vaikuttaa mihin vaan, vaikka muuta sanotaan??

Jos lakon sanotaan vaikuttavan vain kirjepostiin, niin tottakai uskaltaa tilata paketteja. Nytpä ei vaan niitä paketteja ole saapunut, vaikka lakkokin on päättynyt jo viikko sitten. 

ap

Vierailija
4/7 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitään tapahdu vieläkään. Miten voi kolmesta eri paikasta tilatut paketit olla kaikki jossain? Ymmärtäisin, jos joku yksittäinen paketti olisi jäänyt johonkin pyörimään, mutta nyt on oikeasti kolme isoa pakettia teillä tietymättömillä. Kaikista on seurantakoodit, mutta eivät etene mihinkään mistään. Ja hoputtaa ei voi, kysellä ei voi, ei voi itse mennä sieltä lajittelukeskuksesta hakemaan, eikä penkomaan asiamiespostia. Pitää vain pyöritellä peukaloita ja toivoa, että jossain vaiheessa ne paketit ilmaantuisivat!!

ap

Vierailija
5/7 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin viikonloppuna 2 pakettia ja nyt ovat noudettavissa postista.

Vierailija
6/7 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kotimaan kirjepostia: postin leima 2.12, saapui 9.12. Melkoista etanapostia.

Vierailija
7/7 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Adlibriksestä 12.11. ja eilen tuli perille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan