Paateron ihmeparantuminen
1. Aloitan ministerinä
2. Osallistun mahdollisimman moneen asiaan ja hallitukseen - > nostan kunnon palkkiot
3. Päätehtävän hoito jää vähiin
4. Tulee ongelmia
5. Jään heti sairauslomalle kun tuli liian vaikea tilanne
6. Rinne erotetaan ja uusia ministeripaikkoja tulee jakoon
7. Olen heti täysin terve ja kahmimassa taas posteja mahdollisimman paljon-onneksi huomio on muualla.
Tämäkö oli Marinilta onnistunut valinta?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän oli sairaus, mistä tämä äkkiparantuminen? Kuka kirjoitti sairausloman?
No kyllä siinä saattoi tulla unettomia öitä kun oli julkisuuden paineessa vähän aikaa. Ehkä muutaman päivän lepo oli paikallaan.
No nyt kun on sitten terve voisi tulla kertomaan miksi salli pakettilajittelijoiden työehtojen heikennykset eikä tehnyt yhtään mitään ennen kuin asian saama julkisuus käänsi huomion tekemättömiin töihin. Demarit eivät puolustaneet näitä pienituloisia vaan pakottivat heidät lakkoon mikä tuntuu entisestään pienessä palkkapussissa.
Koko tilanne olisi voitu estää jo kesällä toteuttamalla omistajanohjausta ja kieltämällä postin johdolta tämä mutta Paatero ei tehnyt yhtään mitään.
Paitsi selitteli päivämääristä kun lakko oli jo päällä ja sitten jäi sairauslomalle. Ministeriainesta, tuumii Marin.
Paaterolta otettiin omistajaohjaus pois. Ministeriainesta voi olla kuitenkin koska tuntee noita kuntapuolen asioita.
Paatero osoitti kykyä olla tekemättä töitä, mikä tässä omistajaohjauksessa oli niin vaikeaa ettei hän voinut asiasta ottaa selvää?
Jos teille saikuttajille tulee tämä yllätyksenä, niin tiedoksi että sairauslomaa ei tarvitse pitää loppuun asti, jos paranee.
Te tietysti lojutte aina kaikki myönnetyt päivät.
niin, tai sitten ei ollutkaan alunperin sairas vaan halusi vaan väistellä arvostelun töiden tekemättömyydestä
Vierailija kirjoitti:
Mitä te muiden sairauksista tiedätte? Suomessa kun on sairas, kannattaa jäädä sairaslomalle. On todella typerää ja vastuutonta tehdä töitä sairaana. Tuliko teille yllätyksenä, että sairauksistakin paranee vai luuletteko, että sairastumisen jälkeen jäädään sairaseläkkeelle? Pistää vihaksi tuollaiset juoruämmät, jotka luulevat olevansa parempia ihmisiä kun eivät sairastu.
Lääkärintodistus ja diagnoosi kiitos!
Raukkamaisesti vain vetäyty hetkeksi sivuun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän oli sairaus, mistä tämä äkkiparantuminen? Kuka kirjoitti sairausloman?
No kyllä siinä saattoi tulla unettomia öitä kun oli julkisuuden paineessa vähän aikaa. Ehkä muutaman päivän lepo oli paikallaan.
No nyt kun on sitten terve voisi tulla kertomaan miksi salli pakettilajittelijoiden työehtojen heikennykset eikä tehnyt yhtään mitään ennen kuin asian saama julkisuus käänsi huomion tekemättömiin töihin. Demarit eivät puolustaneet näitä pienituloisia vaan pakottivat heidät lakkoon mikä tuntuu entisestään pienessä palkkapussissa.
Koko tilanne olisi voitu estää jo kesällä toteuttamalla omistajanohjausta ja kieltämällä postin johdolta tämä mutta Paatero ei tehnyt yhtään mitään.
Paitsi selitteli päivämääristä kun lakko oli jo päällä ja sitten jäi sairauslomalle. Ministeriainesta, tuumii Marin.
Postin hallitus olisi pitänyt käytännössä hajottaa ja nimittää uusi. Jostain syystä Paatero ja/tai Rinne eivät olleet tuohon halukkaita.
"Puoluetoverit puhuvat kunnianpalautuksesta" LOL
Entäs ihmePÄTEVÖITYMINEN parin päivän sairaslomalla?
Vierailija kirjoitti:
"Puoluetoverit puhuvat kunnianpalautuksesta" LOL
Miten sellainen voidaan palauttaa, mitä ei ole?
Itse ymmärrän ihan hyvin että on voinut olla pahakin romahdus hetkellisesti, kun hieman epäpätevästi hoidetut asiat on tulleet ilmi ja julki. Nämä tällaiset on sellaisia, että joskus ja joillain voi mennä oikeasti kuukausia toipua, joillain taas voi olla alkureaktio tosi raju niin ettei ole työkykyinen tosiaan, mutta se alkushokki voikin olla vaikka vain muutaman päivän ja sen jälkeen onkin ihan työkykyinen taas.
Esim. minulle kirjoitettiin kerran burn outin takia kuukausi sairaslomaa ja psykiatri oli sitä mieltä että todennäköisesti tarvii jatkaa vielä sen jälkeenkin. Ennusti toipumisajaksi vähintään puolta vuotta, kunhan käyn terapiassa. No, viikon päästä diagnoosista olin ihan ok ja palasin töihin. En mennyt edes terapiaan kun en tuntenut tarvetta. Minulle riitti hyvät unet viikon verran ja asioiden laittaminen mittasuhteisiin omassa päässäni. Ei ole tullut uudestaan burnouttia vaikka olen samassa työpaikassa ja yli 10 vuotta jo tuosta.
Enemmän ihmetyttää että kehtaa heti ottaa vastuuta kun edellinen sotku on täysin selvittämättä + hän ei hoitanut tehtäväänsä OLLENKAAN.
Mielensä pahoittaminen on uusi kansantauti, mistä saa sairaslomaa.
Itse saa sitten päättää koska tämä tauti hellittää ja palata takaisin töihin, kun siltä tuntuu.