Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hmm.. Tää miesten maailma taitaa sittenkin olla muuttumassa (Sanna Marin)

Vierailija
08.12.2019 |

Oikein silmiinpistävästi alkanut nuoret naiset raivata tietään johtotehtäviin.. Me niin parjattu kolmekymppiset.

Olen iloinen tästä suunnasta, omat lapseni saavat kasvaa jo aivan uudenlaiseen Suomeen kuin mitä minä ja sukupolveni.

Vihdoinkin suuret ikäluokat on ikääntyneet ja siirtyneet eläkkeelle. Nuorissa on tulevaisuus.
Ja vahvoissa naisissa!

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina äänestänytkin itseni ikäistä, perheellistä naista.. En ikinä äänestä vanhaa miestä. Mitä se minun asioistani mitään tietää tai on kiinnostunut niitä ajamaan..

Harmi vaan kun suurin osa tämän maan kansalaisista on tähän saakka ollut niitä 50 - luvulla syntyneitä, tottakai he äänestävät ikätovereitaan.

Jorman 60-vee asiat poikkeaa vaan erittäin paljon minun - kolmekymppisenä työssäkäyvän pienten lasten äidin maailmasta.

Ei sellaisia kannata äänestää asioitaan hoitamaan.

Heitä kiinnostaa vain omat eläkkeet ja ikätovereidensa asiat, maaseudun asiat ym..

Sun viestissä on on aika räikeää ikärasismia. Et anna itsestäsi kovin fiksua kuvaa kolmekymppisenä pienten lasten äitinä.

Vierailija
42/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan meillä Anneli Jäätteenmäki jo pääministerinä ja silloin jo asioiden piti muuttua. Tarja Halonen presidenttinä ja asioiden piti muuttua.

Mikä muuttui?

Osalla näistä kolmekymppisistä naisista on selvästi joku setämies vetelemässä naruista taustalla, esimerkkinä Kulmuni.

Olen muutaman vuoden vanhempi kuin Marin ja hieman epäilen tätä kuviota. En sukupuolen vaan iän takia.

Mutta annetaan mahdollisuus ja luotetaan että hyvin menee.

Aivan ja eikö ole outoa ettei "konkari" poliitikot halunneet pestiin.... kannattaa aina muistaa että on kyse poliittisesta pelistä, eiköhän heistä jokainen ole punninnut mitä meinaa uralle, ainakin toivottavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan meillä Anneli Jäätteenmäki jo pääministerinä ja silloin jo asioiden piti muuttua. Tarja Halonen presidenttinä ja asioiden piti muuttua.

Mikä muuttui?

Osalla näistä kolmekymppisistä naisista on selvästi joku setämies vetelemässä naruista taustalla, esimerkkinä Kulmuni.

Olen muutaman vuoden vanhempi kuin Marin ja hieman epäilen tätä kuviota. En sukupuolen vaan iän takia.

Naisilla on oltava täysin samat mahdollisuudet paitsi tehdä fiksuja päätöksiä, niin myös tehdä samoja mogia ja virheitä kuin miestenkin ja uusiakin virheitä. Ei pidä ladata liian isoja odotuksia kehenkään sukupuolen vuoksi- tärkeintä on, että ne, jotka haluavat vaikuttaa ja saada valtaa, saavat sitä sukupuolestaan riippumatta.

Varsinaista sukpuolten vallan tarkastelua voitaisiin tehdä vasta, jos naiset olisivat totaalisessa vallassa gloaalisti muutama tuhat vuotta.

Vierailija
44/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä muuttui?

Aivan ja eikö ole outoa ettei "konkari" poliitikot halunneet pestiin.... kannattaa aina muistaa että on kyse poliittisesta pelistä, eiköhän heistä jokainen ole punninnut mitä meinaa uralle, ainakin toivottavasti.

Kukaan ei halua enää ryvettää itseään ja pilata mahdollisuuksiaan pääministerinä tai valtionvarainministerinä. Ei ole sattumaa, että likat pistettiin noihin hommiin nyt.

Ei tässä mitään naisten nousua ole! Heh! Kaikkea muuta!

Vierailija
45/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että kohta saataisiin uudet vaalit ja tyttöjen hallitus vallasta pois. Tilalle Jussi Alfa Ahon ja ALFA Häkkäsen johtama oikeistohallitus johon kristillisten Sari tulisi mukaan opetusministeriksi.

Vierailija
46/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista tässä on se että nyt päättämässä on useita nuoria akateemisia idealisteja ja melko kaupunkilaisia, jotka puhuvat kaikki eriarvoistumisesta isona ongelmana, näkevät ilmastonmuutoksen aidosti suurena uhkana, mutta puolustavat suomalaista metsäteollisuutta, ja maaseutua, moni heistä on maalta kotoisin. Sanoisin että vaikka unohdettaisiin sukupuoli, tässä on porukka, joka ajaa aidosti tasa-arvoa erilaisten ihmisryhmien välillä. Ja ihan omalla älyllään ja kokemuksellaan ovat tuonne nousseet, väitän että tätä Suomi juuri tarvitsee nykyaikana. Varmasti myös kykenevät nykypäivänä vaadittavan keskusteluun paremmin kuin tuo vanhempi väistyvä päättäjäkunta. Saunaseurojen aika alkaa olla ohi ja nyt tosiaan tarvitaankin oikeita tekoja eikä hyväveliverkostojen suosimista. Hullua tuo väheksyntä sukupuolen ja iän osalta, väitän että nuo kommentoijat eivät ole iltalööppejä edempänä perehtyneet näiden päättäjien taustoihin.

Vierailija
47/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Aina olen lähtenyt siitä liikkeelle (tämän mummoni jo minulle aikoinaan opetti!), että äänestän naista. Se on lähtökohta, joka on pitänyt ! :) JES! Mahtavaa Suomen naiset!

Vierailija
48/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse äänestän miehenä miestä koska naiset eivät aja asiaani vain naisten etuoikeuksia. Tosin miehetkin nöyristelevät naisia ja ajavat heidän oikeuksia eikä miesten. Mistä löytyisi ehdokas joka puolustaisi miehiäkin mm. asevelvollisuusasiassa ja huoltajuuskiistoissa?

Vierailija
49/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SDP:n kannatus laskee kuin lehmän häntä ja heidän äänestäjänsä siirtyvät Jussin johtamaan puolueeseen. 

Miksi joku julkisen puolen sairaanhoitaja (nainen) siirtyisi juuri Jussin johtamaan puolueeseen?

Kumma käsitys, että työntekijät olisivat kaikki jotain miehiä tehtaissa. 

Täällä yksi. 🙋🏼‍♀️

Ja täällä duunarimies joka äänestää vihreitä. Poikkeukset vahvistavat säännön.

Niinpä. Jokaisella on vapaus valita, minkä puolueen ajamat asiat ovat itselle tärkeitä, ei voida vetää mutkia suoriksi sukupuolen perusteella. Naisetkin äänestävät persuja, siinä kuin miehet vihreitä.

Vierailija
50/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Mun vaimo tekee ihan kiltisti mulle ruuan kun tulen töistä. Lauantaisin saunan jälkeen saa sitten kiitoksen.

Tulehan saunan taakse, niin saat sellaisen "löylytyksen", että loppuu tuollainen p**kanjauhanta.

Vierailija
51/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan että kohta saataisiin uudet vaalit ja tyttöjen hallitus vallasta pois. Tilalle Jussi Alfa Ahon ja ALFA Häkkäsen johtama oikeistohallitus johon kristillisten Sari tulisi mukaan opetusministeriksi.

Omegapoika on hyvä ja pitää suukkunsa kiinni, kuten kiltin pikku piskin kuuluukin.

Vierailija
52/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omegapoika on hyvä ja pitää suukkunsa kiinni, kuten kiltin pikku piskin kuuluukin.

Ok, boomer!

Vierailija
53/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä muuttui?

Naisilla on oltava täysin samat mahdollisuudet paitsi tehdä fiksuja päätöksiä, niin myös tehdä samoja mogia ja virheitä kuin miestenkin ja uusiakin virheitä. Ei pidä ladata liian isoja odotuksia kehenkään sukupuolen vuoksi- tärkeintä on, että ne, jotka haluavat vaikuttaa ja saada valtaa, saavat sitä sukupuolestaan riippumatta.

Varsinaista sukpuolten vallan tarkastelua voitaisiin tehdä vasta, jos naiset olisivat totaalisessa vallassa gloaalisti muutama tuhat vuotta.

Historiallisesti suuret valtakunnat ovat aina sortuneet siinä vaiheessa, kun naiset on päästetty valtaan. Ovat liian pehmeitä pitämään puoliaan valtiotasolla. Ruotsi alkaakin olla jo muslimien siirtomaa, katsotaan miten meille käy.

Vierailija
54/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse äänestän miehenä miestä koska naiset eivät aja asiaani vain naisten etuoikeuksia. Tosin miehetkin nöyristelevät naisia ja ajavat heidän oikeuksia eikä miesten. Mistä löytyisi ehdokas joka puolustaisi miehiäkin mm. asevelvollisuusasiassa ja huoltajuuskiistoissa?

Naisvaltaiset puolueet mm. Vihreät ajaa sukupuolineutraalia asevelvollisuutta, persut taas haluavat säilyttää sen vain miehillä.

Siinäpä sitä ironiaa.

Vierailija
55/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ALFA miehet äänestämme oikeastoa. Äänestäkää te feministit ja teidän aisurimiehet näitä vihervassareita.

Vierailija
56/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat naiset joille sukupuolella ei ole mitään merkitystä katsovat vain Sannan sukupuolta? Outoa. Mielestäni on ihan sama kuka puoluetta johtaa koska kaikki ovat vain sätkynukkeja. Vain sukupuoli ja ikä välillä vaihtuu, arvopohja sama. 

t. 30v nainen joka reagoi neutraalisti kun nainen valitaan pääministeriksi

Vierailija
57/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisvaltaiset puolueet mm. Vihreät ajaa sukupuolineutraalia asevelvollisuutta, persut taas haluavat säilyttää sen vain miehillä.

Siinäpä sitä ironiaa.

Miksi he eivät sitten aja sitä hallituksessa? Nyt heillä olisi mahdollisuus mutta näyttää naisten etuoikeudet olevan tärkeämpiä tuo asevelvollisuushomma vain miesten äänien kalastelua.

Vierailija
58/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Rinteen Ana ei toimi Sannan takapiruna

Vierailija
59/59 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Sanna Marinia ja Maria Ohisaloa kannattaneet miehet ovat ostaneet siveysvyöt itselleen ja antaneet avaimen feministivaimolleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi