Poteekohan perheenrikkoja naiset koskaan huonoa omaatuntoa tekosistaan?
Aluksi varmasti imartelevaa jos perheenisä jättää perheensä vuoksesi, mutta kun alkuhuuma haihtuu niin herääköhän ne huonot fiilikset itsestä ja miettiiköhän nämä naiset näitä perheen pikku lapsosia ja tätä hylättyä äiti parkaa joka on varmasti itkenyt lapset sylissään katkeria kyyneleitä.
Kommentit (16)
Pitäisi kysyä miehen exältä, joka kävi useamman vieraan miehen pantavana ennen kuin mieheni jätti sen suhteen.
Se perheenisä on se kodinrikkoja. Suhteessa oleva tekee päätöksen että lähteekö jonkun muun mukaan.
On paskamaista alkaa tietoisesti suhteeseen varatun kanssa, mutta se liitossa oleva ja siitä lähtevä on se kodinrikkoja
Vierailija kirjoitti:
Se perheenisä on se kodinrikkoja. Suhteessa oleva tekee päätöksen että lähteekö jonkun muun mukaan.
TÄMÄ!
En koskaan tunne MITÄÄN syyllisyyttä siitä, että perheenisä lähtee pettämään omaa vaimoaan, jää kiinni ja menettää koko perheensä (vaimo häipyy ja vie kitisevät kakarat mennessään).
Miehen olisi kannattanut pitää housut jalassa ja jalat ristissä.
Sinkkunainen tietää kyllä, että kiimainen perheenisä on helppo manipuloida seksisuhteeseen.
Olen ollut toinen nainen. Väkisin ei ole tarvinnut miestä houkutella.
Ihan itse on päättänyt jättää perheensä.
Nyt olen ensimmäinen nainen ja onnellisesti vuodesta -94.
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi tyttö on aina uhri.
En ole perhettäni jättänyt ja, jos joskus vielä jätän, jota en toivo tapahtuvan, mutta sanonkin, että jos jätän, niin toivon sen tapahtuvan omasta harkitusta ja punnitusta päätöksestäni.
En siksi, että osoittaisin syylliseksi jonkun toisen naisen. Olisi minusta näet vastuunpakoilua sanoa tai väittää, että jätän nyt teidät vain, koska tämä toinen nainen.
Sillä, jos näin tekisin, niin eikö se osoittaisi, ettei minulla ole enää omia aivoja joilla ajatella ja käyttää harkintakykyäni. - Vosin tietysti sanoa, että koska tämän toisen nainen on mielestäni parempi olla ja jatkaa yhdessä kuin se, mitä uskosin voivani kokea ja tuntea jos jatkaisin entiseen tapaani osana perhettä. - Mutta korostan, tällöinkin kyse olisi omasta vapaasta valinnastani ja päätöksestäni.
Kun tuskin minä niin haluttava olen, että joku nainen haluaisi kaapata ja viedä minut pis peheeni luota vastoin omaa tahtoani ja haluani.
Sinkkumies
Miehen mielestä oli upeaa olla naisen kanssa, tuntea itsensä vapaaksi ja halutuksi. Vaimon kanssa ne ajat olivat ohi ja elämä kotona oli vain nalkutusta ja nipotusta.
No ainaski tiedän sen ettei perheenrikkojamiehet tunne huonoa omaatuntoa tekosistaan.
Ei voi, koska ei ole perheenrikkoja. Mutta jos sukupuolet olisivat päinvastoin, silloin voisi mies katua, koska täyttäisi perheenrikkojan tunnusmerkistön, eli on
a. Suomalainen
b. mies
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse väkisin houkutella nytkään. Helppo on. Tiedäthän, että olet liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ollut toinen nainen. Tosin mies ei huomannut millään tavoin kertoa, että hänellä oli perhe toisaalla. Minä en miestä vikitellyt, vaan mies tuli työpaikalleni uudestaan ja uudestaan, jutteli mukavia, oli ihana ja huomaavainen sekä kaikinpuolin hyvä mies.
Olimme yhdessä liki vuoden kunnes mieheltä lipsahti totuus. Minä jätin hänet ja vaimo jätti myös.
Usein se perhe on rikki jo silloin kun pidetään vielä kulisseja yllä.
En pode. Miksi pitäisi? En minä sitä perhettä riko, vaan se nainen.
M36
Ei, tietävät että se mies tekisi sen perheelleen joka tapauksessa jonkun kanssa.