Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisten lasten oletatte itse pesevän paskajälkensä pois vessanpöntöstä?

Vierailija
06.06.2006 |

Itse kyllä olen jo sanonut melko pienille, että pitää pestä. Miehelläni ex-liitosta tieni-ikäiset lapset eivätkä koskaan pese vessaa käyttönsä jälkeen, vaikka ois ihan karmean näköinen. Oksettaa siivota isojen ihmisten jälkiä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää pytyn kantta kiinni niin ei tarvitse katsella kakkajarrujälkiä!

Vierailija
2/8 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei 37-vuotiaskaan osaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun ei 37-vuotiaskaan osaa

Vierailija
4/8 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kehdannut edes tuoda kavereita kylään kun oli niin siivotonta. Tottakai jokaisen pitäisi omat paskajälkensä siivota. Meillä viisi vuotias pesee omat jälkensä ja hyvä niin. Jos sitä ei pienestä ala opettamaan niin ei ne sitä teininä enää ala tekemään.

Vierailija
5/8 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte kyllä aivan siivous hulluja! Ootteko koskaan miettineet sitä että ei oikeesti normaali ihmiset sitä vaan tee...

Vierailija
6/8 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos pönttöön jää paskarannut, otetaan käsisuihku (pidee) ja suihkutetaan sillä ne jäljet pois.

Kun he heti tuoreeltaan suihkuttaa, niin ne lähtee irti, ei tarvii vessaharjaa käytellä yms.

Mutta joskus, kun tulee oikein liisteri kakat, niin ei lähde suikullakaan.... myönnän.

Mutta meillä on aina siisti vessanpönttö, kun kaikki suihkuttaa sen puhtaaksi käytön jälkeen.

Vierailija
7/8 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Te ootte kyllä aivan siivous hulluja! Ootteko koskaan miettineet sitä että ei oikeesti normaali ihmiset sitä vaan tee...

Musta se vaan on ällöä kun menee vessaan (missä vaan) jos siellä on paskaraidat pytyssä.

Vierailija
8/8 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

12- ja 9-vuotiaat muistaa yleensä putsata suihkulla tai vessaharjalla. 3-vuotias ei vielä pyyhi kakkaa itse, eikä pese pynttyäkään. Ja mieskin ihme kyllä osaa tuon homman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi