Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valintaperusteet miehelle

Jari
08.12.2019 |

Onko naisilla muita valintaperusteita aviomiehelle kuin vehkeen koko? Minulla ihan hyvä työ ja kohtuu suuri asunto, mutta silti viimeiset 3 parisuhdettani ovat kariutuneet, kun nainen on vehkeeni nähnyt

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään parisuhteeni ei ole kariutunut vehkeeni kokoon, tai siihen, että nainen tai minä olisin lähtenyt ns. tosien matkaan, tai edes siksi, että joku suhteen ulkopuolinen (nainen tai mies) olisi antanut siihen aihetta tai syyn.

Vierailija
2/7 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta vehkeen koko, asunnon koko eikä varallisuutesi. Minulla on rahaa omasta takaa ja voin hankkia dildon, jos iosa tarviin.

Sun pitäisi vaan sytyttää rakkaushormonit hurmaavalla, epäitsekkäällä käytökselläsi. Niitä en rahalla saa.

Jospa syy onkin luonteessasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ketään jonka suhde olsi kariutunut vain siihen minkä kokoinen "vehje" miehellä on. Voi olla, ettei tällaisesta asiasta ei huudella tai sitten miehelle on vaikea myöntää, ettei hän osaa käyttää sitä, mitä hänellä on jalkojen välssiä ns. oikein, jolloin on aika vähän merkitystä sillä onko se erityisen iso hyvin vai pieni, tai jotain ääripäiden väliltä. 

Vierailija
4/7 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pitää olla myös hauska ja komea.

Vierailija
5/7 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään ja muita kunnioittava mies on aina kiinnostava.

Vierailija
6/7 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen vitsailikin omastaan ja ensin jännitin, et syystä. Alkuun huolehdin, voinko yhdyntäkeskeisenä nauttia yhtä paljon kuin isomman eksän kans.

Olipa tuuuuurha huoli! Hän on paras, kestävin, huomaavaisin ja taidokkain rakastaja, joka mul on koskaan ollut, oon tyytyväinen, voin kertoa! Oon ollut niitä, joille koolla on väliä, mut täysin kääntänyt kelkkani ja vakuutan, et kaikella muulla on.

Toki mies on muutenkin huomaavainen ja kohtelee mua hyvin kaikessa. Parhaani nukaan koitan olla yhtä hyvä hänelle.

Vierailija
7/7 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään valintaperusteita miehelle. Sen huomaa sitten, natsaako vai ei.