Se perinteinen paniikki, mitä miehelle joululahjaksi?
Niin, mitä? Matkustelee työn puolesta joten ei reissuun. Perus koti siistiksi ja ruoka pöytään on meillä arkea ja mieheni on siitä kyllä aina todella kiitollinen. Helyt ei kiinnosta. Tekniikasta on jo kaikki ja ylikin. Jouluvalmistelutkin tulee tällä kertaa isovanhemmilta. Mitä ihmettä sitä nyt keksii? Budjetti max 200e
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia aikuisten yleensä pitäisi ostaa joululahjoja toisilleen? Ja vielä sellaisella tyylillä että tulee "paniikki" kun ei keksi mitä ostaa???
Olemme olleet yhdessä 20 vuotta ja muutaman ensimmäisen vuoden jälkeen ei kumpikaan ole ostanut toiselle joululahjaa. Tämä sovittiin yhdessä. Meille kummallekin olisi lähes mahdotonta ostaa, sillä molemmilla on hyvä työpaikka ja hyvät tulot; seurauksena se että jos haluamme ja tarvitsemme jotain, ostamme sen itse. Ja mitään turhaa krääsää emme todellakaan ala hankkia vain sen takia että "pitää" olla joululahja.
Minkä takia aikuiset yleensä haluavat mitään kivaa elämäänsä? Aikuistahan on vaan tylsäillä vakavana, harmaana ja järkevänä.
En tiedä mitä sinun miehellesi, mutta voin kertoa mitä omalleni ostin: Siistimmän villakaulahuivin (löysin mielestäni tosi hienon Kekäleestä), dvd:n yhteen miestä kiinnostavaan dokumenttielokuvaan, sekä historiallisen romaanin (tämän ostin Huuto.netistä koska painos loppu, kirjaan sain itse asiassa idean täältä vauvapalstan kirjaketjusta). Lisäksi vielä herkkua Lakrids by Bulow vai mikä se nyt on, tiedän että mies tykkää näistä mutta ei itse raaski ostaa.
200e riittää hyvin viinapulloon ja thai-hierontaan.
pojat kerto
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan itseni pakettiin 😉
Hih hih
Jotkut konsertti/keikkaliput, minne saa ottaa sut tai jonkun kaverin mukaan.
Minä ostan meille yhteiseksi lahjaksi joutsenen viileän untuvapeiton kun mies on valittanut, että kesäpeittomme ei hengitä vaan hiostaa. Käytämme siis tuplapeittoa.
Miksei aikuiset ihmiset vain voi kysyä mitä toinen haluaisi? Ei tarvi sitten mököttää kummankaan ja vaihdella välipäivinä kaupassa epämieluisia lahjoja.
... Jotkut meistä keskustelee kumppanin kanssa pysyäkseen tilanteen tasalla. Et vissiin sinä.
Annan yhden kirjan, josta mies on puhunut. Lisäksi selailen jos löytyis joku kiva elämys. Joku hienompi erikoisolut tai viskipullo.
Vierailija kirjoitti:
... Jotkut meistä keskustelee kumppanin kanssa pysyäkseen tilanteen tasalla. Et vissiin sinä.
Ap keskustelee kyllä, mutta kun vastaus on aina tyyliin " sinä olet lahjani, muuta en tarvitse". Kuitenkin haluan jotain antaa. Nuo lukot lähti nyt tilaukseen ja sillä selvä.
Ja sehän jää Jouluna nähtäväksi olinko tilanteen tasalla. Saatampa laittaa vielä alkuleikiksi noiden tiirikoiden kanssa pöydän jalkaan käsiraudoissa kiinni samalla makkariin karaten. Tuun kertomaan kuinka sujui jos muistan
Vierailija kirjoitti:
Kuinka joku ei tunne puolisoaan sen vertaa, että osaisi kuvitella, mistä hän ilahtuisi.
Minä olen ollut puolisoni kanssa yhdessä yli 20 vuotta, ja tunnen hänet hyvin, mutta en todellakaan tiedä, mitä ostaisin hänelle joululahjaksi. Tiedän vain pitkän listan, mitä en voi hänelle ostaa. Eli ei vaatteita, ei tekniikkaa, ei juomia, ei koruja. Suklaa on ollut aikaisemmin sellainen varma, mutta nyt kun hän on lopettanut kaiken makean syömisen, ei sekään toimi. Jotain kuntoilujuttujakin olen hänelle ostanut, mutta tuolla ne on kaapin päällä käyttämättömänä. Hän harrastaa urheilulajia, joka on yksikäsitteisesti kesälaji Suomessa, joten mitään siihen liittyvää ei tähän aikaan vuodesta saa mistään.
?
Jos kerran vietätte aikaa Helsingissä, niin miten olisi surffaustunti Down Underissa ja vuokrasauna siihen päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka joku ei tunne puolisoaan sen vertaa, että osaisi kuvitella, mistä hän ilahtuisi.
Minä olen ollut puolisoni kanssa yhdessä yli 20 vuotta, ja tunnen hänet hyvin, mutta en todellakaan tiedä, mitä ostaisin hänelle joululahjaksi. Tiedän vain pitkän listan, mitä en voi hänelle ostaa. Eli ei vaatteita, ei tekniikkaa, ei juomia, ei koruja. Suklaa on ollut aikaisemmin sellainen varma, mutta nyt kun hän on lopettanut kaiken makean syömisen, ei sekään toimi. Jotain kuntoilujuttujakin olen hänelle ostanut, mutta tuolla ne on kaapin päällä käyttämättömänä. Hän harrastaa urheilulajia, joka on yksikäsitteisesti kesälaji Suomessa, joten mitään siihen liittyvää ei tähän aikaan vuodesta saa mistään.
?
Mikähän urheilulaji kyseessä?
Miksi aikuiset antaa toisilleen joululahjoja. JOkainen voi ostaa kaupasta itselleen mitä haluaa. Ihan turhaa ostaa jotain turhaa. Mä en pääsääntöisesti ole tarvinnut mitään, mitä mulle on annettu. Tulee vaan nolo olo, kun ekaksi miettii, että kenelle lahjan voi antaa tai myydä eteenpäin ilman että antaja saa tietää. En todellakaan laita roskiin, ympäristöä kunnioitan sen verran.
Itse ostin grillauskeittokirjan. Hän on niin innoissaan viime kesänä hankitusta grillistä.
Mitenkäs ne the other danish guy bokserit? Olisi kotimaista tuotantoa ja kehututkin. Miinusta siitä, että pesu sallittu vain 40 asteessa...
Hyppään saunassa k*llin päälle..siis peppurei** edellä
Joululahjat on lapsia varten, ei aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan itseni pakettiin 😉
käyt paketoituttamasa itsesi jollain kartonkitehtaan koneella?
melkee riittää niitten rulla peittämään wt mamman
Sinähän sen miehes tiiät ja tunnet. Osta jokin aineeton lahja. 😊
Osittain Jyväskylässä, osittain Helsingissä. Eipä tuolta pikavilkaisulla löytynyt muuta uutta kuin tuo vapaa-pudotus tunneli. Mutta kun laskuvarjoillaan jo niin en tiedä mitä uutta se toisi. Tuntuis se kyllä luultavasti jännältä kun maa ei lähestykkään!