Mistä teillä on viimeksi riidelty niin että ihan huudettiin
Kommentit (19)
Ei mistään. Ollaan niin onnellisia yhdessä, että
ei tarvitse riidellä. ❤️
Ei ole koskaan huudettu tai tönitty mitään. Yhdessä 5 v.
Mies pyysi anopin meille kylään ja lähti itse mökille!
Mies veti nyrkillä läpi ohuen seinän.
Kommunikoinnissa vikaa. Ei kuunnella. Sitten asiat ovat sekaisin. Mies höseltää miettimättä ja minä haluaisin pohtia asioita eri kantilta, hyvät ja huonot puolet. Raha-asiat ovat se riidan syy. Meidän pitäisi olla keskituloisia ja aina rahat vähissä. Lisäksi epäilen, että miehellä on joku lievä adhd, jota hän ei halua selvittää. Mutta yhdessä sätkitään ja toisiamme rakastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies pyysi anopin meille kylään ja lähti itse mökille!
😁
Me ollaan fiksuja aikuisia ihmisiä, eikä riidellä tuolla tavalla. Yhdessä 18 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mies veti nyrkillä läpi ohuen seinän.
Muistan sen tapauksen, olin silloin seinän takana vessassa. Suoraan päähän.
Ei meillä noin riidellä ikinä. Mies korotti ääntään ja lähti pois kun otin avioeron esille. Mutta ei asiat selviä silläkään lailla.
Oisko kolme vuotta sitten. Minä huusin ja tönin. Mies oli muutaman viikon sisällä kahdesti ulkona, tuli viidelta kotiin aivan tajuttomassa kännissä ja sammui vessan lattialle. Onneksi tajusi sittemmin, missä rajani menee.
Perjantaina. Minä olen kuulemma idiootti jolla ei ole mitään järkevää sanottavaa ja mies ei ymmärtänyt kun koitin kertoa että olen ahdistunut. Koitettiin siis puhua eri asioista ja molemmat turhautui.
Meidän riidat ei ole koskaan menneet fyysisiksi, mutta viimeksi pari päivää sitten käytiin lyhyt sananvaihto huutaen. Alkoi siitä, kun kotoa lähtiessämme kysyin mieheltä, muistiko hän pakata vauvalle toppahaalarin mukaan. En olisi saanut kysyä...
Taitaa olla jo melkein kuukausi siitä kun viimeksi riideltiin kunnolla verissäpäin.
Tänään, jo neljäs kerta viikon sisään. Tätä jatkuvaa riitelyä on jatkunut jo viitisen vuotta, mutta pakko olla yhdessä rahan ja lasten takia. Nuorimmainenkin on vasta 4v. ja talovelkaa jäljellä 280000...
Ei AV-mammat koskaan riitele. Kaikki käydään läpi sivistyneesti puhuen, siis jos mitään riidan aiheita edes tulee, koska kaikilla on täydellinen rakkauselämä.
Alkoholista. Miehellä mielenterveysongelmia ja alkoholiongelma kehittynyt kaveriksi. Avuton olo.
Kyllä meillä riidellään huutaen monta kertaa viikossa. Stressi purkautuu noin.. Ei hyvä. Myös nelivuotiaan kaa, ei saa hyvää mallia. Mä ja tyttö ollaan luonteeltaamme tosi tosi samanlaisia. Tuliperseitä molemmat. Äkkipikaisia ja kipakoita. Tulta ja pippuria. Toisaalta ne riidat aina sovitaan ja kipeät asiat selvitetään. Ei jätetä asioita käsittelemättä eikä lakaista maton alle. Pyydetään anteeksi, aina myös lapselta. Joka ikinen kerta. Tunnekasvatustakin harrastetaan. Tai minä empaattisempana harrastan. Siitä olen suunnattoman ylpeä <3 Et ehkä ihan normi perhe me. Vaikka aika etelän temperamentillä varustettu.. Voi naapurit olla kyl ihmeissään. Sori.
Ei meillä koskaan riidellä niin, että huudetaan. Ääntä saatetaan korottaa.