Laihat!! Mistä olette löytäneet sopivat ulkohousut
Olisi etsinnässä talvikeleille sopivat ulkohousut, mutta ei löydy tarpeeksi pientä kokoa. Mallista riippuen 36 on iso tai vyötäröltä sopiva, mutta liian pitkä tai leveät lahkeista. Mistä olette löytäneet ulkohousunne? Pitäisi olla tuulen- ja vedenpitävät. Kyllästyttää jo kiertää kauppoja.
Kommentit (12)
Olen kai liian myöhässä liikkeellä, kun missään ei ole kokoa 34. :(
Vierailija kirjoitti:
Olen kai liian myöhässä liikkeellä, kun missään ei ole kokoa 34. :(
Voi olla, mun on ihan Prismasta, kävin muutama viikko sit katsomassa siellä takkia, kaikki pienet koot menneet.
Yleensä kai laihan ongelma on se, että lahkeet on liian lyhyet, jos vyötärö on sopiva. Tällöin Icepeakin housut ainakin sopii. On riittävän pitkät ja kokoja löytyy.
Lidlin ulkohousut on olleet liian lyhyitä, vaikka vyötärö olisi sopiva, joten jos lyhyemmät lahkeet hakusessa, niin sieltä.
XXL oli tosi kapeita naisten ulkohousuja.
Jos riittää, että kuorihousut, niin omani ostin intersportista. Icepeak merkkiset. On icestretch, kapea malli. Veden-ja tuulenpitävät. Tosi mukavat päällä.
Toppahousut on Halti merkkiset. Muistaakseni malli on Kajastus. Prismasta löytyi. On tyköistuvat, kevyttoppaa.
Tollasillehan löytyy mistä tahansa!!
Arvaa kuinka vaikee on löytää housut, jos on lyhyt, extrakurvikas ja lyhyt jalkainen?? Ohut vyötärö, levee lantio ja paksut reidet????
Meni kauan ennen ku löysin yhdet sopivat ulkohousut, ja ne oli sattumoisin "extra-naisellinen malli", jostain ulkomailta. :D
Itse löysin sopivat vaatekaupasta. Myös internetistä olen tilannut. Kirpputorilla oli kerran sopivat mutta oli hintaa 4€ niin jäi ostamatta.
Kiitos vihjeistä. Pitää jatkaa etsintää. Haluaisin tyköistuvamman mallin. Käyn katsomassa vielä Prismassa ja Intersportissa. Harmi, kun täällä ei ole muita urheiluliikkeitä. Pitää käydä joskus reissussa muissakin.
Mulla on Reiman toppahousut ja talvitakki. Todella lämpimät, hyvät heijastimet ja laadukkaat materiaalit. Lasten kokoa 165.
Miten ois yhtä pienempi koko eli 34, jos kerta 36 on liian iso? Varmaan mikä vaan kauppa, missä myydään kokoasi 34.