Tapailemallani miehellä onkin naisystävä!
Muutama kuukausi satunnaista tapailua takana, päivittäistä yhteydenpitoa. Ollaan vietetty öitä yhdessä ja suunnitelmissa yhteisiä reissuja keväälle ja kesälle.
Kautta rantain sain selville että mies viettää osan kuukaudesta tämän naisen kanssa, jostakin syystä eivät asu yhdessä. Selkeästi kuitenkin parisuhde kyseessä ja nainen hyvin rakastunut, eikä ole ihan tuoresuhde kyseessä.
En ole kertonut miehelle mitä olen saanut selville (facebookista, kun kaverini vinkkasi).
Tekee mieli raivota, mutta se ei ehkä ole riittävä kosto. Mitä sä tekisit?
Kommentit (49)
kuule "annuli", lopeta nuo provosoinnit ja kostosekoilut,
häirintäsyyte lähtee niin kovalla painella, että ihan melkein sääliksi käy.
naikkosen erottaa naisesta, että nainen kykenee kommunikoimaan ja viestimään sosiaalisesti, varsinkin livena, ilman perään räyhäämistä, päälle huutamista jne. kuin eesti kakru maminsa opetuksessa. tajuatko?
pst
. oletkos oikeasti tapailemassa jotakin kenties peilin eessä.
Ai sä oot bongannut mun exän. Ole hyvä.
niin,kinkki huutaa mustasukkaisena simonkentän ratikkaseisakkeella miehelle että "se (toinen nainen) inhoa keltaista väriä ja nushhhsii toista miestä hei".
Oletteko sopineet mitään muiden tapailusta tai missä menee teidän suhteessa pettämisen raja? Puhuvatko ihmiset näistä yleensä tapailukumppanien tai seurustelukumppaniensa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme kommentteja ettei saisi kertoa miehen naisystävälle. Kyllä itse ainakin haluaisin tietää jos mies elää kaksoiselämää. Voisin sitten tehdä täysin informoidun päätöksen suhteen jatkosta.
Uskooko tyttis vaikka joku kertoo, on eri asia.
No se ei ole sitten enää sen kertojan ongelma.
Kertoja on tehnyt oikein ja reilusti, tyttis itse päättää mitä tiedolla tekee, ei se kertojalle edes kuulu.
Niin eikö silloin kuin vielä tapaillaan voi olla muitakin?
Ihan näin miehisenä kommenttina, että jos tapailukumppani heittäytyy hankalaksi niin lähtee vaihtoon hyvin nopeasti.
Ihan sama mitä kostoa yrität. Sen painoarvo on ihan nolla. Voi myös hyvin olla, että naisia on kierroksessa enemmän kuin kaksi.
Olette puhuneet tämän asian läpi ettei muita tapailla?
Vierailija kirjoitti:
Niin eikö silloin kuin vielä tapaillaan voi olla muitakin?
Ei kai kukaan sitä ekaa autoakaan osta kun vastaan tulee vaan koeajaa useamman? Eli tapailu vaiheessa vasta kartoitetaan niitä vaihtoehtoja ennen kuin käsi raamatulla vannotaan uskollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan näin miehisenä kommenttina, että jos tapailukumppani heittäytyy hankalaksi niin lähtee vaihtoon hyvin nopeasti.
Ihan sama mitä kostoa yrität. Sen painoarvo on ihan nolla. Voi myös hyvin olla, että naisia on kierroksessa enemmän kuin kaksi.
Ja todennäkösesti ap on tämän suhteen ihastuneenpi osapuoli ja kosto yritykset sattuu omaan nilkkaan. Ainoa mikä äijää vois vähän suututtaa olis jos ap pystyis ghostaamaan hänet kerrasta sataprosenttisesti. Pahoin pelkään että ap vielä vastailee tekstareihin ja kuuntelee äijän selityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä jatkaisin suhdetta enkä kertoisi miehelle, että tiedän hänen "toisesta naisestaan".
Kannattaa ruveta lypsämään mieheltä rahaa. Pyydä hänet maksamaan ruokaostoksia, vaateostoksia, sisustustarvikeostoksia, ravintolakäyntejä ja muuta. Anna ymmärtää, että teidän suhde syvenee. Mutta älä harrasta enää seksiä tuo miehen kanssa.
Jos mies alkaa muuttua etäiseksi (ei halua maksaa, ei halua enää pitää yhteyttä joka päivän) niin sinä voit pistää suhteen poikki. Sinun kannattaa ottaa "pelimiehestä" kaikki hauskuus (ja rahat) irti, ennen kuin jätät hänet.
Eikö susta tuntuisi alentavalta harrastaa seksiä miehen kanssa, jonka tiedät pitäneen sua tyhmänä ja valehdelleen sulle? Olisiko lahjat riittävä korvaus siitä, että annat edelleen pitää idioottina kun jatkat suhdetta?
Vähintä mitä voit ap tehdä, on kertoa naiselle suhteestanne. Jokainen tämän maan petturi täytyy paljastaa tai muuten hän vaan jatkaa ja jatkaa toimintaansa. Minä elin 9 vuotta tuollaisen miehen kanssa tietämättäni. Kaikki paljastui vasta jälkeen päin. Kukaan ei vaan viitsinyt kertoa minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vähintä mitä voit ap tehdä, on kertoa naiselle suhteestanne. Jokainen tämän maan petturi täytyy paljastaa tai muuten hän vaan jatkaa ja jatkaa toimintaansa. Minä elin 9 vuotta tuollaisen miehen kanssa tietämättäni. Kaikki paljastui vasta jälkeen päin. Kukaan ei vaan viitsinyt kertoa minulle.
Se on kiva pilata syyttömän osapuolen illuusio oman katkeruuden takia.
Siis mikä on ongelma? Teillä on vain romanssi meneillään. Romanssissa saa olla useita rakastajia/rakastajattaria, se on pelkkä seksisuhde, vaikka vaatiikin joskus yhteisen ajan suunnittelua jotta seksi voidaan toteuttaa.
Kuten otsikostakin selviää, ette seurustele. "Tapailette" eli joko a) jahkailette suhteen aloittamista, tai b) kaunistelette seksisuhteen ilmaisua.
Ghostaa se. Ghostaaminen satuttaa kaikkein eniten.
Ei tullu mieleen puhua miehen kanssa asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Täysin samoilla linjoilla. Meidän naisten tulisi pitää yhtä ja auttaa toisiamme kun miehiin ei näissä asioissa voi luottaa.
Toivon sinulle ja kaikille muille saman asian kokeneille kaikkea hyvää.
Kilttinainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin samoilla linjoilla. Meidän naisten tulisi pitää yhtä ja auttaa toisiamme kun miehiin ei näissä asioissa voi luottaa.
Toivon sinulle ja kaikille muille saman asian kokeneille kaikkea hyvää.
Kun minä en saa, niin sinäkään et saa. Näin ne naiset pitää yhtä.
Järjestä teille kolmelle treffit jonnekin kahvilaan, saat seurata hyvää showta 😀