Tapailemallani miehellä onkin naisystävä!
Muutama kuukausi satunnaista tapailua takana, päivittäistä yhteydenpitoa. Ollaan vietetty öitä yhdessä ja suunnitelmissa yhteisiä reissuja keväälle ja kesälle.
Kautta rantain sain selville että mies viettää osan kuukaudesta tämän naisen kanssa, jostakin syystä eivät asu yhdessä. Selkeästi kuitenkin parisuhde kyseessä ja nainen hyvin rakastunut, eikä ole ihan tuoresuhde kyseessä.
En ole kertonut miehelle mitä olen saanut selville (facebookista, kun kaverini vinkkasi).
Tekee mieli raivota, mutta se ei ehkä ole riittävä kosto. Mitä sä tekisit?
Kommentit (49)
Olen varmaan vanhanaikainen, mutta mielestäni on käsittämätöntä, että joidenkin mielestä on oletusarvoisesti sopivaa pyörittää samanaikaisesti useaa tapailusuhdetta, jossa on seksi mukana. Treffailla toki voi ja tutustua, mutta seksissä menee raja. Jos olen harrastanut seksiä tapailemani miehen kanssa ja sen jälkeen mies suutelee toista naista, puhumattakaan seksistä, niin tapailu loppuu siihen. Seksi on niin intiimi, luottamusta vaativa ja haavoittuvainen asia, että koen sen todella satuttavana, jos mies kohtelee sen jälkeen kuin roskaa. En voisi tapailla useita, koska en halua itsekään satuttaa muita.
Kerro sille muijalle. Mä olisin ainakin ikikiitollinen sille joka kertoisi jos mun mieheni useampaa pyörittäisi. Tee päivän hyvä teko.
Kyllä minäkin haluaisin tietää.
Julmuutta on antaa toisen elää harhassaan.
Ap ota yhteys naiseen. Väistin yhden luodin erään suoraselkäisen helsinkiläisen nuoren naisen takia, kun hän rohkaistui laittamaan mulle instassa privaviestiä. Oli sopinut Tinderissä treffit miesystäväni kanssa, pari viikkoa olivat jutelleet. Nainen oli perunut treffit päivän varoajalla työesteen takia ja sitten mies oli poistanut matchin. Nainen oli etsinyt miehen Instasta ja sitä kautta päätynyt mun tilille. Ja koska seurusteltiin, oli raivostunut miehelle ja kirjoittanut ensin miehelle ja sitten mulle.
Edelleen tekisi mieli halata tuota naista, koska ei mies olisi jäänyt etäsuhteen takia muuten kiinni.
Eli mies voi olla vaikka etäsuhteessa ja elää kaksoiselämää, KIRJOITA sille naiselle, pelastat hänen elämänsä.
Annulii112 kirjoitti:
Ärsyttää niiiin paljon, mikään ei ole viitannut tämmöiseen toimintaan, tai sitten olen ollut vaan sokea ja hyväuskoinen. Olen ihastunut tosi paljon tähän mieheen, ja nyt olen niin surullinen ja vihainen yhtäaikaa 😔
Ap
Siis miten sait tietää tästä naisesta, ja mistä ole varma, että ovat yhdessä?
Vaikuttaa vähän keksityltä jutulta tämä tarina ja hieman tutun kuuloinen aloitus. Toisaalta kyllähän meissä miehissä ja naisissakin on jos minkä laisia ketkuilijoita. Kyllä minä haluaisin tietää kumppanini kaksoiselämästä. Ei se mikään kosto olisi, vapautuisihan sitä sitten etsimään vähän avoimempaa ja rehellisempää ihmistä
Ei, vaan:
Minä en tuota sikaniskaa huoli ja sinunkin on syytä tietää millaista miestä tapailet.
Näin ne naiset pitävät yhtä.