Jatkuva perushymiön käyttö on merkki piiloagressiivisuudesta
Tarkoitan sitä että laitetaan se :) aina tekstin perään. Toteamuksen, neuvon, vinkin, kannanoton jne.
Oletteko samaa mieltä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Yksi muka-ystävällinen, mutta oikeasti tuomitseva kaveri käytti ylipaljon hymiöitä.
Täsmälleen samat kokemukset.
Riippuu tekstistä ja ihmisestä. Minä käytän hymiötä vain silloin kun oikeasti olen iloinen jonkun asian suhteen. Voi tietysti olla, että kyyniset ihmiset tulkitsevat sen väärin, mutta se on sitten heidän ongelmansa.
Pitää paikkaansa myös täällä, kun aloin miettimään paria tuntemaani ihmistä kuka viljelee noita joka lauseen perään. :D Hassua.
Entäs jos on vaan hymyilevää sorttia? Mulla on yksi sellainen kaveri joka livenäkin aina hymyilee ja se kyllä viljelee aika paljon hymiöitäkin. En ole huomannut piiloaggressiiviseksi.
Joku varmaan voisi tämänkin tutkia, mutta olen mutuna huomannut samaa. Usein passiivis-aggressiiviset ihmiset käyttävät todella paljon hymiöitä.
Siis en puhu sellaisesta normaalista ja kohtuullisesta hymiöiden käytöstä, lähes kaikkihan nykyään hymiöitä käyttävät. Puhun siitä kun kokoajan viesteihin laitetaan sydämiä, kukkia, hymynaamoja. Epäilen että tuo on joillain keino peittää sitä omaa tunnetta. Eli kun oikeasti joku asia harmittaa paljon, mutta sitä harmia ei ole soveliasta näyttää muille, niin vedetäänkin ihan toiseen ääripäähän ja laitetaan sata sydäntä, sydänsilmää, kukkapuskaa yms. siihen viestiin.
Olen samaa mieltä. Tosin joskus se on sitten ihan vaan hymiö.
Nykyään sen on korvannut tuo itkunauru-pää väärinpäin hymiö jota tukitaan joka lauseen perään vaikka ei olisi yhtään hauska juttu.
Vierailija kirjoitti:
Apn kaltainen on piilokateellinen
Piilokateellinen mistä?
-ohis-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apn kaltainen on piilokateellinen
Piilokateellinen mistä?
-ohis-
Ihmettelen myös tätä.
ap
Hymiöitä ja emojeita käyttää ihminen, joka ei osaa ilmaista itseään sanallisesti.
Olen eri mieltä. Mielestäni hymiöiden käyttäjä haluaa olla hyvissä väleissä ihmisten kanssa, haluaa että hänestä pidetään. Jotkut ovat myös tottuneet hymiöiden laittoon.
Erityisesti facebookissa niitä käytetään jatkuvasti. Itse en käytä hymiöitä tavallisten viestien laitossa.
Vierailija kirjoitti:
Hymiöitä ja emojeita käyttää ihminen, joka ei osaa ilmaista itseään sanallisesti.
Joskus ”kuva” puhuu enemmän kuin tuhat sanaa.
En ole samaa mieltä. Käytän hymiöitä koska haluan olla ystävällinen. Jotkut kaverini laittavat töksäyttäviä viestejä ilman yhtäkään pehmentävää hymiötä. Luultavasti he eivät pidä minusta paljon
No, mitäs sinne kuuluu, onhan kaikki hyvin? ;) Mietin vaan, kun olit viimeksi nähdessämme niin kovassa flunssassa ;) Toivottavasti pahin on jo ohi ;) Hei, mukavaa reissua pohjoiseen jouluna ;)
Mull on yksi tuollainen kaveri, joka laittaa silmäniskuhymiön suunnilleen joka lauseensa perään, oi miten ärsyttävää. Kun hänen isänsä kuoli, ajattelin laittaa ensin "osanottoni ;) "
Tuo perushymiö on jotain niin outoa, tavallaan veetuiluhymiöksi muodostunut. Sellainen, jonka käyttäjällä on irl aina perusvirne naamalla, mutta hymyn takana onkin sitten ihan muuta.
Toi on kyllä muuten totta. Yksi muka-ystävällinen, mutta oikeasti tuomitseva kaveri käytti ylipaljon hymiöitä.