En voi ymmärtää, mitä naiset pelkää.
Jos miehellä on keskivertoa huomattavasti kookkaampi penis. Olen aina luullut, että sellaista juuri halutaan kokeilla.
Kommentit (38)
Tikahdun nauruun tuosta katkeruutta uhkuvasta hyökkäyksestä sinulle täysin tuntematonta naista kohtaan. Anna nyt jo olla.
Tiedän mitä haluan, ja saan myös. Ihana tilanne. Toivon kaikille naisille samaa.
Heräsin tänäänkin nuoren rakastajani vierestä. Vaihdoimme muutaman suukon, halauksen ja hellän sanan ja muistelimme viime yötä. Elämä hymyilee!
Vierailija kirjoitti:
Välillä naiselle riittää ihan se, että työntelen pelkästään terskaani häpyhuulten väliin, se riittää myös minulle, koska terskani on kaluni herkin kohta. Huomaa kun naiset oikein vapautuvat ja antautuvat orgasmeihinsa, kun huomaavat,että en ala työntelemään koko kaluni mitalla. Toki siinä auttaa se, että terskani ympärysmitta on 17 cm.
Onko noin paksua oikeasti olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä naiselle riittää ihan se, että työntelen pelkästään terskaani häpyhuulten väliin, se riittää myös minulle, koska terskani on kaluni herkin kohta. Huomaa kun naiset oikein vapautuvat ja antautuvat orgasmeihinsa, kun huomaavat,että en ala työntelemään koko kaluni mitalla. Toki siinä auttaa se, että terskani ympärysmitta on 17 cm.
Onko noin paksua oikeasti olemassa?
Totta kai on. Jotenkin epäilen, ettei kyllä tuon kirjoittajalla eikä ap:llä, mutta onhan noita. Harvemmalla toki.
Mulle on kaksi eri naista kertoneet pitkissä suhteissa että yksi sormi riittää jos osaa. On käynyt jopa niin hurjaa että nainen on kehunut vähän liian taitavaksi. Se tuli suu ja sormet yhdistelmänä hoitelusta. Sen koosta on eri mielipiteitä. Omasta mielestä saisi olla isompi ja naisen mielestä hyvän kokoinen.
Nainen 52+, sinäkö viestini valitat modeille, koska ne jatkuvasti poistetaan. Ei voi sanoa muuta kuin mitä olen aiemminkin sanonut, et suostu kenenkään olevan toista mieltä kanssasi.
Orgasmi vaatii stimulaatiota klitorikselle ja sitä ei tule jos on niin iso ettei pysty naimaan ns. pohjaan asti.
Tämä tiedoksi teille 25-30 senttisistä kaluista satuileville peräkammareille.
N50+ kirjoitti:
Tikahdun nauruun tuosta katkeruutta uhkuvasta hyökkäyksestä sinulle täysin tuntematonta naista kohtaan. Anna nyt jo olla.
Tiedän mitä haluan, ja saan myös. Ihana tilanne. Toivon kaikille naisille samaa.
Heräsin tänäänkin nuoren rakastajani vierestä. Vaihdoimme muutaman suukon, halauksen ja hellän sanan ja muistelimme viime yötä. Elämä hymyilee!
Hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi vaatii stimulaatiota klitorikselle ja sitä ei tule jos on niin iso ettei pysty naimaan ns. pohjaan asti.
Tämä tiedoksi teille 25-30 senttisistä kaluista satuileville peräkammareille.
Ihmeellinen myytti, että orgasmi onnistuisi vain jos klitorikseen koskee. Saan ihan joka kerta yhdynnässä asennosta riippumatta. Kertojen määrä riippuu siitä miten kauan mies jaksaa. Onnistuu päällä, alla, takaa, lusikassa jne. Ja tosiaan miehelläni on ihan normaali kalu, eikä mikään jättiläinen. Kuten tuossa sanottiin niin saan myös pelkällä sormella, kunhan vain sopivaa kohtaa stimuloi sisällä, vaikka kädet tai suu ei olisi lähelläkään klitorista. Toki aito asia tuntuu paremmalta, mutta tosi hyvältä tuntuu tuokin.
Jokohan N50+ on herännyt todellisuuteen ja herätessään huomannut, että eihän siinä vieressä ketään rakastajia olekaan.
Kiitos kysymästä, samaisen rakastajan vierestä heräsin tänäänkin. Kysyn yhä: miksi se rassaa, että jollain on rakastajia ja upea seksielämä? Minä olen onnellinen.
...
Tämä palsta:
- "Seksi on hyvää ja sitä on paljon."
Vastaus: paskat on! Kuvittelet!
- "Seksi on huonoa ja sitä on vähän "
Vastaus: sinun vikasi! Oletko lihonut? Puolisosi ei enää kiihotu sinusta!
Olen huomannut vuosien mittaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmonen fantasia sitten.
Ja vaikka ei olisikaan, vaikka toki siis on, kuka hemmetti puhuu noin itsestään? Luultavasti joku jolla on vielä eka kerta kokematta
Noh noh, älä nyt ole noin tiukkis. Kyllä sinunkin silmäsi painuisivat puoliumpeen ja suu jäisi hieman raolleen, kun tulisin varovasti käytävääsi puolenpenikseni verran tuonne 13 sentin syvyyteen ja siitä alkaisin painamaan varovasti hyvin rasvattua penistäni aina vaan syvemmälle. Kyllä ne orgasmit pikkuhiljaa sinunkin kroppaasi alkaisivat vavisuttamaan.
Sori, homoilu voi olla sun juttu,en tuomitse,kukin tyylillään mutta tässä vaiheessa sanon kiitos mutta ei helvetissä kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmonen fantasia sitten.
Ja vaikka ei olisikaan, vaikka toki siis on, kuka hemmetti puhuu noin itsestään? Luultavasti joku jolla on vielä eka kerta kokematta
Noh noh, älä nyt ole noin tiukkis. Kyllä sinunkin silmäsi painuisivat puoliumpeen ja suu jäisi hieman raolleen, kun tulisin varovasti käytävääsi puolenpenikseni verran tuonne 13 sentin syvyyteen ja siitä alkaisin painamaan varovasti hyvin rasvattua penistäni aina vaan syvemmälle. Kyllä ne orgasmit pikkuhiljaa sinunkin kroppaasi alkaisivat vavisuttamaan.
Sori, homoilu voi olla sun juttu,en tuomitse,kukin tyylillään mutta tässä vaiheessa sanon kiitos mutta ei helvetissä kiitos
Äläpäs nyt hermostu. Mistä sä voit tietää, miltä se tuntuu, kun hyvin liukastettu kalu uppoaa hitaasti anaaliisi ja antaa järjettömän eturauhasorgasmin, sellaisen, joka saa samalla kalusikin nykimään ja lopulta lennättämään lastisi omalle vatsallesi, ilman että edes kosket kaluusi?
N50+ kirjoitti:
Kiitos kysymästä, samaisen rakastajan vierestä heräsin tänäänkin. Kysyn yhä: miksi se rassaa, että jollain on rakastajia ja upea seksielämä? Minä olen onnellinen.
Ei se rassaa, kuten olen aiemmin jo sanonut, minulla on rakastava vaimo vieressäni, kun herään. Hän on todella timmissä kunnossa ja enemmän kuin riittävästi kalussani kiinni. Muutaman vuoden yhdessä olleena, aina vain hämmästelee sen kokoa ja haluaa lisää jatkuvasti.
Sen sijaan rassaa se, kun kirjoituksistasi paistaa niin selvästi läpi tuo minä minä ja minä se vain aina olen oikeassa ja ehkä jopa pieni narsistinen ominaisuuskin nostaa päätään. T. Ap.
Tätä keskustelua on vähän vaikea kommentoida kun täällä ilmeisesti puhutaan jostain (kadonneesta?) salaisuudesta. Mutta varmaan jos ei pohjaan asti paina niin isollakin meisselillä onnistuu paneminen. Riippuu mistä nainen tykkää ja pitää olla varmasti todella kiihottunut, että pystyy ottamaan isoa kalua sisään. Itselläni on vain todella huonoja kokemuksia isosta, mutta ne ovat teini-iältä, jolloin oli orgasmin saaminen miehen kanssa hukassa muutenkin. Keskikokoisella sen saa helposti ainakin.
Tuolla av:lla oli muuten yksi yö viisikymppinen aviomies huolissaan omilleen muuttaneesta hoitsuvaimostaan, jolla epäili olevan suhteita useampaan mieheen... Kunhan pohdin rakkaussuhteita ja toisen ihmisen kunnioitusta...
Ei pelottaisi. Voisin ihan mielelläni testata, jos vain mies osaa asiansa.
N25
Juuri näin!