Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että juon taas itseni kaatokänniin joulupöydässä ja alan "töksäyttelemään" kaikkea mahdollista sukulaisilleni

Vierailija
08.12.2019 |

Kauhulla taas joulua odotellessa...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä juo???

Vierailija
2/15 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä juo. Olen viettänyt 33 selvää joulua enkä ole koskaan töksäytellyt. Ongelat on helppo ratkaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juot?

Vierailija
4/15 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osaa juoda, ole juomatta!

Vierailija
5/15 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mitä kivaa on tullut möläyteltyä?

Vierailija
6/15 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty todennäköisesti säätelemään itseäni

Ap

Vierailija
7/15 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas ottamatta. En viitsi ottaa kun on ihan kiva olla selvinpäin. Ruoka ja seura tärkeitä.

Vierailija
8/15 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli exän isä mieleen. Joulupöytä oli paras paikka haukkua suvun naiset suoraan ja muutenkin vit tuilla koko vuoden tapahtumat läpi kerralla. Jostain syystä olin ainoa, jota ei koskaan haukuttu tai arvosteltu. 10v tuli katseltua sitä draamaa ja kyynelillä kuorrutetun kinkun syöjiä.

Vierailija
9/15 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee palvelus kaikille ja vietä joulusi yksin. Ääliö.

Vierailija
10/15 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sulle väkisin kukaan viinaa kurkkuun kaataa. Olet juomatta niin ei tarvitse pelätä.

Vierailija
11/15 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty todennäköisesti säätelemään itseäni

Ap

Jos et osaa säädellä, niin älä juo tippaakaan. Ei edes yhtä ensimmäistä. Niin helppoa se on.

Vierailija
12/15 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee palvelus kaikille ja vietä joulusi yksin. Ääliö.

Noh, tämä oli tarpeetonta. Ap jättää vain alkoholin juomatta.

Vierailija
13/15 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli exän isä mieleen. Joulupöytä oli paras paikka haukkua suvun naiset suoraan ja muutenkin vit tuilla koko vuoden tapahtumat läpi kerralla. Jostain syystä olin ainoa, jota ei koskaan haukuttu tai arvosteltu. 10v tuli katseltua sitä draamaa ja kyynelillä kuorrutetun kinkun syöjiä.

Tällaista se on kun muu vuosi ollaan huonoissa väleissä ja sitten joulupöydässä pitäisi joulun vuoksi vetää kulissi päälle.

Vierailija
14/15 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvee tyyppi. Miksi sitä ei teljetty jouluksi komeroon?

Vierailija
15/15 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirvee tyyppi. Miksi sitä ei teljetty jouluksi komeroon?

Ei sille kukaan uskaltanut mitään sanoa vastaan. Kerran se kiikutti vävynsä joulupöydästä ulos pakkaseen ja kerran oli suuttumuksen aiheena lapsenlapsen liian iso ja painava pää. Aina oli jotain uutta ja ihmeellistä jutunjuurta apen sumentuneissa aivoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän