Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porsaan näköinen, 50+ mies sanoi minua lihavaksi

Vierailija
08.12.2019 |

Miten ihminen voi olla niin sokea itselleen?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä ap sanoit sille 50+miehelle?

Yleisimmät vaihtoehdot:

- ei

- YÄK, ei

- ei missään nimessä

- häiriköi ikäisiäsi!

Olen aina ihmetellyt sitä, millaisena Adoniksena rumat ja/tai lihavat (vanhat) miehet näkevät itsensä.

t. lesboksi useita kertoja nimitetty heteronainen 

Vierailija
42/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on (jostain käsittämättömästä syystä) tuollainen kaveri, tosin alle 30 v tyypistä kyse. Porsas jaksaa jauhaa aina kaikenmaailman läskeistä ämmistä, miten ei ainakaan tuon kanssa lähtisi mihinkään kun se on niin lihava.

Kerran ärsytyskynnykseni ylittyi, ja täräytin ukolle että on sitä hänellekin kertynyt ainakin yksi ylimääräinen leuka kaulaan. Loukkaantui verisesti sydänjuuriaan myöten. Lämmitti mun sydäntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on mennyt suopo.rsaalla tuntemattoman validit kommentit tunteisiin. Ja kalkkunakerho heti peesaamassa. Noh, onneksi lihavuudes.tanne johtuen ette täällä ole enää pitkään veromarkkoja tuhlaamassa.

Nautitko kovastikin noista suopo.rsaita koskevista unelmistasi? Muukin fauna kivasti mukana, zoofilia ja läskiferitisimi nostelee rumaa päätään siellä? Ja näköradio kertoo, minkälaiset muhkeat mammat istuvat ruudun toisella puolella?

Pitäiskö sun hakeutua hoitoon, nuo harhasi alkavat kuulosta aika vammauttavilta jo...

Huutista projisoinneille. Taitaa oma obeesius ja selibaatti ahdistaa ja bentsopurkki tyhjyyttä humista. Ortografiasta pitkä miinus, mutta näköradiosta plussaa. Tällä sanareliikillä todistit olevasi vanha, mutta viisautta ei näemmä ole vuosikymmenten aikana tarttunut. Myötistä sille. Lihav.uus nyt vain on sairasta ja siitä pitää aina muistutella, koska se loppupeleissä aina ajautuu meidän hyvätuloisten maksettavaksi, kun suomursut makaacat passattavana ja ruukaavat vielä olemaan pokkuroimatta lääkärien ja ravitsemusterapeuttien tahtoon. Lisää hiilaria vaan nassuun.

Arvostin "meidän hyvätuloisten" -vitsiäsi.

Onko äiti lopulta nostanut viikkorahaasi, jotta jonne saisi edes rahalla ostettua seuraa? :D

Vierailija
44/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautin iän ja kilpirauhasen vajaatoiminnan takia ohentuneet hiukset lyhyiksi ja kaljuuntuvat keski-ikäiset miehet on kommentoineet esimerkiksi Facebookissa, kuinka pitkät hiukset olis paremmat

Vierailija
45/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkautin iän ja kilpirauhasen vajaatoiminnan takia ohentuneet hiukset lyhyiksi ja kaljuuntuvat keski-ikäiset miehet on kommentoineet esimerkiksi Facebookissa, kuinka pitkät hiukset olis paremmat

Ei helvetti. :D Vastaa seuraavaksi että niin olisi, pitäiskö sun hankkia itelles peruukki?

/42

Vierailija
46/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katos, sika on oppinut puhumaan!"

Vierailija
47/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on (jostain käsittämättömästä syystä) tuollainen kaveri, tosin alle 30 v tyypistä kyse. Porsas jaksaa jauhaa aina kaikenmaailman läskeistä ämmistä, miten ei ainakaan tuon kanssa lähtisi mihinkään kun se on niin lihava.

Kerran ärsytyskynnykseni ylittyi, ja täräytin ukolle että on sitä hänellekin kertynyt ainakin yksi ylimääräinen leuka kaulaan. Loukkaantui verisesti sydänjuuriaan myöten. Lämmitti mun sydäntä.

Huutista voimafantasioille. Niin kutsuttua husuilua eli tarina joka voisi periaatteessa olla totta, mutta on täysin keksitty. Miksi valehtelet teinien provoilupalstalla.

Vierailija
48/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm..eihän mies sanonut itsestään mitään. Ainoastaan sinusta. Mistä siis päättelit, että hän on sokea itselleen?

Sivusta: arvostella ei voi - ainakaan negatiivisesti - jos ei ole itsellä varaa.

Totta kai voi. Mutta eihän se välttämättä aina edes ole arvostelua vaan jonkin asian toteamista. Jos minua 30 kiloa painavampi henkilö sanoo minua lihavaksi, hän on yhtä oikeassa kuin minua 30 kiloa laihempi henkilö sanoessaan minua lihavaksi. Sillä minä olen lihava, ylipainoa on noin 30 kiloa. Tosiasia mikä tosiasia. Ei se ole riippuvainen siitä, kuka asian sanoo.

Tosi, mutta siinä vaiheessa itsellä ei kyllä jää huomaamatta sen sanojan lihavuus, vaan takerrun siihen.

Vierailija
49/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin arvosteli porsaan näköinen vanha ukkeli, onneksi hänellä ei ole poikia mutta kaksi porsaan näköistä tytärtä kyllä löytyi.

Vierailija
50/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella, kun aloin saamaan naisellisia muotoja ja vartaloni oli/on mallia päärynä, niin sain kuulla kaikkea miksi tissini ei kasva, mutta pers leviää, olin läskiperse, hehtoperse, hevonen ja mitä kaikkea pojat keksivätkään... Lukiossa sitten tuo pahin kiusaajapoika lihosi ja kysyin häneltä, että miksi hänen maha vaan kasvaa, mutta ei hartiat, niin meni aika vaikeaksi eikä tykännyt :) itselle tuli kyllä parempi olo.

Vierailija
51/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin arvosteli porsaan näköinen vanha ukkeli, onneksi hänellä ei ole poikia mutta kaksi porsaan näköistä tytärtä kyllä löytyi.

Minusta porsas on ihan kaunis.

Vierailija
52/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta porsas on ihan kaunis.

Onhan se porsas kaunis, vaan onko porsaan näköinen mies :D

Vierailija
53/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kommentoijien joukossa ollut myös tuuheatukkaisia ja jykeväleukaisia keski-ikäisiä miehiä?

Vierailija
54/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista voimafantasioille. Niin kutsuttua husuilua eli tarina joka voisi periaatteessa olla totta, mutta on täysin keksitty. Miksi valehtelet teinien provoilupalstalla.

Mikäs sinua nyt alkoi ahdistaa? Miten ihmeessä tuo kommenttini voi edes tuoda mieleen voimafantasian? :D Taidetaan ymmärtää se sana aika eri tavoin.

Pitäskö sun heittää samaan syssyyn kaikki tietämäsi u.lisanat?

/42

Vierailija
55/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavan näköinen porsas sanoi minua hoikaksi.

Vierailija
57/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm..eihän mies sanonut itsestään mitään. Ainoastaan sinusta. Mistä siis päättelit, että hän on sokea itselleen?

Sivusta: arvostella ei voi - ainakaan negatiivisesti - jos ei ole itsellä varaa.

Miten estät ja mikä on sanktio?

Vierailija
58/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-60-luvuilla syntyneet miehet ovat ”mukaherrasmiehiä”. Ulkoaopeteltujen, kliseisten kohteliaisuuksien takaa paljastuu aina opportunistinen, sadistinen narsisti. Naisen arvostaminen on yhä puhdas nolla. Ulkonäköä tosiaan härkitään, eikä siinä tajuta olevan mitään vikaa. Sodan trauma yhä elävänä perittynä vanhemmilta, jonka lisäksi hyvin pinnalliset ja sovinistiset arvot. Ei nykymaailmaa.

Juuri näin. Nykyisen naisvihan syy löytyy juuri niistä sotaveteraaneista, jotka rintamalta kotiin tultuaan hakkasivat vaimonsa ja lapsensa. On siinä vitunmoinen sankari, kun uskaltaa käydä käsiksi naisiin ja lapsiin. Perheväkivalta siirtyy sitten perintöjä isältä pojalle ja suoraan nykyaikaan asti. 

Vierailija
59/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten estät ja mikä on sanktio?

Kuin suoraan sovinistisian suusta. "Minä voin haukkua naisia päin naamaa keskellä katua, koska naiset eivät voi estää ja sanktioita ei tule". 

Se sanktio pitäisi olla häpeäntunne miehen omassa sydämessä (ja muiden miesten halveksunta) mutta useimmat miehet ovat empatiakyvyttömiä luusereita.  

Vierailija
60/62 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikei? nokkela? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuinka se kehtaa kirjoitti:

Kysyit miten ihminen voi olla niin sokea itselleen,tarkoititko itseäsi?

Kuvitteletko olevasi nokkela? Et ole, jonka lisäksi et osaa oikeinkirjoitusta. Häivy.

Pilikuvviilaaja,missä se virhe on?

Kysyvvaa.

Yritätkö olla hauska vai etkö oikeasti huomaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä