Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porsaan näköinen, 50+ mies sanoi minua lihavaksi

Vierailija
08.12.2019 |

Miten ihminen voi olla niin sokea itselleen?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuinka se kehtaa kirjoitti:

Kysyit miten ihminen voi olla niin sokea itselleen,tarkoititko itseäsi?

Kuvitteletko olevasi nokkela? Et ole, jonka lisäksi et osaa oikeinkirjoitusta. Häivy.

Pilikuvviilaaja,missä se virhe on?

Kysyvvaa.

Vierailija
22/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä tässä maailmassa ja tämä kyseinen herrasmies tiesi tämän faktan. Naisen taas kuuluu olla kaunis ja laiha. Ole onnekas että mies kertoi sinulle että olet lihava jos et sitä itse tajua. Eikun laihduttamaan hop hop

Siinä olet oikeassa, että _ihmisen_ ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä. Sen sijaan kaiken muun suoltamasi osalta kaipaat lääkitystä ja lataamokeikkaa. Oletko insestin uhri? Kuulostat siltä.

Vieläkö olet täällä? Ulos nyt sieltä keittiöstä ja laihduttamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen käytös voi pahimmillaan halvaannuttaa. Minun kohdallani jäin vuoksiksi ”sisälle” - sairastin muutoinkin. En tiedä mikä tällä ikäluokalla on vialla, mutta naisten esineellistäminen ja kiusaaminen on kuin verissä.

Vierailija
24/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen käytös voi pahimmillaan halvaannuttaa. Minun kohdallani jäin vuoksiksi ”sisälle” - sairastin muutoinkin. En tiedä mikä tällä ikäluokalla on vialla, mutta naisten esineellistäminen ja kiusaaminen on kuin verissä.

50-60-luvuilla syntyneet miehet ovat ”mukaherrasmiehiä”. Ulkoaopeteltujen, kliseisten kohteliaisuuksien takaa paljastuu aina opportunistinen, sadistinen narsisti. Naisen arvostaminen on yhä puhdas nolla. Ulkonäköä tosiaan härkitään, eikä siinä tajuta olevan mitään vikaa. Sodan trauma yhä elävänä perittynä vanhemmilta, jonka lisäksi hyvin pinnalliset ja sovinistiset arvot. Ei nykymaailmaa.

Vierailija
25/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on mennyt suopo.rsaalla tuntemattoman validit kommentit tunteisiin. Ja kalkkunakerho heti peesaamassa. Noh, onneksi lihavuudes.tanne johtuen ette täällä ole enää pitkään veromarkkoja tuhlaamassa.

Vierailija
26/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko lihava?

Vierailija
27/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä se asiaa muuttaa, että minkä näköinen lihavuudestasi sanova on.

Jos ole läski niin olet.

Jos asia kiusaa, tee sille jotain tai opettele elämään sen kanssa.

Vierailija
28/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on mennyt suopo.rsaalla tuntemattoman validit kommentit tunteisiin. Ja kalkkunakerho heti peesaamassa. Noh, onneksi lihavuudes.tanne johtuen ette täällä ole enää pitkään veromarkkoja tuhlaamassa.

Hyvä kommentti ihme misandriaa täällä heti aamusta. Tainnut mammoilla onnellisuuspillerit olla vielä ottamatta.

Vierailija
29/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko tämä livenä vai netissä? Millainen tilanne, yrittikö se vongata ja torjuit vai miksi päädyitte tällaiseen sananvaihtoon?

Vierailija
30/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on ajattelu että toisen lihavuuden saisi huomata vain jos itse on hoikka ja hyvännäköinen, ei ole ikäänkuin "oikeutta" lihavan nähdä muiden lihavuuta.

Vierailija
31/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha sikoja kaikki.

Vierailija
32/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misogynistit heti sunnuntaiaamuna tikkana paikalla naisia haukkumassa. Ei tainnut eilenKÄÄN tapahtua mitään av-trolluasta kummempaa? Sekö tässä sitten närästää? Mammojen vika, joten kostetaan niille haukkumalla... mitä keksittäis? Joo, uusi ja raikasi idea: sanotaan niitä läskeiksi!

Pojat, ootte säälittäviä. Ihan oikeesti.

Vierailija
33/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa on ajattelu että toisen lihavuuden saisi huomata vain jos itse on hoikka ja hyvännäköinen, ei ole ikäänkuin "oikeutta" lihavan nähdä muiden lihavuuta.

Outoa on ajattelu että toisen lihavuudesta saisi huomautella olipa itse minkänäköinen hyvänsä, ei ole ikäänkuin ymmärrystä käytöstavoista. Sinänsä ei hämmästytä, kun asialla ovat nämä palstalla majaa pitävät ulipojat, joilla mitään käsitystä mistään muustakaan normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen kuuluvasta.

Vierailija
34/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautitko kovastikin noista suopo.rsaita koskevista unelmistasi? Muukin fauna kivasti mukana, zoofilia ja läskiferitisimi nostelee rumaa päätään siellä? Ja näköradio kertoo, minkälaiset muhkeat mammat istuvat ruudun toisella puolella?

Pitäiskö sun hakeutua hoitoon, nuo harhasi alkavat kuulosta aika vammauttavilta jo...

Vierailija
35/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oletko sinä lihava? Missä yhteydessä "possumies" kommentoi noin ikävästi?

Vierailija
36/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautitko kovastikin noista suopo.rsaita koskevista unelmistasi? Muukin fauna kivasti mukana, zoofilia ja läskiferitisimi nostelee rumaa päätään siellä? Ja näköradio kertoo, minkälaiset muhkeat mammat istuvat ruudun toisella puolella?

Pitäiskö sun hakeutua hoitoon, nuo harhasi alkavat kuulosta aika vammauttavilta jo...

Huutista projisoinneille. Taitaa oma obeesius ja selibaatti ahdistaa ja bentsopurkki tyhjyyttä humista. Ortografiasta pitkä miinus, mutta näköradiosta plussaa. Tällä sanareliikillä todistit olevasi vanha, mutta viisautta ei näemmä ole vuosikymmenten aikana tarttunut. Myötistä sille. Lihav.uus nyt vain on sairasta ja siitä pitää aina muistutella, koska se loppupeleissä aina ajautuu meidän hyvätuloisten maksettavaksi, kun suomursut makaacat passattavana ja ruukaavat vielä olemaan pokkuroimatta lääkärien ja ravitsemusterapeuttien tahtoon. Lisää hiilaria vaan nassuun.

Vierailija
37/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista projisoinneille. Taitaa oma obeesius ja selibaatti ahdistaa ja bentsopurkki tyhjyyttä humista. Ortografiasta pitkä miinus, mutta näköradiosta plussaa. Tällä sanareliikillä todistit olevasi vanha, mutta viisautta ei näemmä ole vuosikymmenten aikana tarttunut. Myötistä sille. Lihav.uus nyt vain on sairasta ja siitä pitää aina muistutella, koska se loppupeleissä aina ajautuu meidän hyvätuloisten maksettavaksi, kun suomursut makaacat passattavana ja ruukaavat vielä olemaan pokkuroimatta lääkärien ja ravitsemusterapeuttien tahtoon. Lisää hiilaria vaan nassuun.

Kesti aika kauan ennen kuin sait oksennettua tämän fraasikokoelmasi tänne. Menikö ensimmäiset puoli tuntia itkua nieleskellessä? :)

Vierailija
38/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ miehet on aina olleet sellaisia. Itsellä saa olla iso kaljamaha kuin odottaisi kolmosia ja naama kuin petolinnun perse ripulissa, mutta annas olla jos nuorempi nainen ei ole kuin Marilyn Monroe nuorena, niin siitä saa kuulla pyytämättä kaikki yksityiskohdat.

Vierailija
39/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, oletko sinä lihava? Missä yhteydessä "possumies" kommentoi noin ikävästi?

Turhaan kyselet. Tämä on taas yksi näistä ulipoikien provoketjuista, joiden ainoa tarkoitus on päästä läskittelemään naisia. (Raukkojen ainoa elämänsisältö, joten olen olevinani mukana jutussa tämön aamukahvikupillisen ajan, kun säälittää moiset ressukat.)

Vierailija
40/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm..eihän mies sanonut itsestään mitään. Ainoastaan sinusta. Mistä siis päättelit, että hän on sokea itselleen?

Sivusta: arvostella ei voi - ainakaan negatiivisesti - jos ei ole itsellä varaa.

Totta kai voi. Mutta eihän se välttämättä aina edes ole arvostelua vaan jonkin asian toteamista. Jos minua 30 kiloa painavampi henkilö sanoo minua lihavaksi, hän on yhtä oikeassa kuin minua 30 kiloa laihempi henkilö sanoessaan minua lihavaksi. Sillä minä olen lihava, ylipainoa on noin 30 kiloa. Tosiasia mikä tosiasia. Ei se ole riippuvainen siitä, kuka asian sanoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä