Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porsaan näköinen, 50+ mies sanoi minua lihavaksi

Vierailija
08.12.2019 |

Miten ihminen voi olla niin sokea itselleen?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele miten somia lapsia teille ois tullu,pikkupossut on somia!

Vierailija
2/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni keski-ikäinen mahakas, kaljuuntunut ja mätisäkin näköinen mies on hukannut peilikuvansa. Silti - huolimatta omasta irvikkuudesta - ollaan arvostelemassa naisia. Ei ihme että setämiesinho on levinnyt kulovalkea tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit miten ihminen voi olla niin sokea itselleen,tarkoititko itseäsi?

Vierailija
4/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka se kehtaa kirjoitti:

Kysyit miten ihminen voi olla niin sokea itselleen,tarkoititko itseäsi?

Kuvitteletko olevasi nokkela? Et ole, jonka lisäksi et osaa oikeinkirjoitusta. Häivy.

Vierailija
5/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ikävää arvostella kenenkään ulkonäköä...

Vierailija
6/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..eihän mies sanonut itsestään mitään. Ainoastaan sinusta. Mistä siis päättelit, että hän on sokea itselleen?

Vierailija
7/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm..eihän mies sanonut itsestään mitään. Ainoastaan sinusta. Mistä siis päättelit, että hän on sokea itselleen?

Sivusta: arvostella ei voi - ainakaan negatiivisesti - jos ei ole itsellä varaa.

Vierailija
8/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta että kysyt tällaista! Narsistisetämies Vaasasta? Kiusaat ja alustat sairaita ja heikompiasi?

Vierailija
9/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ap sanoit sille 50+miehelle?

Vierailija
10/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: arvostella ei voi - ainakaan negatiivisesti - jos ei ole itsellä varaa.

No voihan, juurihan tämä mies teki niin. Eihän se korrektia ole, mutta ei mahdotonta.

Vierailija
11/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi sanoa narsistiselle kiusaajalle ja häiriintyneelle ihmiselle yhtään mitään?

Ap

Vierailija
12/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi sanoa narsistiselle kiusaajalle ja häiriintyneelle ihmiselle yhtään mitään?

Ap

No totuus on näköjään satuttanut sinua. Pitäisikö asialle sitten tehdä jotakin? Joko voimaantua body positive -hengessä tai sitten vaihtoehtoisesti laihduttaa?

Vierailija
13/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annoit pakit, niin se oli yritys loukata, kun kehtasit kieltäytyä. Ylipäätään henkilö, joka sanoo toiselle noin, on moukka. Joten sinä olet voittaja.

Vierailija
14/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä nyt jankataan.

Vierailija
15/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No totuus on näköjään satuttanut sinua. Pitäisikö asialle sitten tehdä jotakin? Joko voimaantua body positive -hengessä tai sitten vaihtoehtoisesti laihduttaa?

Älä jaksa. Aika on palauttaa setämiehet käytöstapojen maailmaan. En ole pyytänyt arvostelua, enkä sitä myöskään ota vastaan - etenkään itse kaksi kertaa pahemmilta.

Vierailija
16/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hän väärässä?

Vierailija
17/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä tässä maailmassa ja tämä kyseinen herrasmies tiesi tämän faktan. Naisen taas kuuluu olla kaunis ja laiha. Ole onnekas että mies kertoi sinulle että olet lihava jos et sitä itse tajua. Eikun laihduttamaan hop hop

Vierailija
18/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä tässä maailmassa ja tämä kyseinen herrasmies tiesi tämän faktan. Naisen taas kuuluu olla kaunis ja laiha. Ole onnekas että mies kertoi sinulle että olet lihava jos et sitä itse tajua. Eikun laihduttamaan hop hop

Siinä olet oikeassa, että _ihmisen_ ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä. Sen sijaan kaiken muun suoltamasi osalta kaipaat lääkitystä ja lataamokeikkaa. Oletko insestin uhri? Kuulostat siltä.

Vierailija
19/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä jaksa. Aika on palauttaa setämiehet käytöstapojen maailmaan. En ole pyytänyt arvostelua, enkä sitä myöskään ota vastaan - etenkään itse kaksi kertaa pahemmilta.

No miten siis konkreettisesti teet tämän palautuksen? Varsinkaan kun et edes sanonut miehelle mitään heittonsa jälkeen. Meinaatko, että hän ja monet muut setämiehet ovat nyt täällä vauvapalstalla lukemassa sun vuodatusta?

Vierailija
20/62 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava äijä. Ja vielä ihmetellään feminismin nousua! Nämä alistajasaastat kasvattavat myös pojistaan samanlaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä