Kumpi Jokeri on parempi tämä Heath Ledgerin vai se uusin? Vai se 60-luvun sarjan?
Kommentit (28)
Ikävää, että Ledgerillä kilahti jokerointi nuppiin vähän liiankin kanssa. Toivotaan, ettei Phoenixille käy samoin, kun vaikuttaa myös aika lailla paneutuneen rooliinsa.
Mä oon niin yksin mielipiteeni kanssa, mutta en jotenkin yhtään tykkää Heath Ledgerin Jokerista. Ehkä se hype vaan meni yli näyttelijän kuoleman jälkeen, mutta en lämpene.
Joaquin Phoenixin Jokerissa sen sijaan on sellaista hienovireisyyttä ja syvyyttä. Okei, toki leffakin on ihan erilainen, mutta mielestäni Phoenix pesee Ledgerin mennen tullen.
Ledgerin Jokeri on melko aggressiivinen koko ajan. Peeniksin Jokeri ei lähtökohtaisesti ollut aggressiivinen ollenkaan, kunnes...
Joaquin Phoenix.
Toisena Jack Nicholson.
Romero ja Nicholson
Phoenix on kyllä paaaaljon parempi kuin se Ledgerin ylihypetetty Jokeri, elokuva ei vain ole tarpeeksi hyvä
Joaquin Phoenixin Joker on minulle ainoa oikea
N26
Romerohan oli roolista niin kiinnostunut, että kieltäytyi ajamasta viiksiään.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin yksin mielipiteeni kanssa, mutta en jotenkin yhtään tykkää Heath Ledgerin Jokerista.
Et ole. Ei ollut hyvä hahmo eikä tulkinta tuo ja tosiaan täysin ylihypetetty.
Vierailija kirjoitti:
Romerohan oli roolista niin kiinnostunut, että kieltäytyi ajamasta viiksiään.
Kuusikymppinen gay-ukko, jolle viiksensä olivat varmaan kaikki kaikessa. Kertoo siitä kuinka hyvä oli tuossa roolissa kun eivät ottaneet jotain siloposkea tilalle.
Ledgerin ehdottomasti. Phoenixin Jokeri on myös aivan helvetin hyvä, mutta Ledgerin Jokeri kolahtaa muhun vaan paremmin. Tykkään myös Monaghanin Jokerista Gotham-sarjassa ja tiettyjen videopelien Jokerista.
Ledgerin Jokerissa ei ollut mitään syvyyttä tai muutakaan tarttumapintaa. Täysin turha hahmo näyttävän pintansa alla.
Elokuvat olivat niin erilaisia, etten pysty valitsemaan. Molemmat olivat upeita rooleissaan, mutten osaisi kuvitella roolien vaihtoa päittäin.
Vierailija kirjoitti:
Joaquin Phoenixin Joker on minulle ainoa oikea
N26
Montako kertaa olet leffan käynyt kattomassa?
Miksi niitä pitää vertailla keskenään? Mielestäni melkein jokainen Jokeri on sopinut täydellisesti siihen elokuvaan jossa ne ovat olleet.
Heath Ledger oli upea Jokeri, mutta uusin taitaa kyllä viedä voiton. Eli ylivoimaisesti paras on Joaquin Phoenix.