Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nainen toiselle kierrokselle?

Vierailija
07.12.2019 |

Olen tylsä, tavallinen, järkevä, vähän hiljainen, introvertti, hyvässä työssä, liikunnallinen, kotona viihtyvä, lomamatkoilla viihtyvä, monipuolisesti asioita kokeileva joskus, komeaksikin sanottu, yli nelikymppinen vuoroviikkoisä.

Mitä pitäisi tehdä, että löydän vastaavan naisen, ja että molemmat tuntevat vetoa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder?

Vierailija
2/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet lapset on paha juttu. Onnea etsintään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kuvasit just mut, muuten sama mutta oon nainen :) Miten me kohdattais?

Vierailija
4/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä kuvasit just mut, muuten sama mutta oon nainen :) Miten me kohdattais?

Mehän voitais kohdata jos asutaan pääkaupunkiseudulla molemmat :)

Vierailija
5/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne niin pienet lapset ole. Ja olinkin etsimässä vastaavaa naista, että sama se on sitten molemminpäin.

Vierailija
6/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen tylsä, mutta toisinaan maailmaa pelastava supersankari" joopajoooooo

Vierailija
7/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne niin pienet lapset ole. Ja olinkin etsimässä vastaavaa naista, että sama se on sitten molemminpäin.

Tämä onkin varmaan toimivin ratkaisu.

Vierailija
8/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen tylsä, mutta toisinaan maailmaa pelastava supersankari" joopajoooooo

Supersankarista ei ollut kyllä puhetta.

Vierailija
9/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin kaltaistasi miestä ja löysin sellaisen treffipalstalta tänä vuonna. Ollaan molemmat yli nelikymppisiä ja täydellinen mätsi toisillemme. Kuvaile nuo kaikki ja myös se mitä olet hakemassa profiilissasi, niin oikeanlaiset naiset osaavat ottaa yhteyttä. Ja ole tietenkin myös itse aktiivinen.

Vierailija
10/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselle kierrokselle. Lopeta se juokseminen ja pysähdy.

Vierailija
11/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä meni vikaan ensimmäisellä kierroksella?

Vierailija
12/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin kaltaistasi miestä ja löysin sellaisen treffipalstalta tänä vuonna. Ollaan molemmat yli nelikymppisiä ja täydellinen mätsi toisillemme. Kuvaile nuo kaikki ja myös se mitä olet hakemassa profiilissasi, niin oikeanlaiset naiset osaavat ottaa yhteyttä. Ja ole tietenkin myös itse aktiivinen.

Hyvä kuulla, että mätsi löytyi. Olenkin yhdellä palstalla. En ole ihan noin kuvaillut, mutta kuvaillut kuitenkin. Välillä on syntynyt keskustelua, mutta ilmeisesti olen vaan niin tylsä, että ne keskustelut hyytyy melko nopeasti. En tiedä. Kai se pitää Tinderiäki jossain vaiheessa kokeilla, vaikkei yhtään huvittais.

Vierailija
13/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä meni vikaan ensimmäisellä kierroksella?

Long story, mutta aina ei kaikki tarinat ole luotu onnistumaan.

Vierailija
14/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiselle kierrokselle. Lopeta se juokseminen ja pysähdy.

Oon mä pysähtynytkin. Yksin on myös mukavaa, mutta sitten taas toisaalta. En nyt lopullisesti ajatellut yksinkään viettää loppuelämääni, vaikken sitäkään pidä mahdottomana ajatuksena.

Vierailija
15/30 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron, miten meillä meni, jos vaikka saisit siitä uutta näkökulmaa: En ollut vaikean eron jälkeen henkisesti valmis vakavaan parisuhteeseen (jonkinlaista sitoutumisen kammoa), mutta kaipasin kovasti fiksun ja sellaisen ihan normaalin miehen seuraa, ystävyyttä ja kosketusta. Nettideitissä yhteyttä otti mies, joka vaikutti järkevältä. Hän ehdotti seuraavalle illalle tietyn kellonajan, jolloin juteltaisiin siellä nettideitissä, mikä vetosi minuun kovasti. Tavattiin pian ja nähtiin muutaman kerran. Ei seksiä ja hän tarjosi mukisematta kaiken. Aika nopeasti ehdotin, että otettaisiinko sellainen kesäromanssi, ollaan reilusti yhdessä, mutta ei säädetä mitään loppuelämää eikä kerrota kellekään mistään seurustelusta. Että katsotaan sitten syksyllä, mitä tehdään. Kesä oli ihana, tehtiin vaikka mitä yhdessä. Syyskuun alussa sitten juteltiin, että jatketaan nyt vielä jouluun saakka. Ollaan tässä syksyn kuluessa pikkuhiljaa tutustuttu toistemme perheisiin. Hän on vakava ja introvertti, erilainen mies kuin mihin olin ajatellut ihastuvani, mutta koen sielunrauhaa hänen läsnäolostaan ja edelleen kasvavaa eroottista vetoa häntä kohtaan. Ei sovita enää uutta raja-aikaa romanssille, jatketaan hamaan tulevaisuuteen.

Vierailija
16/30 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa todella hienolta. Olet kohdannut ilmeisesti oikein kivan miehen. Etkä itsekään ole sellainen nainen, joka vaatii ensitreffeillä poistamaan facebookista kaikki muut naisihmiset - noin karrikoituna. Tältä palstalta luin tuollaisenkin kokemuksen jollakin olleen treffeillä.

Vierailija
17/30 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis, koska ap haluaa kumppanin, jolla on myös lapsia.

Miehet tuntuvat aina haluavan, että toisella kierroksella muutetaan heti yhteen ja saadaan uusi kodinhoitaja ja asuinkustannusten jakaja. Olen lapseton hieman introvertti nainen, ja sopisi hyvin seurustella joka toinen viikko ja olla toinen viikko oman kodin rauhassa. Juuri koskaan tällainen ei sovi miehelle. Uskoisin, että lapsillekin on parempi, kun kotiin ei heti änkeä vierasta aikuista. Yhteenmuutto palvelee siis vain vanhemman tarvetta ja kaikki muut joustavat ja kärsivät.

Voitteko valaista asiaa, miksi pitää heti muodostaa uusperhe?

Vierailija
18/30 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihmissuhteita ei voi elää viipaleissa, niin että olisi ikäänkuin kaksi perhettä: minä ja lapset tällä viikolla, minä ja seurustelukumppani ensi viikolla.

Vierailija
19/30 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulostaa todella hienolta. Olet kohdannut ilmeisesti oikein kivan miehen. Etkä itsekään ole sellainen nainen, joka vaatii ensitreffeillä poistamaan facebookista kaikki muut naisihmiset - noin karrikoituna. Tältä palstalta luin tuollaisenkin kokemuksen jollakin olleen treffeillä.

En tietenkään tiedä kaikkea, mitä mies on omassa päässään ajatellut. Jokin minussa tai meissä on kuitenkin saanut hänet pitämään kiinni suhteestamme. Olemme molemmat aika itsenäisiä ja uskon, että tälle suhteelle piti antaa aikaa ja rauhaa kasvaa.

Vierailija
20/30 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihmissuhteita ei voi elää viipaleissa, niin että olisi ikäänkuin kaksi perhettä: minä ja lapset tällä viikolla, minä ja seurustelukumppani ensi viikolla.

Mielenkiintoinen näkökulma. Itse olen eri mieltä. Olen ollut jo vuosia etäsuhteessa lapsettoman miehen kanssa, itselläni on kaksi kouluikäistä lasta. Etäsuhde on ollut itselleni helpottava asia, koska ei ole mitään paineita edes siitä, että pitäisi tavata vähän väliä. Itse en halua sekoittaa lasteni elämää vieraalla ihmisellä. He ovat toki kumppanini tavanneet ja muutamia reissuja olemme yhdessä tehneet mutta mieluiten teen nekin joko kolmestaan lasten kanssa tai kahdestaan kumppanini kanssa. Minusta tällainen diili on sellainen rusinat pullasta -tilanne. Molemmat saavat rauhassa elää omaa arkeaan, ja aina kun nähdään niin se on laatuaikaa aikuisten kesken. Toki jaamme arkisiakin asioita puhelimen välityksellä ja juttelemme arkisista asioista kun tapaamme. Mutta muutenhan se on yhtä juhlaa :)

Voin oikeasti suositella. Lapsetkin ovat rätyyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme