Missä tapasit nykyisen puolisosi/seurustelukumppanisi?
Kommentit (77)
Tinderissä. Ilman sitä emme olisi koskaan tavanneet ja olisin todennäköisesti muuttanut pois.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on outoa, että noin moni löytää parisuhteen työpaikalta.
Minusta taas ei. Töissä ollaan usein enmmän kuin kotona (hereillä) ja siellä on helppo tutustua ihmiseen syvällisemmin kuin baaritiskillä. Viimeiset kolme ihastustani ovat kaikki olleet töistä - parisuhdetta ei niistä tullut, mutta toisaalta ihan hyvin olisi voinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestä myös. Mun työpaikalla ei ole oman ikäisiä sinkkuja ollut koskaan.
M37
Hmmm, mä oon viimeiset 7 vuotta ollut ulkomailla toimistotöissä, ja meillä on lähes yli puolet työntekijöistä alle 40-vuotiaita ja todella monet myös sinkkuja (lähteneet ulkomaille onnea ja seikkailuja etsimään). Tämän jälkeen tuntuisi kauhealta olla työpaikalla, jossa olisi vain kourallinen "väärän ikäisiä" työkavereita, kun nytkin meitä on yli 500 ja periaatteessa koska tahansa voi tavata kenet tahansa (joka kuukausia aloittaa uusia).
Ja huom. en ole koskaan edes deittaillut töistäni ketään. Mutta uusien miesten tapaaminen on aina sinkkunaiselle kiinnostavaa, miksei olisi!
Miehen takapihalla 13-vuotiaina. Soitin miehen siskon kanssa samassa bändissä ja olin heillä käymässä. Juoruiltiin siskon kanssa teltassa ja mies (silloin vielä poika :D) tuli juttelemaan siihen ulkopuolelle. Ihastui kuulemma jo siinä vaiheessa.
Nyt olemme parikymppisiä, kihloissa, yksi lapsi ja toinen tulossa. Mies on sanonut että harvoin sitä elämän nainen vain ilmestyy omalle takapihalle.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketään kuka hommaa kumppanin työpaikalta.
Jotenkin oikeastaan ajatus siitä että flirttailee työkaverille tuntuu jotenkin nololta ja säälittävältä koska töissä ollaan töissä ja siellä ollaan kaikkk tasa-arvoisia ihmisiä.
Ei parisuhteen ole pakko alkaa flirttailusta. Omalla kohdallani löytyi samasta tiimistä, kun juttelimme ensin työasiaa, sitten henkilökohtaisempaa. Vieläkään emme ole töissä "flirttailleet". Vietimme kuitenkin 40+ tuntia viikossa vierekkäin ja huomaahan töissä ihmisestä aika paljon kaikenlaista - onko fiksu, kuinka ratkaisee ongelmia, kuinka kohtelee muita ihmisiä, miten reagoi stressiin tai konflikteihin, miten edustaa ja ilmaisee itseään, onko hyvä kommunikoija, valittaako koko ajan kaikesta... Lista on loputon - ja kaikki nämä ovat parisuhteelle paljon tärkeämpiä asioita kuin flirttailu.
Laivalla, ei Ruotsin- eikä Tallinnan-.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketään kuka hommaa kumppanin työpaikalta.
Jotenkin oikeastaan ajatus siitä että flirttailee työkaverille tuntuu jotenkin nololta ja säälittävältä koska töissä ollaan töissä ja siellä ollaan kaikkk tasa-arvoisia ihmisiä.Ei parisuhteen ole pakko alkaa flirttailusta. Omalla kohdallani löytyi samasta tiimistä, kun juttelimme ensin työasiaa, sitten henkilökohtaisempaa. Vieläkään emme ole töissä "flirttailleet". Vietimme kuitenkin 40+ tuntia viikossa vierekkäin ja huomaahan töissä ihmisestä aika paljon kaikenlaista - onko fiksu, kuinka ratkaisee ongelmia, kuinka kohtelee muita ihmisiä, miten reagoi stressiin tai konflikteihin, miten edustaa ja ilmaisee itseään, onko hyvä kommunikoija, valittaako koko ajan kaikesta... Lista on loputon - ja kaikki nämä ovat parisuhteelle paljon tärkeämpiä asioita kuin flirttailu.
Ihmetyttää tosiaan mitä ihmiset ajattelevat työpaikalla puolison tapaamisesta? Että jossain vesiautomaatilla kikatellaan ja nostellaan vahingossa pudonneita kyniä? Tai pikkujouluissa sitten hanat auki ja mopo käsistä? :D
Vierailija kirjoitti:
Tuleva mies on vielä tapaamatta
Tämä. Missähän tulevan miehen voisi tavata?
Vierailija kirjoitti:
Lavatanssikurssilla
Pitäisköhän itsekin mennä? Kun olen muutenkin vanhoillinen 🤔 millaista porukkaa noissa yleensä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Hmmm, mä oon viimeiset 7 vuotta ollut ulkomailla toimistotöissä, ja meillä on lähes yli puolet työntekijöistä alle 40-vuotiaita ja todella monet myös sinkkuja (lähteneet ulkomaille onnea ja seikkailuja etsimään). Tämän jälkeen tuntuisi kauhealta olla työpaikalla, jossa olisi vain kourallinen "väärän ikäisiä" työkavereita, kun nytkin meitä on yli 500 ja periaatteessa koska tahansa voi tavata kenet tahansa (joka kuukausia aloittaa uusia).
Ja huom. en ole koskaan edes deittaillut töistäni ketään. Mutta uusien miesten tapaaminen on aina sinkkunaiselle kiinnostavaa, miksei olisi!
Löytyykö niistä piireistä hyvää ja konservatiivista miestä, joka haluaa sitoutua? Ajattelin itsekin lähteä ulkomaille toimistotöihin.
Tapasimme leikkausalissa. Monta vuotta teimme vierekkäin töitä. Menimme sitten muitten yllätykseksi avoliittoon ja naimisiin. Emme seurustelleet ollenkaan. Nyt on aikuiset lapset ja olemme vielä onnellisia yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Minä olen kuntasektorilla ja suurinosa on 50v-eläkkeen välistä.
M37
Yliopistolla. Mies sanoi moi ja sille tielle jäin.