Paras/hauskin iskurepliikki?
Kerro mikä on paras sinulle osoitettu iskurepliikki.
Kommentit (11)
Hyvistä en tiedä, mutta huonoja ovat: oletko sinkku ja käytkö täällä usein.
Olisitko kiinnostunut ryhmäseksistä?
En ole, mutta voidaan me kaksistaan kokeilla miten sujuu. Ja vuoden verran sujui oikein hyvin =)
Sinulla on hyvännäköinen paita. Se näyttäisi vielä paremmalta mun makuuhuoneen lattialla.
Mä pokaan tän sun kaverin ni sä voit ottaa mun kaksoiveljen.
"Haluatko tulla minun luokseni toteamaan, etten saa jännitykseltä seisomaan ja sen jälkeen sängyn laidalle lohduttamanaan, kun itken kuinka en ole arvoksesi. Lopulta voimme kuunnella Kingston Wallia ja ihmetellä vinyylikokoelmaani."
Olemme olleet nyt seitsemän vuotta yhdessä, eikä ole tarvinnut sängyn laidalla lohduttaa ;)
"Mä meen nyt pissille ;)" sanoi eräs jätkä mulle baarissa, kun seisoin vessojen edessä ja hän oli menossa vessaan. Ilmeisesti yritti silmää iskemällä vinkata että lähtisin hänen kanssaan sinne vessaan. :D
Haluatko hyvää seksiä? Ai et? No lähde sitten mun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
"Haluatko tulla minun luokseni toteamaan, etten saa jännitykseltä seisomaan ja sen jälkeen sängyn laidalle lohduttamanaan, kun itken kuinka en ole arvoksesi. Lopulta voimme kuunnella Kingston Wallia ja ihmetellä vinyylikokoelmaani."
Olemme olleet nyt seitsemän vuotta yhdessä, eikä ole tarvinnut sängyn laidalla lohduttaa ;)
Oi, Kingston Wall!
Mä oon joskus iskenyt miehen, jota olin jo pidempään katsellut menemällä hänen eteensä ja sanomalla ”Suutele mua”. Se suuteli ja olimme yhdessä kolmisen vuotta. Tämä tosin aika riskiveto 😅
Paras ja kaiken l7säksi toteutunut oli kun eräs mies kysyi: "Mennäänkö toteuttamaan seksifantasiasi" ja mehän menimme ja ihanaa oli.