Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kaljaa kaupasta eikä myyjä kysynyt henkkareita = että näytän yli 30vuotiaalle hänestä?

Vierailija
07.12.2019 |

Pikku k market oli eikä ruuhkaa ollut. Ikää vasta 20v :(

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etenkin nuo isot ketjut on tositarkkoja eli olet ikä lopun näköinen. Mä oon 38v ja yhä kysytään henkkareita mm. Sytkäriä tai tulitikkuja ostaessa ja etenkin alkoa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot vakiasiakas ni normaalia.

Vierailija
4/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vakiasiakas. T.ap

Vierailija
5/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee reklamaatio ja kunnianloukkaussyyte. Törkeää käytöstä myyjältä.

Vierailija
6/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulis kyllä, että kysytään! Itse kyselen 18-40-vuotiaita. Nykyään alaikäiset eivät edes yritä ostaa, kun papereita kysytään ahkerasti. Monesti juuri ja juuri täysi-ikäiset näyttävät oma-aloitteisesti henkkarit. Mielestäni hyvä tapa.

Vierailija
7/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 26-vuotias ja ei kysytty tänään. En ole sinänsä vanhemman näköinen ollenkaan. 

Oli lapset mukana, jotka kiljuivat äitiä jonossa ja ehkä kassa fiksuna päätteli, että neljä- ja kaksivuotiaan äiti kuitenkin on sen yli 18, mikä tietysti on tämä lain mukaan menevä raja myydä. 

Vierailija
8/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa joskus kysyttiin paperit, sanoin ettei oo mukana. Myytiin silti olutta! Mitä tästä pitäisi ajatella? 🤔

Vierailija
10/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä voi myös näyttää itse ihan vapaaehtoisesti.

Vierailija
11/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavuuksiin asti mennyt tämä. 

Tänään Alkossa edelläni kysyttiin aivan selkeästi nelikymppiseltä naiselta papereita.  Tiedän hänet kaukaisesti ja on liki parikymppinen lapsikin hänellä. 

Mutta kyllä muija hehkui ilosta :D

Joskus on tuntunut, että huvikseen kysytään vain ilahduttaakseen? Vai onko todella näin sokeita? Tämäkin jo jossain määrin ryppyinen. Pienikokoinen ja kimeä-ääninen kyllä. 

Vierailija
12/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias, huomattavasti ikäistäni nuoremman näköinen. Jotkut kysyvät, jotkut eivät. En ota itseeni jos ei kysytä, jotkut kai vaan löysempiä eivätkä kysele kaikilta vaikka voisikin epäillä alle 30-vuotiaaksi. 

Vierailija
13/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vähän harvemmin sitä kaljaa, niin turvotus naamassa vähenee ja alat näyttää taas vähemmän juopolta kakskymppiseltä.

Vierailija
14/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa joskus kysyttiin paperit, sanoin ettei oo mukana. Myytiin silti olutta! Mitä tästä pitäisi ajatella? 🤔

Väärin.

Vierailija
15/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on todella monet luulleet alle 20-vuotiaaksi (olen lähempänä 30) ja olleet ihan puulla päähän lyötyjä, kun olen kertonut oikean ikäni. Tiedän joo näyttäväni erittäin nuorelta, ei se ole uusi juttu. Silti jotkut eivät kysy henkkareita. Eipä se kerro mistään muusta kuin siitä, että myyjä ei ota työtään tarpeeksi vakavasti.

Vierailija
16/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin.

Nääh, kyseinen kassa oli mun sisko 😄

Vierailija
17/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No luulis kyllä, että kysytään! Itse kyselen 18-40-vuotiaita. Nykyään alaikäiset eivät edes yritä ostaa, kun papereita kysytään ahkerasti. Monesti juuri ja juuri täysi-ikäiset näyttävät oma-aloitteisesti henkkarit. Mielestäni hyvä tapa.

Jaa. Mä kysyn alle 18-vuotialtakin.

Vierailija
18/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjätkin tekee virheitä.

Vierailija
19/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin.

Nääh, kyseinen kassa oli mun sisko 😄

Silti väärin.

Vierailija
20/30 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on kun lärvä on vanhan näköinen jo nuorena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän