Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EI HELVETTI! viime viikolla oli yh-rakennuttajien kanssa sovittu etta vuokraan heilta eraan kohteen. tati lupasi lahettaa vuokrasopimuksen postissa ja sanoi etta

Vierailija
06.06.2006 |

muistathan että nykyinen asunto pitäisi sanoa irti heti kun seuraavana päivänä oli kuunvaihde, ettei joutuisi maksamaan heinäkuun vuokraa. no hän sitten sanoi että no laitan sopimuksen postissa allekirjoitat ja laitat takaisin niin homma on selvä

sanoin asuntomme tietysti tädin kehoituksesta irti, ja hoitelin muut asiat kuntoon muuton varalta.

no vuokrasopimusta ei kuulunut postissa ja nyt soitin niin tämä täti oli jäänyt lomalle eikä minnekään oltu merkitty että minulle luvattiin tämä asunto, ja nyt asunto oli annettu toisaalle!!

eli meillä on oma vuokrasopimuksemme irtisanottu samana päivänä kun täti kehoitti niin tekemään ja nyt kuun loppuun aikaa asua tässä ja ei tietoa mistä saamme seuraavan asunnon!

MITEN TÄMÄ ON MAHDOLLISTA!!!!!

täti on lomalla ja häneen ei saa yhteyttä, ja nämä työntekiät vain pahoittelevat että ei heidän papereissaan ole merkitty että asuntoa olisi meille luvattu

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä ikinä suostuisi irtisanomaan edellistä kämppää ennen kuin paperit allekirjoitettu uudesta. Kyseisestä vuokranantajasta on mulla muutenkin huonoja kokemuksia, en enää ikinä ota heidän vuokrakämppäänsä..

Vierailija
2/6 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei niin pyydä saatteko asua siinä vielä-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa jos vaikka uusi asunto löytyisi ennen syksyä

Vierailija
4/6 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen vuokra-asuntosi irtisanomisilmoitus, kun selität hänelle tilanteen.

Vierailija
5/6 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kukaan täysjärkinen mene irtisanomaan vanhaa vuokrasuhdetta, ennenkuin on uusi allekirjoitettu?

Vierailija
6/6 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläistä voisi tapahtua! =(

kyllä minä luotin ihminen sanaan , sentään tärkeästä asiasta kyse! eikai ne huvikseen kehoita toimimaan tuolla tavalla. eli kyse on sekannuksesta, täti on unohtanut kirjata jonnekin tämän tiedon tms. koitan soittaa nyk vuokranantajalleni ja selvittää vielä yh:n kanssa tietysti miten on. ei tämä tähän jää