Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin tajusit olevasi kumppaaniisi rakastunut?

Vierailija
07.12.2019 |

Haluaisin kuulla kertomuksia. Enkä niinkään sellaisia tiesin ensi näkemällä -juttuja, vaan enemmänkin niitä tarinoita, joissa on tunnettu pidempään ennen rakastumista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/8 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo, että olisin rakastunut? Pyörittiin samoissa opiskeluporukoissa ja tajusin, että nyt on tilaisuus valita. Keskityin komeimpaan ja totesin, että ainakin tämän nyt saan. Mies oli ihastunut/ rakastunut ja valmis jättämään entisensä ja tekemään mitä vain. Mentiin naimisiin pikapikaa , perustettiin perhe ja elellään happily ever after edelleen. Kiintynyt toki nyt olen häneen ja lapsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoo, että olisin rakastunut? Pyörittiin samoissa opiskeluporukoissa ja tajusin, että nyt on tilaisuus valita. Keskityin komeimpaan ja totesin, että ainakin tämän nyt saan. Mies oli ihastunut/ rakastunut ja valmis jättämään entisensä ja tekemään mitä vain. Mentiin naimisiin pikapikaa , perustettiin perhe ja elellään happily ever after edelleen. Kiintynyt toki nyt olen häneen ja lapsiin.

et taida rakkaudesta puhua...

Vierailija
4/8 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

et taida rakkaudesta puhua...

Parisuhteessa on helpompi olla se osapuoli, joka ei mene tunteiden perässä. Itse olen enemmän käytännön ihmisiä.

Vierailija
5/8 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin oltu varmaan kymmenen vuotta yhdessä.

Vierailija
6/8 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ekojen sänkyreissujen jälkeen. Jotka tuli hyvin nopeasta kehiin tapailun alkamisesta. Mies oli ollu pidempään muhun rakastunut, mulla meni vähän kauemmin kun sulin. Oli varmaan joku puolitoista vuotta. Itseasiassa niin kauan että meillä oli alkusuhteen aikana ongelmia, kun mies ei meinannut uskoa mun olevan mukana koko jutussa. Nyt muuta vuoden yhdessä olon jälkeen ollaan menossa naimisiin, joten hyvin se lopulta meni.

Vierailija
7/8 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella, kun olin tuntenut hänet muutaman viikon ajan. Tajutessani asian en ollut koulussa, vaan kotona illalla, ja yhtäkkiä vain oivalsin mitä oli tapahtunut.

Vierailija
8/8 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto